PDA

View Full Version : Mijn nieuwe bandje



Luke-wannabe
3 september 2008, 23:39
Schaamteloos coverbandje!

3x Anouk

http://nl.youtube.com/watch?v=N6wsDXHdDSs
http://nl.youtube.com/watch?v=ePXgGkEgPt0
http://nl.youtube.com/watch?v=3zxA8XWtDTo

Vertel me wat je ervan vind! Ik vind het naar maatstaven best goed klinken voor 2 keer oefenen en de eerste gig :D

skabouter
4 september 2008, 11:10
een beetje schaamteloos vind ik de songkeuze wel, maar man, het swingt wel de pan uit!! Hardstikke leuk, en een goeie prestatie idd na weinig oefenen! heel lekker!

Luke-wannabe
4 september 2008, 12:00
Thnx! het plan is zeg maar om wat geld te gaan maken met covers spelen :D Maar thnx voor de props!

skabouter
4 september 2008, 13:20
hehe, en wsl gaat t je nog lukken ook! Het irriteerd me wel dat coverbands meer geld binnenslepen dan hard werkende zelfschrijvende bands.....maargoed, het werkt wel kennelijk!

DeiDRagonas
4 september 2008, 14:35
Lekkere Anouk stem heeft die zangeres zeg! Klinkt goed Luke! Jammer dat het zaaltje leeg is want anders kun je als band wat meer uit je dak gaan, maar verder.. Aan de band ligt t niet hoor. Als echte coverband moet je alleen nog wel ff ergens een toetsenist scoren..

edit: Ik weet niet wat jullie nog meer doen, maar t is ook aan te raden redelijk wat rustige zogenaamde "koffienummers" in te studeren voor bruiloften. Ook de feestnrs, medleys, meezingers en lang zal ie leven mogen dan niet ontbreken natuurlijk! En bruiloften verdient vaak het beste is mijn ervaring.

Grt Roy!

Luke-wannabe
4 september 2008, 15:18
@ Ska: Ik weet het jongen, ik zit ook met het zelfde probleem, haha! Met m'n andere band!

@ Deeblablabalaba (:D): Een toetsenist hebben we! Misschien niet zo goed te horen/zien, maar hij is er weldegelijk!
We spelen voornamelijk top 40 covers, dus dat gaat wel goed komen!

Riky
4 september 2008, 17:08
wat een zangeres!!! Echt wel tof!! Hier moet je niet mee gaan coveren, maar nummers maken!! Echt vet!

lekkere bassist ook.

EDIT: Heb wat meer van die anne bekeken op youtube. Ze is echt goed! Lekkere rouwe vrouwen rock stem! Super!

Luke-wannabe
4 september 2008, 17:44
Nee dit is gewoon puur voor het coveren. Ik zit in een andere band met een meid die minstens zo'n stem heeft, waar ik wel eigen werk mee schrijf :D

glennshred
4 september 2008, 18:14
Wooow knap leon,

Prachtige covers moet ik zeggen, muziek loopt mooi vlotjes en de
stem is prachtig.. gitaar klinkt heel overtuigend! :cooler:

glenn

DeiDRagonas
4 september 2008, 18:45
EDIT: Heb wat meer van die anne bekeken op youtube. Ze is echt goed! Lekkere rouwe vrouwen rock stem! Super!

Goeie zangeres zeker, maar haar auditie bij 3FM vond ik echt niet super sterk toch. Maar ze zingt beter dan mij, dus wie ben ik.. tja..

R

Luke-wannabe
4 september 2008, 23:25
Goeie zangeres zeker, maar haar auditie bij 3FM vond ik echt niet super sterk toch. Maar ze zingt beter dan mij, dus wie ben ik.. tja..

R
Dat is inmiddels 3 jaar geleden ;)

HvV
9 september 2008, 20:27
Klinkt erg goed! Die (erg goede vocals, overigens) stem komt heel dicht bij Anouk. Ook een paar goeie Janis Joplin covers zouden jullie makkelijk moeten kunnen trekken. Nie gek nie!

Luke-wannabe
10 september 2008, 00:03
Thnx!! :satisfie:

Dj_Tuning
10 september 2008, 00:11
Klinkt goed moet ik zeggen!

Ik ben nu wel erg benieuwd naar einen nummers van je andere band :)

DTmaster
10 september 2008, 12:23
Luke super gespeeld, ben je erg kieskeurig over je geluid of plug je gewoon in en zet je alles op 10+ ik vond de sound namelijk zeeeeeeeeeer oke :)

Ibanez666
10 september 2008, 16:14
hehe, en wsl gaat t je nog lukken ook! Het irriteerd me wel dat coverbands meer geld binnenslepen dan hard werkende zelfschrijvende bands.....maargoed, het werkt wel kennelijk!


Een coverbandje met 100 optredens per jaar is ook hard werken hoor.... :stop:

MichaelSS
10 september 2008, 20:18
Ik vind het laatste nummer "hurt no more?" wel leuk klinken. Verder overige nummers ook zeer oké.

Goed gedaan.