PDA

View Full Version : fender stratocastors gestolen



mr frosty
3 september 2008, 15:42
he everybody,

it's a crying shame!!
Afgelopen weekend zijn er twee fender strats en een vox tonelab effecten pedaal gestolen uit onze studio in Amsterdam.
Het gaat om een Stratocastor, '83 made in japan, sunburst, rosewood toetsen.
De andere is een '57 reissue USA, fiesta red, maple fingerboard.

Aangifte gedaan bij de politie en ik heb diverse muziekwinkels uit de regio ingelicht. 2e hands winkels etc.
Heeft iemand nog tips??pls help me out.
alvast bedankt voor reacties.

Daniel de Vries
alias mr Frosty

frander
3 september 2008, 16:18
Kutgeintjes!!! Moet er niet aan denken dat zoiets gebeurd. Het is wel materiaal, maar dat zijn vrouwen ook. Veel sterkte ermee.

Chris Winsemius
3 september 2008, 17:34
Klote gewoon. Iig. veel sterkte en ik hoop van harte dat het terug te vinden is.

Nielsje
4 september 2008, 01:19
he everybody,

it's a crying shame!!
Afgelopen weekend zijn er twee fender strats en een vox tonelab effecten pedaal gestolen uit onze studio in Amsterdam.
Het gaat om een Stratocastor, '83 made in japan, sunburst, rosewood toetsen.
De andere is een '57 reissue USA, fiesta red, maple fingerboard.

Aangifte gedaan bij de politie en ik heb diverse muziekwinkels uit de regio ingelicht. 2e hands winkels etc.
Heeft iemand nog tips??pls help me out.
alvast bedankt voor reacties.

Daniel de Vries
alias mr Frosty

tips:

Plaats in ieder geval een foto ;) ook van de bijzonderheden, zoals beschadigingen op niet normale plaatsen. Serie nummers, heel belangrijk.
Dat soort dingen.

De tonelab wordt wat lastiger, daar zijn er tig van, terwijl je hem in een gekke bui rood hebt gespoten oid..

Meneer I.
4 september 2008, 08:25
Plaats hier de serienummers, dan kunnen we met z'n allen MP en Ebay etc. in de gaten houden.

stonerdaf
4 september 2008, 10:50
tips:

Plaats in ieder geval een foto ;) ook van de bijzonderheden, zoals beschadigingen op niet normale plaatsen. Serie nummers, heel belangrijk.
Dat soort dingen.

+1

En ook de Belgische sites zoals 2dehands.be en kapaza.

no 1 hops
4 september 2008, 15:45
speurders heeft nu een bepaalde zoek functie waarin je opgeeft wat je zoekt en je krijgt bericht als het er op komt.