PDA

View Full Version : Nieuwe Face Tomorrow videoclip door Peter Greenaway



SDS
3 september 2008, 02:06
VIDEOCLIP
Met trots presenteren we de videoclip voor de eerste single van ons aankomende album!
De clip is gemaakt door de bekende Engelse kunstenaar / regisseur Peter Greenaway, die onder andere films als The Cook, The Thief, His Wife & Her Lover, Nightwatching and The Pillow Book op zijn naam heeft staan. Overpowered is de eerste single van het nieuwe Face Tomorrow album 'In The Dark', wat in oktober in Nederland en België uit zal komen op Excelsior Recordings. Je kunt m hier bekijken:

http://www.youtube.com/watch?v=8YH6E5aOTgc

Benieuwd wat jullie er van vinden!!

RELEASEPARTY UITVERKOCHT
De releaseparty in Rotown, Rotterdam was binnen no time uitverkocht! Maar dat is natuurlijk niet de enige show die we zullen doen. Een complete tour wordt momenteel geboekt, hieronder vind je de eerste data en binnenkort volgen er meer!

20-09-2008 JH Auwelke, Bree BE
04-10-2008 Rotown, Rotterdam NL SOLD OUT!!
24-10-2008 Goothstock Festival, Ridderkerk NL
25-10-2008 W2, Den Bosch NL
01-11-2008 Xinix, Nieuwendijk NL
27-11-2008 Speakers, Delft NL
12-12-2008 Bibelot, Dordrecht NL
18-12-2008 Melkweg, Amsterdam NL
19-12-2008 Hedon, Zwolle NL
20-12-2008 Escape, Veenendaal NL

Hopelijk tot bij een van deze shows!

Groeten, Face Tomorrow

Voor meer info: http://www.facetomorrow.net

Tristan
3 september 2008, 12:16
Mooie clip wel, misschien niet heel vernieuwend qua idee maar de beelden zijn wel erg mooi...
De single klinkt ook lekker hoor, misschien wel een beetje smooth/Poppy voor jullie doen?
Maar daar is het dan ook een single voor, ik ben wel benieuwd naar het album...
Trouwens, mijn aanbod om met onze band (zie sig) wat voorprogramma's voor jullie te doen blijft ook staan, zouden we erg tof vinden...

Veekeren
3 september 2008, 12:26
Cool hoor, ben benieuwd naar het album. Zou het nog eens bij Aart komen luisteren, maar is er niet meer van gekomen. Ben jij trouwens één van de leden zelf (haal het niet uit je naam ;))?

Excelsior wordt zo trouwens wel aardig gevuld met FB medewerkers :) Face Tomorrow, The Madd, ik weet niet hoe het nu nog met Gem is... Iig zal ik nog wel eens langs komen bij een show, jammer dat Rotown uitverkocht is.

En wat betreft voorprogramma's, neem aan dat Excelsior daar ook een vinger in de pap heeft... En anders weten Aart en volgens mij Tijs en heel misschien Sjoerd ook nog wel een leuke band van een ex collega hahaha ;) :D

B_2_the_a
3 september 2008, 12:30
En anders weten Aart en volgens mij Tijs en heel misschien Sjoerd ook nog wel een leuke leuke band van een ex collega hahaha ;) :D

kiss of dawn?

Veekeren
3 september 2008, 14:15
kiss of dawn?

Een leuke band eh, een leuke :p

Dweezman
3 september 2008, 15:03
Fraaie clip, mooie sfeer. Goeie song ook. Ik houd bijzonder van dit soort zang.

En netjes 3:30: op de radio ermee!