PDA

View Full Version : Frander loves to play the blues!



frander
2 september 2008, 16:13
Hallo mede-gitaarfreaks,

Mijn naam is Frank Verstappe, ben pas 34 jaar en woonachtig in Oss, Noord-Brabant. Ik speel /jam al enkele jaren, ook in een bandje, maar dat schiet niet echt op met die mensen. Allemaal goeie vrienden, maar veel te ongeorganiseerd. Ik zou dan ook graag met mensen in contact komen die wat serieuzer met hun hobby omgaan. Ik ben zelf helemaal wild van de volgende bans: SRV, The Red Devils, The Hoax, Cuban Heels, Big Blind etc. Vette, vieze, scheurende, dampende blues. Geen werk voor mietjes dus, of ander uitgebuste bluezers. Knallen moet het, op de rand van het podium en gas erop! Kortom blues met ballen dus. Ken je een mondharmonica speler a la Lester Butler, een bassist die zich niet verschuilt achter de drummer en een drummer die na wat biertjes het vel nog weet te raken? Let me know!
PS. speel zelf op een Fender '62 reissue, Fender 1966 super reverb blackface en wat screamer natuurlijk. Frander

Kim Wilson
2 september 2008, 16:20
Ook hier dan maar een hartelijk welkom. :)

Jammer dat je zover weg woont, want die muziek ligt mij ook wel.

Gezien je voorkeur qua bands, denk ik dat je de Veldman Brothers (http://www.theveldmanbrothers.com)ook wel goed zult vinden.

Veel plezier op het forum! :B

Rutger
2 september 2008, 16:44
Allemaal goeie vrienden, maar veel te ongeorganiseerd.
Herkenbaar... t is heel leuk en gezellig en er gaan liters bier doorheen tussen het spelen door, maar erg ver zul je er niet mee komen. Dan zul je het toch wat zakelijker moeten houden.

Welkom in ieder geval, leuk weer een bloeserd erbij :)