PDA

View Full Version : AAAAAAAAARGH!!!



Static-M
1 maart 2003, 17:51
Damn voor het eerst sinds lange tijd keek ik op de Gibson-site, en nu zijn die klootzakken gestopt met de Gothic-serie!!! SHITSHITSHIT ik wil een Gothic Flying V maar ik heb nog laaaaaaaaang niet genoeg geld! Daar kan ik naar fluiten! Zo'n Voodoo is nep. Daar zie je de houtnerf doorheen. Jak.

Mithrandir
1 maart 2003, 17:55
Zoek je er toch 2e hands 1 als je eenmaal het geld hebt en zijn ook vast nog wel op voorraad.

schaap
1 maart 2003, 18:01
Damn, die Static M is wel erg trui man.
Normaliter zou ik nu zeggen Epiphone, maar daar is hij veels te trui aan Static X voor denkik.

Static-M
1 maart 2003, 18:02
Jep. Tenminste, daarbij ga ik ervan uit dat Trui Trouw is? Ja toch? (Static-X fokking roeleert een voor de mensen die nu online zijn, ga naar http://www.matthijsenterprises.tk en check mij op de webcam!)

Negative K3 fan
1 maart 2003, 19:01
Ze zullen vast wel neit voor niets met die gothic serie gestopt zijn.

Static-M
1 maart 2003, 19:04
Tsja... Je zou denken dat die dingen wel popi zijn, want Static-X gebruikt ze, MuDvAyNe ook...

Texter
1 maart 2003, 19:09
Alsof iedereen zo'n ding wil...kijk maar vooruit naar de deal van je leven. No demand means overstock zeg ik maar.

Ic3gl0vE
1 maart 2003, 21:15
schaap> trui? huh?

Jammer dat ze met de goths gestopt zijn, ze zien er cool uit

Neals
1 maart 2003, 21:17
gothics zien er erg cool uit, alleen jammer van die oerlelijke inlays..

Static-M
2 maart 2003, 12:04
Muh... Die inlays zijn cool! Bij die Voodoo-serie zijn de inlays pas lelijk! Gatver, zo'n rood kriebeltje op notabene de vijfde fret! Jak!

SiNiSTRaL
2 maart 2003, 12:31
ik vind de inlay op de Epi's mooier...is het bij de gibson de marrokaanse vlag ofzo...is het bij epi XII (12 dus, voor de niet romeinen onder ons)

dieks
2 maart 2003, 12:33
De Epiphone gothic serie bestaat toch nog?
Als het je om het uiterlijk te doen is

green_day
2 maart 2003, 12:36
tja ik vind die voodoo en gothic allebei lelijk.. ze zien er niet uit als echte Gibsons vind ik, net alsof ze van plastic zijn.
Maarre, ja een tweede hands is ook primaa oor denk ik

Static-M
2 maart 2003, 14:33
Tweedehandsje zal wel moeten ja. Is nix mis mee. En ik wil geen Epi, ik ga vanaf nu dus echt voor de merknamen:P. Neej ik vinnut gewoon cool. Zo van ja man ik heb een dikke Flying V, wat zo'n Epi, nee man een Gibson! :grin: maarja...

Ic3gl0vE
2 maart 2003, 18:15
je bent pas echt cool als je een customshop flying V hebt. Die kun je wel in goth kleur laten spuiten

Static-M
3 maart 2003, 14:36
Ja vast... Hoe duur is zo'n ding wel nie? En dan... dan is ie met de hand gemaakt... Boeien. Dat is op zich wel voor patsers, en als je em laat customisen wordt het alleen maar duurder toch? Of kraam ik nu onzin uit, ik heb niet zoon verstand van customshoppen.

guhlenn
3 maart 2003, 15:53
Patser... hmmm voor mij ben je meer een patser als je een gitaar strikt voor het uiterlijk wilt hebben of omdat DIE band erop speelt. en wie de schoen past...

Overigens is de Warmoth versie goedkoper.

Ic3gl0vE
3 maart 2003, 16:26
een customshop gitaar is handgebouwd naar jowu wensen, dus die hoef je dan niet meer te customizen als het goed is :smile:
en het staat vetter als je kunt zeggen dat een gitaar speciaal voor jou gebouwd is ipv dat je zegt 'ik heb een gibson'. als het je daar om te doen is

Static-M
3 maart 2003, 18:21
Das waar. Jullie hebben alle2 gelijk. Nederige exkusjes... :grin: