PDA

View Full Version : ff voorstellen



maarschalk
1 september 2008, 00:58
Dag mensen!

Na al een tijd dit forum te lezen/door te bladeren heb ik me zojuist toch maar eens aangemeld. Vanmiddag heb ik de Madamp A15Mk2 kit besteld, en ben van plan van de bouw een klein verslagje te doen hier. Vooral natuurlijk om wat tips te ontvangen van de meer ervaren forummers. :)

Qua soldeer ervaring ben ik nog enigszins een beginner, maar hopelijk wel een handige... Ik heb in ieder geval net een Flower booster (newtone) in elkaar geflanst, en ben in staat gebleken een gitaar te upgraden met actieve elementen.

De amp kit is besteld dus, en er is ook een (cheap-cheap) 2x12 met Celestion V30s onderweg, dus het is afwachten geblazen!
En ik heb gelezen dat het met de Madamp nog wel ff kan duren...

Harry
1 september 2008, 09:21
hoi maarschalk, welkom! Knap werk om zoiets in elkaar te zetten. Mij lukt het helaas niet, met alle goede bedoelingen.....

Meneer I.
1 september 2008, 09:41
maarschalk welkom,
en mocht je tips nodig hebben met de A15 dan kun je hier een draadje openen want er zijn diverse forumleden die de A15 al hebben gebouwd (waaronder ik).
Het is een erg fijn versterkertje, ik gebruik het met 2x12 G12H 70th Ann. speakers.

JeroenSchaaf
1 september 2008, 10:15
Heej!

Weer een groninger!

Welkom man!

maarschalk
2 september 2008, 23:22
Dank voor het warme welkom mensen ;)

Ja ik had al gezien dat een aantal mensen (Meneer I ook idd) dezelfde kit in elkaar hebben gesoldeerd.

Door een aantal berichten hier op het forum was ik voorbereid op een lange levertijd, maar ik kreeg vandaag een mail van Der Klaus dat het pakket over 1-2 dagen al op de post gaat!! Ik ben erg benieuwd dus...

Ik heb trouwens bij Thomann.de een 'eigen merk' cabinet besteld, de zogenaamde Harley Benton vintage. Redelijk solide ding lijkt het, en uitgerust met 2 celestion vintage 30s. 2 x zo goedkoop dan een orange met die speakers, of zelfs 3 x zo weinig als een mesa...

Diggerz
4 september 2008, 14:35
2 x zo goedkoop dan een orange met die speakers

maar ook 3x minder cool... ;)

welkom maarschalk! :D