PDA

View Full Version : Orange Micro Crush, waar te koop?



hezz
31 augustus 2008, 22:25
Online search heb ik al gedaan dus laat ik het hier maar vragen. Wie weet waar de kleine portable Orange Micro Crush te vinden is? Ik ben aan het denken die te kopen voor jams buitenshuis (in park e.d.). Hij is niet duur, heeft een tuner en gaat voor wat ik nodig heb waarschijnlijk luid genoeg (beter hoorbaar maken binnen een groepje) en heeft zelf een overdrive knop (waar ik niet veel van verwacht) die grappige momenten zou kunnen opleveren.

Hopelijk kan iemand mij snel een tipje geven, want het was een nogal last minute ideetje. Het versterkertje wil ik namelijk aankomend weekend meenemen. Anders moet ik het misschien maar van Thomann bestellen, maar zelfs met een spoedbetaling weet ik niet hoe snel die binnen zal komen.

Jim Haagmans
31 augustus 2008, 22:31
Als je in Maastricht woont kan je morgen even naar Arons (in Heerlen) bellen. Is 20 minuutjes rijden en ze hebben laatst een enorme lading van die crush serie van orange ontvangen. Zou me niets verbazen als ze die micro crush daar ook hebben. Hun telefoonnummer is 045 5718755

EDIT: Ze gaan wel pas om 13:00 uur open op maandag, om eventuele ongemakkelijke situaties te voorkomen ;)

hezz
31 augustus 2008, 22:59
Als je in Maastricht woont kan je morgen even naar Arons (in Heerlen) bellen. Is 20 minuutjes rijden en ze hebben laatst een enorme lading van die crush serie van orange ontvangen. Zou me niets verbazen als ze die micro crush daar ook hebben. Hun telefoonnummer is 045 5718755

EDIT: Ze gaan wel pas om 13:00 uur open op maandag, om eventuele ongemakkelijke situaties te voorkomen ;)
Arons had ik ook aan gedacht (best een leuke winkel), laatste keer dat ik er was is een tijdje geleden en hadden ze wat andere portable amps staan. Wel een Orange bas-combo. Maar ik zal ze morgen even een belletje gegeven. Bedankt voor de tip, andere tips hoor ik ook nog graag. Want je weet maar nooit, misschien hebben ze het niet (zag online ook veel webshops met de Crush serie waaraan alleen de Micro ontbrak).

hezz
1 september 2008, 14:19
Net even aan de lijn gehad, ook Arons heeft ze helaas niet. Kan ze wel makkelijk nabestellen maar niet snel genoeg.

Jim Haagmans
2 september 2008, 12:53
Zonde.. Daan Smit heeft ze ook niet?

hezz
3 september 2008, 00:12
Zonde.. Daan Smit heeft ze ook niet?

Daan Smit heeft nooit iets... :sneaky:

TimmU
3 september 2008, 13:17
http://www.soundslive.co.uk/product~name~Orange-Micro-Crush~ID~9579.asp

Kijk is knul!

hezz
3 september 2008, 19:22
:dontgeti:

De oproep ging naar Nederlandse gitaar-winkels...