PDA

View Full Version : Hoi hoi



Joe_Cool
30 augustus 2008, 23:30
Ben Danny uit Rotjeknor en probeer 1,5 jaar al wat te pingelen op de gitaar. Een solo held zal ik wel nooit worden, maar beleef nog steeds plezier met het spelen.

Begonnen op een Ibanez, sinds een paar weken geupgrade naar een Gibson LP. :gitarist:

caliban
31 augustus 2008, 12:45
Ben Danny uit Rotjeknor en probeer 1,5 jaar al wat te pingelen op de gitaar. Een solo held zal ik wel nooit worden, maar beleef nog steeds plezier met het spelen.

Begonnen op een Ibanez, sinds een paar weken geupgrade naar een Gibson LP. :gitarist:
Wat voor Les Paul heb je? Vet hoor, na 1.5 jaar al een gibson.

Liquid_Metal
31 augustus 2008, 15:04
Wat voor Les Paul heb je? Vet hoor, na 1.5 jaar al een gibson.

Indd. Ik heb de eerste jaren op een cheap-ass akoustische gitaar gespeeld en mn eerste elektrische gitaar was een Squier Fat Strat. Tweedehands gemod :O. Dus klasse dat je het op een gloednieuwe fiets mag leren xD. Welkom!

jakery
6 september 2008, 15:25
do it better

macwilliams
6 september 2008, 15:54
do it better

duhhhh??? :???:

Thanathar
6 september 2008, 16:10
Indd. Ik heb de eerste jaren op een cheap-ass akoustische gitaar gespeeld en mn eerste elektrische gitaar was een Squier Fat Strat. Tweedehands gemod :O. Dus klasse dat je het op een gloednieuwe fiets mag leren xD. Welkom!

Mijn eerste gitaar was een zwarte stagg met een witte slagplaat (lijkt op een squier je weet wel)

Maarja, die is echt heel slecht ><

Ik heb daarom ook ongeveer 8 maanden later een gibson the paul (les paul model) gekocht :P

Welkom trouwens!