PDA

View Full Version : Martijn van Agt



PT1989
30 augustus 2008, 15:59
Na al die Forums over de Spullen van Leender Haaksma was ik wel benieuwd naar wat info (en foto's) van de spullen van Martijn van Agt (Vroeger Anouk) nu bij Ilse Delange.Persoonlijk vind ik hem een van de betere van Nederland maar volgens mij denken veel daar anders over maar het is slechts mijn mening. Weet jij wat hij aan aparatuur gebruik behalven z'n Matchless en heb je foto's ? Post ze :satisfie:

robzilla
30 augustus 2008, 17:56
Ten tijden van Anouk gebruikte die volgens mij een Fulltone TTE, moogerfoogers en een Tone King (??) amp.

ieme weet wel meer..

Tristan
31 augustus 2008, 05:13
Tone King Meteor en Matchless HC30 inderdaad, daarnaast ook wat Moogerfoogers, Fulltone Tube Tape Echo, Electro Harmonix Deluxe Memory Man, Fulltone OCD, oude Tele (68 ofzo), oude ES335, Gibson J200...
Goeie gitarist...

qwertyuiop
31 augustus 2008, 10:29
ik heb geen idee wat hij allemaal gebruikt, maar ik vind hem i.i.g. ook een erg goede, zij het ietwat bescheiden, gitarist! samen met leendert bij Anouk speelden ze erg goede, goed op elkaar afgestemde, gitaarpartijen! op die live-dvd uit die tijd staan echt vette dingen, de beste band die Anouk gehad heeft, naar mijn, ietwat bescheiden, mening...

PT1989
31 augustus 2008, 10:33
vind ik ook! zeker de beste band die anouk gehad heeft...heeft iemand toevallig wat foto's van z'n spullen?

Hell's Engl
31 augustus 2008, 13:09
Martijn is zeker 'n goede gitarist.
Vond alleen dat zijn overdrive sound bij Anouk 'n beetje neuzig was, maar dat mixte wel weer mooi met de sound van Leendert Haaksma.
Overgens schakelde hij alles met de Ground Control Pro...

Had vorig jaar op RTL 'n live optreden van Ilse de Lange gezien en daar vond ik zijn sound wel heel erg te gek..
Vind dat zijn sound zich meer leent voor dit zoort muziek...

http://nl.youtube.com/watch?v=U0I-wVzHU1c


Maar moet ook wel zeggen dat ik Arnold van Dongen toch ook 'n hele goede gitarist vind met ook 'n hele lekkere sound.

Joost

qwertyuiop
31 augustus 2008, 22:27
off topic-mode on;
aaaahhh....arnold van dongen...... die speelde in de tijd van lois lane met een hobby-bandje (forbidden fruit) veel bij mij in de buurt. ik ben nog nooit zo meegesleept door gitaarsolo's als bij hem; als-ie de tijd krijgt voor een solo (en die kreeg hij in die band zeer regelmatig) dan bouwt hij zo mooi op naar een climax, dat is echt zelden vertoont in nederland. arnold is absoluut 1 van mijn favorieten.
off topic-mode off.....
maar nog steeds geen plaatjes van de gear van martijn, ben eigenlijk wel benieuwd...anyone?

Hell's Engl
1 september 2008, 07:42
off topic-mode on;
aaaahhh....arnold van dongen...... die speelde in de tijd van lois lane met een hobby-bandje (forbidden fruit) veel bij mij in de buurt. ik ben nog nooit zo meegesleept door gitaarsolo's als bij hem; als-ie de tijd krijgt voor een solo (en die kreeg hij in die band zeer regelmatig) dan bouwt hij zo mooi op naar een climax, dat is echt zelden vertoont in nederland. arnold is absoluut 1 van mijn favorieten.
off topic-mode off.....
maar nog steeds geen plaatjes van de gear van martijn, ben eigenlijk wel benieuwd...anyone?

Forbidden Fruit heb ik ook ooit 'ns in Tilburg gezien... hele goede band!!

http://nl.youtube.com/watch?v=NCKqO4i9KvU

Oke... back on-topic... Zal wel 'n Arnold van Dongen topic starten..

Joost

Predator
1 september 2008, 11:03
Arnold, hehe.. Krijg ik het komende halfjaar wekelijks les van! Die gast is te gek!

PT1989
1 september 2008, 16:50
ja Arnold ook zeker een goede gitarist!! Ilse heeft goede smaak qwa gitaristen :cooler: maar schijnbaar zijn er niet zoveel foto's van de gear van Martijn...

reinierscheffer
4 januari 2009, 01:13
Tone King Meteor en Matchless HC30 inderdaad, daarnaast ook wat Moogerfoogers, Fulltone Tube Tape Echo, Electro Harmonix Deluxe Memory Man, Fulltone OCD, oude Tele (68 ofzo), oude ES335, Gibson J200...
Goeie gitarist...

Hey Tristian!
Volgens mij is zn telecaster uit de jaren zeventig.
Verder heeftie een 73 sunburst strat en een iets oudere blanke strat (met lipstick elementen)

Tristan
4 januari 2009, 23:06
Ha Reinier... :D
70?
Gave Tele is dat...
Sunburst Strat heb ik 'm ook weleens mee gezien, vond ik een beetje honkig en droog klinken, wel gave gitaar vooral voor specifieke dingen denk ik, die lipstick Strat was ik nog even vergeten, ook tof, vond ik lekker klinken, wat opener dan die andere... :)
Matchless Chieftain was ik trouwens ook nog vergeten, grappig verhaal, had ik een keer bij Standby in Utrecht zien staan en wat op gespeeld maar ik was er niet echt weg van (HC30 en Phoenix vind ik veel vetter), tegen Martijn gezegd en toen had 'ie 'm meteen gekocht geloof ik, haha... :D
Ik dacht wel dat hij het meeste met zijn ES335 en Tele i.c.m. HC30 speelt? (zag ik 'm meestal mee op TV)
Oh ja, die Tone King is trouwens een Imperial en geen Meteor...
Aardige vent, haha, hij zei dat ik maar een band moest beginnen en gaan spelen, had hij wel gelijk in denk ik... :D

Nobler
6 januari 2009, 23:27
we zitten hier toch op het effectentopic? Volgens mij gebruikt Martijn van Agt ook een Lex Bos Superdrive.

ieme
7 januari 2009, 22:02
ik post morgen wel even wat fotos, aan het eind had hij bij anouk de voodoolab switch set met daar oa de Mi Audiocrunchbox, Moog pedalen, Fulltone TTE, Memory Man en de Fulltone OCD in de loop.... als wah had ie toen de Fulltone clyde wah

shredneck
7 januari 2009, 22:24
Ha Reinier... :D
70?
Gave Tele is dat...
Sunburst Strat heb ik 'm ook weleens mee gezien, vond ik een beetje honkig en droog klinken, wel gave gitaar vooral voor specifieke dingen denk ik, die lipstick Strat was ik nog even vergeten, ook tof, vond ik lekker klinken, wat opener dan die andere... :)
Matchless Chieftain was ik trouwens ook nog vergeten, grappig verhaal, had ik een keer bij Standby in Utrecht zien staan en wat op gespeeld maar ik was er niet echt weg van (HC30 en Phoenix vind ik veel vetter), tegen Martijn gezegd en toen had 'ie 'm meteen gekocht geloof ik, haha... :D
Ik dacht wel dat hij het meeste met zijn ES335 en Tele i.c.m. HC30 speelt? (zag ik 'm meestal mee op TV)
Oh ja, die Tone King is trouwens een Imperial en geen Meteor...
Aardige vent, haha, hij zei dat ik maar een band moest beginnen en gaan spelen, had hij wel gelijk in denk ik... :D

Volgens mij koopt hij alles bij Haarguitars...... op de gitaren na is Erik importeur of dealer van al die merken.

ieme
7 januari 2009, 22:27
Volgens mij koopt hij alles bij Haarguitars...... op de gitaren na is Erik importeur of dealer van al die merken.

hij speelt langer op Matchless dan haar daar importeur van is...

PT1989
9 januari 2009, 19:33
Geweldig ik zag hem laatst met een banjo bij Ilse die vent doet ook echt alles:satisfie:

cosmos
22 januari 2009, 10:55
Komt ie, pedalboard zoals hij deze weken op Vrienden van Amstel gebruikt (met Matchless Chieftain). Excuus voor de slechte kwaliteit..

http://www.ticoverde.nl/martijn/IMG00052.jpg

JeroenSchaaf
22 januari 2009, 12:05
Gaaf man!!! :d

Wicked Willy
22 januari 2009, 12:36
Leuke pedaaltjes, lekker compact! Ik kan me nog een cd van Astrid Serise herinneren waar MvA de gitaarpartijen voor zijn rekening nam........heerlijk!

Samder
23 januari 2009, 08:45
Hij heeft er nu ook een zvexx fuzz factory bij.

stratestic
23 januari 2009, 11:35
Volgens mij is dat gewoon een Box of Rock als ik me niet vergis.

Mr.Bluesbreaker
23 januari 2009, 14:43
Hey Tristian!
Volgens mij is zn telecaster uit de jaren zeventig.
Verder heeftie een 73 sunburst strat en een iets oudere blanke strat (met lipstick elementen)

Ha Reinier ! Das weer lang geleden, geinig dat ik hier een post van je lees!
(speelde destijds met Cissy in het pakhuis, waar jij toen inviel als toetsenist)
Leuk om te zien dat je ook naar een 800 bent geswitched:D Mijn 2203 zal binnenkort moeten sneuvelen helaas. Heb trouwens vorig jaar nog een hele foute housetrack met Cissy geproduceerd...hihi.

gr,

Eric.

(sorry voor 't offtopic gehalte)

PT1989
26 januari 2009, 16:41
bedankt voor de foto, redelijk klein pedalboard eigelijk iemand meer foto's?

cosmos
27 januari 2009, 12:00
bedankt voor de foto, redelijk klein pedalboard eigelijk iemand meer foto's?

Meer foto's waarvan? Hetzelfde pedalboard?

PT1989
27 januari 2009, 14:11
amps , gitaren .:dance:

robzilla
28 januari 2009, 01:08
ieme heeft sowieso nog wel meer, hij had in ieder geval foto's van martijn zijn gear uit de anouk tijd.. Volgens mij heb ik die ooit nog gehost, zal eens kijken.

PT1989
28 februari 2009, 18:27
prima , ik kijk er naar uit.

PT1989
26 november 2009, 14:20
http://www.youtube.com/watch?v=QIhfxDc27pU&feature=player_embedded

Einzeln
27 november 2009, 09:55
Hij heeft ook een lexbos superdrive

Mitch
27 november 2009, 16:04
Ik heb 'm in Ahoy in aktie gezien bij Anouk. Speelde onopvallend.Hij zette alleen een keer een verkeerd nummer in en kwam daar na een maat of vier achter. Anouk helemaal gieren en quasi leuk erover doen... wat een muts is het toch ook, ze kan echt niet een show presenteren.
Maar goed, hij vormde een goed koppel met Haaksma.

Einzeln
27 november 2009, 16:11
Hij moet ergens 1e viool gaan spelen!

PT1989
5 december 2009, 23:31
hij heeft inmiddels zijn matchless vervangen voor 2 egnater rebel 20 heads als ik me niet vergis...
http://www.youtube.com/watch?v=gYBp3FotwRo&feature=related

Bernd Veenema
6 december 2009, 00:05
Dat vind ik wel verrassend! Heeft iemand meer informatie over zijn overstap naar Egnater?

ieme
6 december 2009, 08:47
Hmm, hij is toch wel heel wat jaren (vanaf 2002) trouw geweest aan zn matchless, soms icm imperial tone king

PT1989
6 december 2009, 11:37
ja klopt sinds 2003 volgens mij altijd op matchless maar nu ineens op egnater vreemd:???:

Tristan
6 december 2009, 13:20
Ach ja, bij Ilse DeLange mag je ook best wel een klinische sound hebben, misschien daarom...

Chris Winsemius
6 december 2009, 13:25
Ach ja, bij Ilse DeLange mag je ook best wel een klinische sound hebben, misschien daarom...

Kan iemand de foto posten van Ilse met 'n goldtop in haar handen?

stratestic
6 december 2009, 13:27
--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
Ach ja, bij Ilse DeLange mag je ook best wel een klinische sound hebben, misschien daarom...

Kan iemand de foto posten van Ilse met 'n goldtop in haar handen?



Dat lijkt me inderdaad :lovelove: :mmmm: :lovelove: een lekkere combinatie...

Tristan
6 december 2009, 13:35
Nou ja, ik bedoel de muziek wordt alsmaar klinischer en meer Pop, dus misschien dat Martijn zijn sound daarop aangepast heeft, bovendien zijn die Egnaters waarschijnlijk een stuk handzamer...

PT1989
6 december 2009, 13:46
ik vind hem er wel op achteruit gaan...

qwertyuiop
6 december 2009, 14:44
ik vind hem er wel op achteruit gaan...

huh? wat bedoel je dan precies? z'n geluid, of wat?

stratestic
6 december 2009, 15:00
Ik zocht op Youtube naar Martijn van Agt en kwam deze tegen.

http://www.youtube.com/watch?v=nqybK9zIIyE

Hier begeleid hij Anouk akoestisch heel erg lekker!!

P.s. Waar speelt hij precies op, een Gibson Jumbo?

PT1989
6 december 2009, 15:23
Ja dat ziet eruit als een jumbo maar ik weet niet of dit een gibson is...
Hij heeft er ook een in sunburst dat is wel een Gibson.

Ja ik bedoel zijn geluid... ik ben niet zo kapot van Egnater en wel van zijn matchless

ieme
6 december 2009, 15:29
gibson j185 volgens mij

PT1989
6 december 2009, 15:30
Ja klopt een j185 idd

ieme
6 december 2009, 15:33
zo even uit mn bolle koppie! ja ja, die foto van ilse met de goldtop staat in t vrouwen met gitaren topic...

PT1989
6 december 2009, 16:59
over ilse delange gesproken arnold speelt nu wel op matchless cab.Bij martijn gaan ze er uit en bij arnold komen ze erbij, trouwens martijn speelt nu op een matchless cab met een machless HC 30?? of chieftain??? (ik weet niet welke van de 2) met daar op een Egnater rebel20!

Tristan
6 december 2009, 18:33
Een Matchless cab, bah, die zijn echt ruk...

PT1989
6 december 2009, 19:24
Een Matchless cab, bah, die zijn echt ruk...

why???? wat vind je er zo ruk aan?

Tristan
6 december 2009, 19:44
Ja, ik weet het niet, hij klonk erg dozig, kartonnig, niet open en niet breed...
Het was verreweg de minste cab die we toen getest hebben kan ik me nog herinneren, nota bene met verschillende Matchless tops...

PT1989
6 december 2009, 21:04
dankje voor deze info die zal ik zker meenemen in mijn beslissing voor een cab, ben van plan een matchless clubman te kopen maar weet nog niet welk cab erbij..

future2future
6 december 2009, 21:06
dankje voor deze info die zal ik zker meenemen in mijn beslissing voor een cab, ben van plan een matchless clubman te kopen maar weet nog niet welk cab erbij..

Je kan natuurlijk ook zelf eerst testen, misschien vind jij het wel te gek

PT1989
6 december 2009, 21:10
ooh dat ik ook zker hoor maar sta altijd open voor andere meningen

Tristan
6 december 2009, 21:19
Ik zou het zeker wel zelf even testen inderdaad, misschien was het gewoon een gare cab ofzo, of hou ik gewoon niet van die mismatched speaker match, het viel mij in ieder geval behoorlijk tegen...
Ik vind persoonlijk Vintage 30's nog steeds het lekkerste klinken met Matchless amps...
Ik heb ook weleens een 2x12 + 2x10 cab van Matchless gehoord, daar was ik ook niet dol op maar dat was i.c.m. een Chieftain head, dat is trouwens later het setje van Martijn geworden, haha... :D
Waarom wil je trouwens een Clubman, welke Matchless amps heb je getest?

PT1989
6 december 2009, 22:16
eigenlijk alleen de clubman gehoord/getest tijd terug en die beviel wel erg goed, moet hem natuurlijk nog een keer uitgebreid testen voor we tot kopen overgaan! ook met (dis)pedalen etc. Deze amp zit binnen mijn budget.

tillens
6 december 2009, 23:12
De jongen wil gewoon een Matchless,waarom tegenhouden?

Tristan
7 december 2009, 00:13
Doe ik toch ook niet?
Ik zeg alleen maar dit ik verschillende Matchless amps, zeker ook de cabs, maar ook andere cabs zou testen als ik hem was...
De Avenger, Clubman, HC30, Lightning, Nighthawk, Phoenix, het zijn allemaal te gekke amps als je het mij vraagt...

PT1989
7 december 2009, 00:24
de andere vallen buiten mijn budget de Lightning15 mss niet maar die heb ik nog niet kunnen vinden

Tristan
7 december 2009, 00:26
Ik wist niet dat het zoveel scheelde qua prijs?
De Lightning en/of de Nighthawk staan als het goed is bij Van De Haar, ik heb beide weleens getest als 1x12 combo, vond ik helemaal te gek...

PT1989
7 december 2009, 00:33
ja ik had erik al gemaild;)

soup
7 december 2009, 01:12
Doe ik toch ook niet?
Ik zeg alleen maar dit ik verschillende Matchless amps, zeker ook de cabs, maar ook andere cabs zou testen als ik hem was...
De Avenger, Clubman, HC30, Lightning, Nighthawk, Phoenix, het zijn allemaal te gekke amps als je het mij vraagt...
Maken ze die dc-30 nog of niet, want ik zag deze niet op hun site staan?

Tristan
7 december 2009, 02:12
Die staat gewoon onder C-30, HC30 is de top, DC30 de (2x12) combo.

Overigens, misschien ook interessant voor je PT1989:
Avalon 30
30/15

Dit zijn wat 'goedkopere' modellen van Matchless met toch de sound en de meeste van de features (zegt men tenminste).
Bad Cat zou je ook nog kunnen checken, zijn net iets minder duur dan Matchless geloof ik, klinken wel iets anders maar misschien is het wat voor je.

ieme
7 december 2009, 06:15
Daisy bell in Assen had ook altijd veel Bad Cat staan, ben er al jaren niet meer geweest eigenlijk...

ieme
7 december 2009, 08:10
Op aanvraag uit voorgaande post... plus een paar extra met dr Santa Cruz

http://i83.photobucket.com/albums/j297/Extra71/DSC04631.jpg

http://www.jaapreedijk.nl/images/ilse_de_lange_foto_jaap_reedijk%20webcopy.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ed/Bevrijdingsfestival_2008_-_Ilse_de_Lange_03.jpg

http://aniram.punt.nl/upload/ISF07_IlseDeLange.jpg

http://www.musicfrom.nl/fotos/d/12539-1/ILSE_DELANGE5.jpg

http://wannabes.be/wp-content/uploads/20070114205714_thumbilse.jpg

PT1989
7 december 2009, 11:01
die santa cruz MET ILSE zijn zo geilllllllll:D

Dude
7 december 2009, 11:04
Op aanvraag uit voorgaande post... plus een paar extra met dr Santa Cruz

http://i83.photobucket.com/albums/j297/Extra71/DSC04631.jpg




mooi he ??

Tristan
7 december 2009, 13:21
Kots, wijven met gitaren die niet kunnen spelen, en dan nog afschuwelijke liedjes zingen ook... :stop:

PT1989
7 december 2009, 13:47
ieder z'n smaak

Tristan
7 december 2009, 14:26
Nou ja, ik bedoel vooral die nieuwe liedjes dan he, doet echt gruwelijk veel pijn aan mijn oren...

ieme
7 december 2009, 14:33
Kots, wijven met gitaren die niet kunnen spelen, en dan nog afschuwelijke liedjes zingen ook... :stop:

t is altijd beter dan madonna of avril lavigne met een gitaar om... die moeten ze gelijk ritueel slachten!

Tristan
7 december 2009, 14:55
Een waar woord, Ieme... :seriousf:
De gitariste van Nashville Pussy, die is dan wel weer cool, kan ook echt spelen... :)

PT1989
7 december 2009, 19:40
die gitarist van Nashville Pussy vind ik dan weer niks. ieder z'n ding...
we dwalen trouwens wel af:soinnocent:

PT1989
1 februari 2010, 16:25
Hier een aantal foto's van de spullen van martijn die hij mee had bij de fanmeet (ilse delange):

http://i819.photobucket.com/albums/zz120/tres_mando/100_1056.jpg
http://i819.photobucket.com/albums/zz120/tres_mando/100_1057.jpg
http://i819.photobucket.com/albums/zz120/tres_mando/100_1059.jpg
http://i819.photobucket.com/albums/zz120/tres_mando/100_1059.jpg

(de spullen van arnold gooi in het arnold v dongen topic)

JeroenSchaaf
1 februari 2010, 16:31
Te gek! Ik meende dat hij met 2 egnater versterkers speelde?

PT1989
1 februari 2010, 16:35
jaa hij wisselt af en toe met de egnaters en de matchless (volgens mij ook af en toe HOOK, kijk maar naar Anouk@ahoy 2009)

JeroenSchaaf
1 februari 2010, 16:36
Oke dan! Hoe klonk het voor de rest? of was je er gisteren niet zelf bij?

Bernardduur
1 februari 2010, 16:37
Gaaf; zn Matchless pedaal zit er weer op..........

die heb ik een tijdje gehad :D

PT1989
1 februari 2010, 16:40
Oke dan! Hoe klonk het voor de rest? of was je er gisteren niet zelf bij?

ja ik was er zeker bij! Klonk goed! Ik heb overigens geen cab gezien bij martijn(alleen de head). Ik vond ze aardig spelen maar het was niks anders dan de clubtour! De band staat als een huis!

JeroenSchaaf
1 februari 2010, 16:42
Ja een te gekke band! Bedankt voor de info!

Bernard, waarom heb je dat matchless pedaal weer weg gedaan? wat beviel er niet aan?

Bernardduur
1 februari 2010, 16:54
Ja een te gekke band! Bedankt voor de info!

Bernard, waarom heb je dat matchless pedaal weer weg gedaan? wat beviel er niet aan?

Haha, nee, hij was hier ter reparatie en om een pedaal van een vriend van hem zo te voicen dat ie exact zo klonk als de zijne...... er zijn grote verschillen tussen deze pedalen!

JeroenSchaaf
1 februari 2010, 16:55
Oke, dus elk pedaal van matchless is anders? :) lol

menno
17 mei 2010, 23:23
zowaar een topic over de gear van martijn van agt. weet iemand het bouwjaar of liever het serienummer van de guild D40 van martijn?

Einzeln
29 mei 2011, 15:58
Zien jullie ergens een mic voor die gitaar? Klinkt lekker.
http://www.youtube.com/watch?v=ROuOSh6-_6w

beruk
29 mei 2011, 16:00
Zien jullie ergens een mic voor die gitaar? Klinkt lekker.
http://www.youtube.com/watch?v=ROuOSh6-_6w
Ik zie een element. (Een hele goede, klinkt geweldig)

Einzeln
29 mei 2011, 16:03
Ik zie een element. (Een hele goede, klinkt geweldig)
Had ik ook gezien maar ik weiger te geloven dat dit geluid daar uit komt.

apekop
10 juli 2011, 11:39
speelt Martijn van Agt nog steeds bij Anouk?
gisteren gezien op Bospop. Erg goed optreden.
Enig idee welk delay pedaal hij gebruikt? klonkt erg tape delay-achtig. Mooie sound.

Hell's Engl
14 juli 2011, 07:13
Volgens mij speelt Arie Storm nu bij Anouk...
Martijn gebruikt 'n Fulltone Tapedelay... vandaar dat ie als 'n tape delay klonk...

apekop
14 juli 2011, 11:49
Het was inderdaad Arie Storm, volgens mij heeft hij een TC delay?

fs1980
3 oktober 2014, 13:31
Kom maar op welke pedalen? TTE, Memory Lane, Lehle switcher,Pog en ground control?
http://i57.tinypic.com/nl4if6.jpg

beruk
3 oktober 2014, 16:16
Godskolere, wat een knoppies. Krijg je daar tapdans les bij of zo?

Nou, Arie nog steeds bij Anouk? Na drie jaar?

Mitch
3 oktober 2014, 20:46
Z Vex Ringtone
Korg 301DL Echotone
Analogman King of Tone
Diamond Memory Lane
POG had je al gezien, Fulltone TTE ook, loopertje en dan zie ik nog een vibe volgens mij (zwart) en ik kom even niet op dat witte pedaal met twee footswitches met die geitenkop. Ik dacht dat het een fuzz was? Blauwe pedaaltje weet ik niet.

Tristan
3 oktober 2014, 21:23
Hee, grappig, hij heeft ook een Goatkeeper.
Die zwarte is volgens mij een Fulltone Supa-Trem, dat is het enige ding dat ik ken met drie footswitches en twee knoppen in zo'n rechthoekige zwarte behuizing.
Dat blauwe ding is een AYA Drivesta.
Die rode is volgens mij geen King Of Tone maar een of ander Zvex ding, bij die groene gok ik ook dat het iets van Zvex is, misschien een Fuzz Factory ofzo.

Mitch
3 oktober 2014, 22:34
O ja, de Goatkeeper, ik ben in de war met de graphics van de Manx Loaghtan! En ja voor de Supatrem.
Ik dacht dat de KoT in een eerdere versie minder knoppen had, maar volgens mij heb je gelijk met Z Vex en is het gewoon een Box of Rock. Die is er ook in die kleur en de knoppen kloppen qua aantal en plaatsing.

PT1989
3 oktober 2014, 22:55
Wat is dat pedaal naast de zvex (voor martijn rechts)? helemaal in hoek

Tristan
3 oktober 2014, 23:03
Je bedoelt die blauwe met die knoppen aan de zijkant toch?
Dat is die AYA.

PT1989
3 oktober 2014, 23:31
aaah oke. Ik zag hem laatst bij Arnold ook al op zn board liggen. Ga hem is even checken. Wat heeft Martijn veel vage effecten op zn board liggen (POG, Ringtone en vroeger een moogerfooger).

Difficulttocure
6 oktober 2014, 15:00
Martijn gebruikt ook een strymon timeline met de tape functie