PDA

View Full Version : Gezocht: lessen in Leiden



Yngwie79
29 augustus 2008, 22:52
Dag mensen,

Natuurlijk eerst een zoekactie gedaan, meer nét niet gevonden wat ik zocht, en dat is:

Een goede lera(a)r(es) in omg. Leiden die mij niet alleen met de techniek maar ook met de theorie wat verder op weg kan helpen. Speel zelf een jaar of 10, beschouw mezelf als gevorderd maar maak de laatste tijd niet zo veel vooruitgang. Ben dus toe aan nieuwe tips! Wie roept? Veel dank!

boudewijn de koning
1 september 2008, 11:56
Dag mensen,

Natuurlijk eerst een zoekactie gedaan, meer nét niet gevonden wat ik zocht, en dat is:

Een goede lera(a)r(es) in omg. Leiden die mij niet alleen met de techniek maar ook met de theorie wat verder op weg kan helpen. Speel zelf een jaar of 10, beschouw mezelf als gevorderd maar maak de laatste tijd niet zo veel vooruitgang. Ben dus toe aan nieuwe tips! Wie roept? Veel dank!


Ik zou je ivm de grote afstand eens per maand een workshop kunnen geven van bv een uur. Vrgr, Boudewijn Hier een klein voorbeeldje van wat ik doe. Je kunt bij mij overal voor terecht. Covers techniek etc etc.

http://libitum.nl/muziek/Neo%20Chicken.mp3

http://www.youtube.com/watch?v=i8uG-XRlg2U

Vrgr, Boudewijn

Yngwie79
1 september 2008, 19:39
Hey Boudewijn, dat ziet er goed uit, maar dat is ook voor eens in de maand helaas echt te ver...

gr.,

Yngwie79
8 september 2008, 20:28
Niemand? Omgeving Leiden is ook goed!

Makor1966
8 september 2008, 20:33
Brutilov van het forum hier geeft les in Leiden. Je kunt het ook proberen bij Popschool de Reus in Leiden, of Elsenaar in Leiderdorp.

AoDf
14 september 2008, 12:23
Ik zit zelf ook bij Bruvtilov (Leiden) van het forum. Kan ik je aanraden!

kaassie
29 oktober 2008, 00:14
Hey Yngwie, zo aan je naam te horen ben je een shred liefhebber. Ik geef bij mij thuis in voorhout gitaarles, theorie, soleertechnieken, improvisatie, shredding etc.

Tot de kerst heb ik het erg druk maar in het nieuwe jaar heb ik wel weer tijd voor een nieuwe leerling.

check mijn muziek op www.myspace.com/kaassiesgitaar
als je het wat vind moet je me maar mailen.

cheers kaassie