PDA

View Full Version : American idiot cover beginner meningen nodig!!!



killerman36
29 augustus 2008, 20:57
Hallo,
http://www.youtube.com/watch?v=3ceNog53Tlo

+

http://www.youtube.com/watch?v=eYq7YU5DRzc

graag zou ik willen weten wat jullie ervan vinden en wat er beter kan.


Als je het moest goed vinden word een reactie of subscriben zeer gewaardeerd
lees beschrijving op youtube voor meer informatie

Alvast bedank

Qkyrie
29 augustus 2008, 21:06
Allereerst mijn felicitaties. Je hebt dit goed gespeeld.
Manieren om jou gitaarspel te zie ik niet meteen.
Wat ik graag anders gezien had bij deze opname was:
1) jouw hele gitaar. Gitaarspelen doe je namelijk niet enkel met je frethand, het andere is ook belangrijk.
2) de kwaliteit van de opname vind ik minder. Zet het mp3tje wat stiller, mijn distortion/stiller of zoek een backing ;)

voor de rest, alles pico bello, op naar wat moeilijkere nummers ;-)

Q

Sterik
29 augustus 2008, 21:09
goed gedaan, ik kan alleen niet zo heel goed horen wat je precies doet, maar dat komt waarschijnlijk door de camera
probeer volgende keer ook je plectrumhand te laten zien, vind ik over het algemeen interessanter dan de frethand

killerman36
29 augustus 2008, 21:17
OK, volgende keer zal het met rechterhand op het beeld zijn, bedankt!
Ik weet dat het een doodsimpel liedje is maar door een gebrek aan een pedaal om van geluid te wisselen is er niet zo heel veel keus van liedjes ook door een gebrek aan delay op de versterker en een wah (om enter sandman te spelen) zijn de meest lastige liedjes met lastigere solos nog niet mogelijk.
Volgende maand koop ik mij echt een line 6 spider 3 en dan zal er al een grotere keuze aan liedjes zijn. Weet misschien iemand wat de kwaliteit van direct recording met de spider is? het geluid van mijn camera is nogal zwak!

bedankt voor de reacties en misschien kun je dan subscriben ook zodat je meteen op de hoogte gebracht wordt bij mijn volgende cover? :satisfie:

Qkyrie
29 augustus 2008, 22:10
ik heb zelf een spider III 120w. zelf heb ik nog niet proberen opnemen met de direct out, maar kdenk dat de kwaliteit wel al 100x beter zal zijn dan een cameratje. En natuurlijk heb je met de spider enorm veel keuze van geluid ;-)

gz