PDA

View Full Version : youtube update: 7 filmpjes



*AcousticGuitarMan*
29 augustus 2008, 11:01
Layla = Vervangen
white room= 2 versies
Walkin' blues = niet officiel maar gewoon walkin blues style (eerste keer met slide)
Tibute = naar Clapton, BB King, En srv waarbij ik voor de eerste keer achter mijn hoofd speel

Edit: http://www.youtube.com/user/EricClaptonFan24

Edit: nog 1 keer: Ik speel pas 10 maanden

JeroenSchaaf
29 augustus 2008, 11:12
Owke! net allemaal een beetje geluisterd.

Je kan het al redelijk spelen, maar er zit geen enkel gevoel in. Je speelt volgens mij gewoon de nootjes.

Klinkt hard! weet ik , en je speelt nog maar 10 maanden weet ik ook.

Maar ga de muziek eens echt beluisteren, kijken hoe zij het spelen, wat voor gevoel krijg je er zelf bij... enz...


Good job! :satisfie:

The Lo Lands
29 augustus 2008, 18:11
Voor tien maanden spelen vind ik dit al knap! Feeling moet nog komen maar kunnen we nu nog niet van je verlangen toch : ) Je geluid vind ik erg scherp met de wah enzo, niet echt fijn om naar te luisteren. Over wat voor spullen speel je?

*AcousticGuitarMan*
29 augustus 2008, 19:24
The Lo Lands: Dat was juist mijn bedoeling bij White room.Bij de andere was het toch niet zo??? Ik heb een Fender Stratocaster (standard Mexico) Artic White en een Vox DA20. + wat pedaaltjes.

En als je het wilt weten:

Ernie Ball snaren Super slinky: 009 - 042

*AcousticGuitarMan*
29 augustus 2008, 19:25
Voor tien maanden spelen vind ik dit al knap! Feeling moet nog komen maar kunnen we nu nog niet van je verlangen toch : ) Je geluid vind ik erg scherp met de wah enzo, niet echt fijn om naar te luisteren. Over wat voor spullen speel je?

PS Bedankt voor je commentaar!!! Ik heb me deze keer al meer gefocust op de feeling en minder op de camera maar zal er nog meer feeling in proberen te leggen.

The Lo Lands
29 augustus 2008, 20:34
PS Bedankt voor je commentaar!!! Ik heb me deze keer al meer gefocust op de feeling en minder op de camera maar zal er nog meer feeling in proberen te leggen.Niet forceren hoor! Gewoon lekker blijven spelen en oefenen en dan komt de feeling vanzelf! Andere nummers van je zal ik ook nog wel even beluisteren en bekijken : ) Je hebt knappe spullen dus daar zal het niet aan liggen. Succes!

guitarchris
30 augustus 2008, 00:27
Allereerst voor 10 maanden vind ik dat je al een behoorlijk potje gitaar kunt spelen.. Feel mist nog wel wat, maar dat komt wel.. Geen speeltip, maar wel handig om te doen.. Je kabel eerst door je gitaarband halen en dan inpluggen.. Dan trap je de plug er niet uit als je per ongeluk op de kabel gaat staan :d

*AcousticGuitarMan*
30 augustus 2008, 10:56
Nog bedankt voor de reacties. En ik zal voortaan de kabel eerst door de gitaarband halen en dan inpluggen. Bedankt:p

M.COM
30 augustus 2008, 13:53
Ik vind dat het persoonlijk wel dik in orde is met die feeling. Je speelt ook erg deftig, zeker na 10 maanden.

Maar waar ik volledig afknap is dat je dat ook elk filmpje (en hier) moet gaan verkondigen. Ook het achter je nek spelen en je filmpjes aankondigen met "Matthijs Budding plays ..." vind ik er een beetje over. Dus ja, mijn advice: Lose The Attitude, Keep The Awesome Skills! :)

MichaelSS
30 augustus 2008, 15:08
Ik vind je geluid saai en mis de gain.

soup
30 augustus 2008, 16:38
Allereerst voor 10 maanden vind ik dat je al een behoorlijk potje gitaar kunt spelen.. Feel mist nog wel wat, maar dat komt wel.. Geen speeltip, maar wel handig om te doen.. Je kabel eerst door je gitaarband halen en dan inpluggen.. Dan trap je de plug er niet uit als je per ongeluk op de kabel gaat staan :d

en het ziet er stoerder uit :D

Mark1990
31 augustus 2008, 12:25
je SRV tribute vind ik best plezierig om naar te luisteren, lekkere sound heb je daar ook. het achter de rug spelen is inderdaad wat over de top, maar je spel is zeker goed na 10 maanden.

Borus van den Brand
31 augustus 2008, 15:56
Ik moet zeggen dat ik dit erg goed vind na 10 maanden, ga zo door! Wel is het, zoals eerder gezegd, erg irritant dat je dit steeds in je filmpje vermeldt.