PDA

View Full Version : probeerseltje nieuwe band



Misery Signals
28 augustus 2008, 23:44
ik ben een tweetal maand met mijn nieuwe band bezig en schrijf vooraf vaak wat shit op mijn boss micro br...

hier een stukje met drum, bass en gitaren intro-aanloop-refrein-strofe-eerste refrein

laat weten of 't je wat lijkt, en nee de kwaliteit is niet mega, enkel gitaar en boss toestelletje gebruikt (en digitale drum van de drummer)

Teststuk te openen met Quicktime (http://users.pandora.be/bartmetde6snaren/Opnamens/)

MS

caliban
29 augustus 2008, 01:16
Klinkt alsof het een heel vet nummer wordt, maar opname suckt wel.

Misery Signals
29 augustus 2008, 13:01
Dank je.

Er is niets opgenomen. Snel een gitaar- en basspresetje gemaakt op mijn Boss Micro BR en een cleane preset gebruikt. Volumeverschillen gelaten.

Ik heb een Rode K2 gekocht onlangs, als de song af is zal ik wel eens her-recorden, dit is enkel een leidraad voor de rest van de band :)

MS

Herman
29 augustus 2008, 13:19
Ik vind het vet! Benieuwd hoe het live zou klinken. Maar ik kan hier zeker goed naar luisteren. Een goeie zanglijn/zanger zou dit afmaken!

caliban
29 augustus 2008, 17:53
Dank je.

Er is niets opgenomen. Snel een gitaar- en basspresetje gemaakt op mijn Boss Micro BR en een cleane preset gebruikt. Volumeverschillen gelaten.

Ik heb een Rode K2 gekocht onlangs, als de song af is zal ik wel eens her-recorden, dit is enkel een leidraad voor de rest van de band :)

MS
Ahja, Michael heeft zeker uw andere microfoon overgekocht.

The Lo Lands
29 augustus 2008, 18:04
Klinkt veelbelovend en progressief. Laat nog maar eens horen als het nummer af is compleet met band!

Nellyrocks
30 augustus 2008, 15:12
Kannetnieopene :(

guitarchris
30 augustus 2008, 15:16
Ik vind het vet klinken, mooie riffs!

-geert-
30 augustus 2008, 19:08
Ja idd, klinkt lekker leuke riffs ! !

mrkoetje
3 september 2008, 21:04
jeemig, lekker onnavolgbaar en prog! mag aannemen dat het een lang intro is naar een vet strak stuk?

qua mix idd beroerd, maar dat komt vanzelf....