PDA

View Full Version : p-bass



koen_V
1 maart 2003, 11:55
Hey!
Ik ga maandag naar musicstore in keulen gaan, en ik vraag mij af of het een wijze beslissing is om dan een standaart fender p-bass te kopen, maar die dan wel uit te rusten met nieuwe elementen, nieuwe brug, nieuwe tuners enzo....
of zou ik dan toch maar doorsparen voor een american p-bass? die toch wel super duur is voor een student.En wat zijn zo de grote verschillen tussen de Mexicaan en de Amerikaan??


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: koen_V op 2003-03-01 11:55 ]</font>

bassopotmus
1 maart 2003, 12:34
Hmmm, musikstore is leuk in keulen, alleen wat rommelig en het personeel si ook wat naja...

Maar goed je wilt dus de bas kopen, en meteen upgraden? Of dat na een tijd doen als je weer cash hebt?
Als je het meteen doet zeg ik neej, koop gelijk je amerikaan.
Wat je wel kan doen is in de loop van de tijd wat upgraden.
Ik vind die standards, eigenlijk net niet "het" hebben. De hals is net wat minder comfortabel en de pick-ups zijn naja...kon beter.
Ik zou iig de neck testen, bevalt je die echt goed, dan kun je upgraden. Ben je niet tevreden over de neck, dan zou ik me nog ens goed bedenken!
Ik raad voor de Pu een SD quater-pounder aan.Lekker hoge output! De rest kun je gewoon zo laten..scheeld toch niet zoveel, of je moet geld over hebben.

koen_V
1 maart 2003, 12:43
Ik zou die niet meteen opgraden, wachten tot ik wat geld heb, wie weet als alles me bevalt dat ik het zo laat, ik weet het zelf nog niet. Maar in alle sinds zou ik nog wachter met die te upgraden.
En ik vind de amerikaan echt wel duur, je betaald veel te veel naar mijn goesting omdat er U.S.A op staat.

koen_V
3 maart 2003, 11:06
Nu is het toch wel carnaval in Duitsland en zijn er geen winkels open...
Nu moet ik mijn tripje uitstellen tot zaterdag...