PDA

View Full Version : Phantom of the Opera, Iron Maiden Cover



Julise
27 augustus 2008, 17:44
Hallo, ik heb phantom of the opera van iron maiden opgenomen, en ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden!
http://www.youtube.com/watch?v=dlKdqptCcww

Qkyrie
27 augustus 2008, 21:12
mooi mooi, en dan heb ik het niet alleen over dat gitaarspel :cooler: haha..

kvond het heel goed gespeeld.
maaruh, mss ligt het aan mij, maar staat je gitaar niet een beetje te luid in de mix. Een heel mooi gitaargeluid, maar volgens mij was het nog mooier als hij iets stiller was...nuja, kan ook wel aan mijn hoofdtelefoon liggen :D

keep up the good work :gitarist:

gz
Q

MichaelSS
27 augustus 2008, 21:28
Klinkt niet verkeerd Julise. Heb er veel respect voor.

Brulmuis
28 augustus 2008, 11:29
Heel netjes gedaan! Wat voor versterker gebruik je?

Tho
28 augustus 2008, 13:10
Ik zie altijd graag de techniek die iemand gebruikt, dus jammer dat het zo donker is. Verder haal je de 'bends' in de solo's telkens net niet lekker genoeg en is het nog wat houterig.

Ga zo door! Want het is geen verkeerde poging!

Ibanez666
28 augustus 2008, 14:37
Ik zie altijd graag de techniek die iemand gebruikt, dus jammer dat het zo donker is. Verder haal je de 'bends' in de solo's telkens net niet lekker genoeg en is het nog wat houterig.

Ga zo door! Want het is geen verkeerde poging!


Inderdaad, de bends kunnen wel beter en het mag ook wat vloeiender hier en daar ja. Maar zeker geen straf om naar te luisteren. Valt me wel op dat de dames tegenwoordig veel beter spelen dan in mijn tijd..of komt dat omdat ze toen geen youtube en zo hadden?

Arvoitus
28 augustus 2008, 16:15
Het is een zeer moeilijk nummer, maar ik vind dat je hem nog redelijk netjes hebt gespeeld.

Ik denk dat je zelf wel hoort/weet waar de foutjes zitten dus daar moet je op blijven oefenen!

Iceman
28 augustus 2008, 17:27
Goed gedaan, Julise wordt steeds beter.

Respect dat je oude Maiden covert (en oude Tallica).

Julise
28 augustus 2008, 20:19
Dankjullie wel!

Bedankt ook voor de tips!

Het beeld is inderdaad donker, maar dat ligt aan youtube waarchijnlijk, want gewoon op de computer is hij een stuk lichter.

Don Capo
28 augustus 2008, 20:20
Boter, maar dan ook echt boter geil :D


Netjes man! Echt super vooruit gegaan de afgelopen jaren. Keep them coming!