PDA

View Full Version : Pedaaltjes voeding



Tim..
26 augustus 2008, 20:42
hoi,

ik heb op dit moment een Boss GT-8, lekker makkelijk 1 adaptertje erin en hij kan aan :)

maar nou ben ik misschien van plan om andere effecten te gaan kopen, bijvoorbeld fuzz factory en een boss Ds-2 ofzo
(maarja daar gaat dit niet over :D)

mijn vraag is:
wat nou als je bijvoorbeeld 10 pedaaltjes hebt, doen jullie er dan allemaal een batterij in? of hebben jullie een enorme contactdoos naaststaan? of iets dat het opsplitst ofzo?

tnx zeer veel

G.G.
26 augustus 2008, 20:45
Zoek eens op "1spot"

Arvoitus
26 augustus 2008, 20:46
Je hebt bepaalde kastjes waar je wel 5 tot 10 pedaaltjes van stroom kan voorzien:
http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/regular/9/4/6/554946.jpg

Tim..
26 augustus 2008, 20:48
Je hebt bepaalde kastjes waar je wel 5 tot 10 pedaaltjes van stroom kan voorzien:
http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/regular/9/4/6/554946.jpg

dankje, precies wat ik zocht :)

Mitch
26 augustus 2008, 21:02
En forumlid ricktekent heeft een fuzzfactory te koop staan trouwens ;)

Tim..
26 augustus 2008, 21:13
En forumlid ricktekent heeft een fuzzfactory te koop staan trouwens ;)

haha, ik ga eerst maar eens me gitaartje kopen denk ik, maar ik moet nog even denken welke kleur, want een gibson les paul studio is namelijk niet in alpine white te krijgen als je hem linkshandig wilt hebben :P

maar bedankt voor de tip, ik zal het onthouden :)

robert-gitarist
26 augustus 2008, 21:16
En forumlid ricktekent heeft een fuzzfactory te koop staan trouwens ;)

SPAM!!! Reclame!!!


:D ;)


Ik heb 12 pedalen op me board staan, in 2 zitten een battarij (ik heb een Vox wah en daar zit geen adaptor input in) en de rest voed ik met een 1spot daisy chain (zoek ook eens op het woord daisy chain), lekker compact, haakse pluggen en niet duur! Werkt voor mij perfect. Ik weet alleen niet of je een multi effect+losse pedaaltje op een daisy chain kan aansluiten. Misschien weet iemand daar het antwoord op.

hugo123
26 augustus 2008, 21:20
nee dat deed ik, en met mijn zoom g2 werkte dat niet.. Maar misschienbij jou wel, moet je ff testen..

robert-gitarist
26 augustus 2008, 21:29
Ik heb geen multi effect, vroeg het met slechts ff af ;)
Ik ben prima voorzien zo kwa effecten. Uiteraad staan dr nog paar op het GAS lijstje maar daar staat in elkgeval geen multi effect op ;) Heb dr een paar gehad vandaar dat ik me dat afvroeg..Eigelijk nooit getest namelijk.

Liquid_Metal
26 augustus 2008, 22:42
Ik heb ook een GT8 (die er nu weer uitgaat :P) en ook in dit vak geinformeerd. De GT8 gaat over 14 Volt en de kastjes die ik vond kunnen dat niet aan. Wellicht zijn ze er wel, maar anders moet je je GT8 via de eigen adapter voeden. Kleine stompboxes (zoals die van Boss) zijn allemaal 9V en dat is wat die kasten leveren.

jero
27 augustus 2008, 20:01
de Voodoolab PP2 heeft aan de achterkant een uitgang waarop je zo'n multi-effect kunt aansluiten.

Tim..
28 augustus 2008, 13:22
oke dankje