PDA

View Full Version : Reparatie buizenversterker



jaapjan1986
26 augustus 2008, 11:48
Ik heb een Laney TT20 die niks meer doet en ik wil hem laten repareren, en als ik dat dan toch doe laat ik er meteen nieuwe buizen in zetten. Nou was er bij mij in de buurt (ik woon in Zoetermeer) een goed adresje voor dat soort dingen: Dr Tube in Monster. Ik kijk net op de website: ze stoppen ermee! Uitgerekend nu! Vlak voor een optreden natuurlijk grmbl...

De voor de hand liggende vraag: is er in de buurt een ander goed adresje om mijn versterker te laten fiksen? Bij voorbaat dank!

Nielsje
26 augustus 2008, 12:02
Ik heb een Laney TT20 die niks meer doet en ik wil hem laten repareren, en als ik dat dan toch doe laat ik er meteen nieuwe buizen in zetten. Nou was er bij mij in de buurt (ik woon in Zoetermeer) een goed adresje voor dat soort dingen: Dr Tube in Monster. Ik kijk net op de website: ze stoppen ermee! Uitgerekend nu! Vlak voor een optreden natuurlijk grmbl...

De voor de hand liggende vraag: is er in de buurt een ander goed adresje om mijn versterker te laten fiksen? Bij voorbaat dank!

CMW amps in Vleuten
Frits van Mourik in Rotterdam

elerik
26 augustus 2008, 14:55
In Delft zit een goede student, Daan van Oosten Slingeland die versterker ken repareren. Ik heb al mening versterkers( Selmer`s/fender`s/LC`s/SoundC`s/Marshall`s) er heen gebracht en altijd goede zaken mee gedaan.

Mocht je interesse hebben moet je mij even mailen/pm`en.

Nielsje
26 augustus 2008, 15:09
Serieus?

Oeh, dat is dan voor mij om de hoek :)
Ook maar eens gaan kijken dan :D

HaroldA
26 augustus 2008, 16:55
XXXXXX@hotmail.com of XXXXXX@hotmail.com. Een van de twee is goed.
Off-topic: Het is niet echt netjes andermans email adres ergens neer te zetten... Als je iemand een adres wil geven, doe dat dan via PM.

TimmU
26 augustus 2008, 17:15
het is toch gewoon een contactadres? ik vind dat niet raar hoor, en de beste man word gewoon geholpen aan werk.

Nielsje
26 augustus 2008, 17:19
het is toch gewoon een contactadres? ik vind dat niet raar hoor, en de beste man word gewoon geholpen aan werk.

Ooit gehoord van spam?

TimmU
26 augustus 2008, 17:22
ja natuurlijk, maar elk bedrijfje ofzo heeft tegenwoordig wel een emailadres , waarmee je contact kunt opnemen. Nocki bijvoorbeeld heeft ook gewoon zijn contactgegevens in zijn Sig staan, ik vind het niet raar dat er een mailadres gepost word, kan iemand anders altijd ook nog baat bij hebben!

Franc
26 augustus 2008, 17:27
ja natuurlijk, maar elk bedrijfje ofzo heeft tegenwoordig wel een emailadres , waarmee je contact kunt opnemen. Nocki bijvoorbeeld heeft ook gewoon zijn contactgegevens in zijn Sig staan, ik vind het niet raar dat er een mailadres gepost word, kan iemand anders altijd ook nog baat bij hebben!

Maar de eigenaar waarschijnlijk meer last dan baat...
Netiquette noem je dat :)

Nielsje
26 augustus 2008, 17:52
Oh ja, das waar ook! Ene Franc Vernet uit Zwartewaal kan ook versterkers fixen :D

elerik
26 augustus 2008, 18:01
Even netjes het mailadres weggehaald.

Mochten mensen het het mailadres willen hebben kunnen ze het mij gewoon vragen.