PDA

View Full Version : Genz Benz



Valentijn
25 augustus 2008, 23:58
Iemand ervaring met deze versterkers?

Ben op t moment op zoek naar een cab, en deze worden me aanbevolen (door iemand die ik zeker wel vertrouw) maar vroeg me af of er nog meer mensen ervaring met dit merk hebben...

t heeft de naam dat ie flink herrie kan maken :)

HANNESSTINKT
26 augustus 2008, 17:59
hmm ik ken ze niet maar ik heb tog geen zak te doen ik ga eens opzoekken wat ik er allemaal van kan vinden :chicken:

Valentijn
31 augustus 2008, 15:51
voor de liefhebbers, het blijkt een Ampeg kloon te zijn, waar meer ruimte is voor hoog (zit dus ook extra tweater in de kast)

heb m zelf uiteindelijk niet gekocht omdat ik de EBS die ik nu gekocht heb beter vond passen bij t geluid dat ik wil.

maar op zich is het wel een aanrader

schwalbe
31 augustus 2008, 17:38
Ik ken Genz Benz nou niet direct als Ampeg-kloon. Of bedoel je 1 bepaald cab (8x10?) dat een Ampeg kloon zou zijn? Het merk is wel behoorlijk 'flavour of the day' de laatste tijd. Met name die kleine Shuttle-versterkertjes.
EBS is trouwens ook bepaald niet mis.

Valentijn
31 augustus 2008, 18:16
er werd me in de winkel verteld dat t over t algemeen beetje de richting van Ampeg opgaat. Helemaal nu Ampeg steeds moeilijker te krijgen is?

En EBS is inderdaad zeker niets mis mee. heb nu een TD650 met een 4x10 Classic line cabinet en een Gorm350 2x10 combo voor als er minder ruimte is (in de auto)