PDA

View Full Version : Shiva footswitch



OldSkool
25 augustus 2008, 12:57
Ik ben op zoek naar een nieuwe footswitch voor mijn Shiva. Omdat ik de layout van de originele footswitch niet zo fijn vind wil ik een custom footswitch waarbij de boost en de reverb switch omgewisseld zijn. En een kleinere unit zou ook fijn zijn... Is er een bedrijf dat dit soort switches maakt? Ik heb al gezocht bij feedback/musik-produktiv, maar ik vind alleen van die eenknops mono switches.

Nielsje
25 augustus 2008, 13:21
Ik ben op zoek naar een nieuwe footswitch voor mijn Shiva. Omdat ik de layout van de originele footswitch niet zo fijn vind wil ik een custom footswitch waarbij de boost en de reverb switch omgewisseld zijn. En een kleinere unit zou ook fijn zijn... Is er een bedrijf dat dit soort switches maakt? Ik heb al gezocht bij feedback/musik-produktiv, maar ik vind alleen van die eenknops mono switches.

Neem even contact op met Dirk_Hendrik of Speeddemon van dit forum, zij kunnen het custom voor je maken (wel meerderen overingens, maar goed).

Verder kan je ook contact opnemen met Shiny Guitar Gear, zij doen ook custom footswitches.

OldSkool
25 augustus 2008, 18:12
Dank je, daar was ik naar op zoek :P