PDA

View Full Version : Hout is binnen!!!



marc_o
28 februari 2003, 18:36
Zo, eindelijk is het mooie stuk Korina binnen voor de telecaster die ik laat bouwen bij Sjak Zwier...het wordt een brute bak hoor.
Birds-eye maple neck met reversed headstock en twee p 90's van Seymour Duncan, een vintage bij de hals en een hot bij de brug. Hij wordt naturel in de olie en een schildpad slagplaatje in de stijl van een thinline....ik hou jullie op de hoogte van de geboorte, het al wel eventjes duren, maar ik ben alvast ongeduldig.......



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marc_odijk op 2003-02-28 18:42 ]</font>

hansoonk
28 februari 2003, 19:18
Klinkt hartstikke tof. Graag foto's. Ik ben zelf al stilletjes aan het nadenken over mijn zelfbouwproject voor 2004, gister een stuk maple gekocht om nog even een jaar goed door te kunnen drogen in huis ... wordt waarschijnlijk ook een naturel Tele (thinline???), maple-neck en mogelijk ook P-90's, mogelijk ook DeArmond single-coils als op de Tele-Sonic ... Dus graag foto's als de jouwe af is; ik laat me graag inspireren.

Guitarfreak
28 februari 2003, 20:47
Wow kben benieuwd, zet er maar snel fotows op :grin:

LordSpeedyShit
28 februari 2003, 21:04
kben benieuwd hoe het eruit gaat zien!

marc_o
28 februari 2003, 21:06
hoe krijg je hier eigenlijk foto's terecht? ben absoluut geen computernerd, haha
Was vanmiddag nog bij Zwier en hij had net de nieuwe gitaar voor Kane klaar, een telecaster Dobro, dam'n wat een cool ding zeg!!!

Guitarfreak
28 februari 2003, 21:31
Uploaden, bij lycos.nl kun je wel mp3 uploaden via webftp

Negative K3 fan
28 februari 2003, 22:20
klinkt hartstikke geil, ik ben super benieuwd.