PDA

View Full Version : Mijn nieuwste aanwinst: Epi LP Alpine White



astrid9017
23 augustus 2008, 20:53
Na lang zoeken heb ik dan eindelijk de gitaar die ik zocht.
De Epiphone Les Paul Custom Alpine White met gold hardware
Ik was verkocht toen ik de gitaar in een blad zag staan en ging meteen op zoek aangezien ik weer geld en plaats had omdat ik mijn andere elektrische heb verkocht.

http://img382.imageshack.us/img382/9610/1a2errs5.jpg

Speelt heerlijk soepel en klinkt erg goed :D

pueblo
23 augustus 2008, 20:54
ziet er goed uit, zo'n witte gitaar heeft wel iets

robert-gitarist
23 augustus 2008, 20:56
Witte les pauls zijn echt geweldig! (i kvind eigelijk iedere Les Paul wel erg mooi zolang er maar Gibson of Epiphone op de kop staat haha).
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Echt heel tof ding. Je hebt hem tweedehands gekocht denk ik? Gezien de slijtage hier en daar op de gouden hardware?

toon-
23 augustus 2008, 21:08
Nog een Epi Les Paul Custom :o
Die dingen zijn echt razend populair. Maar terecht ook, zijn goede gitaren.

Tin
23 augustus 2008, 21:16
Ziet er mooi uit. maar dat is ook alles vindt ik.
Ik vindt die halzen echt 10 keer niks.

astrid9017
23 augustus 2008, 22:34
Witte les pauls zijn echt geweldig! (i kvind eigelijk iedere Les Paul wel erg mooi zolang er maar Gibson of Epiphone op de kop staat haha).
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Echt heel tof ding. Je hebt hem tweedehands gekocht denk ik? Gezien de slijtage hier en daar op de gouden hardware?

Nee, dat is weerspiegeling van het licht ;). Gitaar is helemaal nieuw.

robert-gitarist
23 augustus 2008, 22:41
Nee, dat is weerspiegeling van het licht ;). Gitaar is helemaal nieuw.

Schoot me later ook pas te binnen dat het daar ook door kan komen ;)
Maar goed, al was het slijtage, maakt de gitaar echt niet minder om.

Jay75
23 augustus 2008, 22:50
Was ie duur? Mijn vriendin zoekt er ook een namelijk.

robert-gitarist
23 augustus 2008, 22:56
Was ie duur? Mijn vriendin zoekt er ook een namelijk.

Ik weet neit wat de TS er voor betaald heeft maar meestal gaan ze voor 375-450 euro weg..daar tussen een beetje. Dus +/- zeg maar.

Mafia66
23 augustus 2008, 23:39
Dat wil ik ookk

astrid9017
24 augustus 2008, 00:16
Was ie duur? Mijn vriendin zoekt er ook een namelijk.

Ik heb 'm voor 490 euro gekocht ;)

Jason34
24 augustus 2008, 11:03
Zo zeg die is stoer, ik heb toevallig van de week een zwarte gehaald maar zo`n witte heb ik nog niet eerder gezien. Erg mooi!!! gefeliciteerd.

Maarten66
24 augustus 2008, 11:12
Zo zeg die is stoer, ik heb toevallig van de week een zwarte gehaald maar zo`n witte heb ik nog niet eerder gezien. Erg mooi!!! gefeliciteerd.

Met de huidige mac-kleurentrends zie je toch meer witte dan zwarte in de winkel!

RoCkInToM
24 augustus 2008, 11:12
Witte LP's zien er zoooooooo geweldig uit. :)

Mooie aanwinst. 8-)

artnaz
24 augustus 2008, 11:18
Met de huidige mac-kleurentrends zie je toch meer witte dan zwarte in de winkel!:D:D

Maar gefeliciteerd! Ook één van mijn favo-LP-kleuren! :)

barno
24 augustus 2008, 11:25
mooie gitaar, congrats.

Het is wel gek hoe subjectief het hele kleurengedoe bij gitaren is. Ik vind zo'n witte LP helemaal refereren aan foute hardrockgroepen, maar then again, ook muzieksmaak is nogal subjectief ... ;)

astrid9017
24 augustus 2008, 12:18
Thnx! :D Mijn bescheiden collectie is nu voor mijn gevoel compleet.

Mr.Fingers
24 augustus 2008, 12:19
d'r hoort natuurlijk nog een telecaster bij, je bent nog lang niet klaar met je collectie (niemand trouwens, dat is een verschijnsel dat GAS heet ;))


Wel een mooie gitaar, gefeliciteerd!

astrid9017
24 augustus 2008, 12:40
GAS? En telecasters.. niet zo mijn ding

flyswatter
24 augustus 2008, 12:53
GAS, de ziekte waardoor je altijd maar meer gear wilt, en die vroeg of laat elke gitarist treft... en telecasters.. dat komt nog wel ;)

J-sus Rulez
24 augustus 2008, 13:10
proficiat! Prachtige keus (heb net dezelfde dusjah) Nog veel plezier ermee!

RobertoL
24 augustus 2008, 13:51
Ziet er mooi uit. maar dat is ook alles vindt ik.
Ik vindt die halzen echt 10 keer niks.
Ik ben het helemaal met je eens. Hij ziet er wel mooi uit, maar ik kan er geen fatsoenlijk geluid uit krijgen.

Jason34
24 augustus 2008, 15:35
GAS, de ziekte waardoor je altijd maar meer gear wilt, en die vroeg of laat elke gitarist treft... en telecasters.. dat komt nog wel ;)

Laat me raden: Guitar addiction Syndrome? Dat krijg je vrij snel ja hahaha. Maar een Tele???

HertogJanNL
24 augustus 2008, 16:37
Laat me raden: Guitar addiction Syndrome? Dat krijg je vrij snel ja hahaha. Maar een Tele???

Bijna goed: Guitar Acquisition Syndrome

Al zijn er meerdere versies van die afkorting mogelijk ;)

Jan Buurman
24 augustus 2008, 17:14
Zo'n witte zoek ik ook ..... voor mijn dochter. Laatst 1 gezien voor 350,- tweede hands. Daar heb ik toen vrij lakoniek op gereagerd en toen ik eenmaal besloot hem te kopen was iemand mij voor geweest. Toen dacht ik nog: "Jammer, dan wacht ik wel op het volgende tweedehandsje." Nu zie ik pas in dat dat een buitenkansje was. Want je ziet je nergens tweede hands aangeboden worden.

Dus als iemand iets weet.................

pupanus1
25 augustus 2008, 12:09
GAS = Gear Acquisiton Syndrome niet Guitar :D Omdat GASlijers ook graag meer effectpedalen willen, betere versterkers, Yellow Cables etc. :seriousf:

astrid9017
26 augustus 2008, 14:49
Zo'n witte zoek ik ook ..... voor mijn dochter. Laatst 1 gezien voor 350,- tweede hands. Daar heb ik toen vrij lakoniek op gereagerd en toen ik eenmaal besloot hem te kopen was iemand mij voor geweest. Toen dacht ik nog: "Jammer, dan wacht ik wel op het volgende tweedehandsje." Nu zie ik pas in dat dat een buitenkansje was. Want je ziet je nergens tweede hands aangeboden worden.

Dus als iemand iets weet.................

ik was ook op zoek naar een tweedehands. En eigenlijk iedere keer als ik er eentje tegenkwam mankeerde er wel wat aan of ze vroegen een hogere prijs dan de winkelwaarde. Toen heb ik maar besloten voor een nieuwe te gaan. Kost wat meer maar je hebt er ook wat aan. Reparaties kosten ook niet niks.

Jan Buurman
26 augustus 2008, 15:07
Ik heb 'm voor 490 euro gekocht ;)

Waar heb je hem gekocht?

astrid9017
27 augustus 2008, 11:04
Waar heb je hem gekocht?

Ik heb 'm van ebay duitsland. Ik had er hier in nederland al op gespeeld om er zeker van te zijn dat ik de gitaar goed vond spelen.
Sommigen mensen verklaren mij voor gek om een gitaar via ebay te kopen maar ik heb 'm altijd kunnen terugsturen met volle teruggave van mijn geld. Dat heet kopersbescherming.

Edit: het was trouwens niet bij een particulier ;)