PDA

View Full Version : Matthijs00



Matthijs00
22 augustus 2008, 18:51
Hallo
Mijn naam is Matthijs Aarts.
Ben 13 en doe vmbo/tl (zit in de 2de).
ben nog niet begonnen met gitaar spelen maar gaan dat snel doen.
Ik heb de site gevonden omdat ik een gitaar zoek

Matthijs

P.S. als iemand een winkel weet waar ze redelijke beginners gitaren (tussen 100 en 120 euro) verkopen in Utrecht en omstreken stuur een berichtje naar matthijz1995aartz@live.nl
of een prive bericht.

Harry
23 augustus 2008, 12:27
hoi Mathijs, welkom hier!
Ik vind Dirk Witte aan de Oudegracht in Utrecht wel een aanrader. Daar kunnen ze je wel advies geven. Geen idee wat het aanbod is qua goedkope gitaren, maar je wordt altijd wijzer van een bezoekje.

robert-gitarist
23 augustus 2008, 14:40
Welkom op het forum! :)
Je kunt ook eens kijken bij Feedback in Utrecht. Die hebben ook wel een aardige collectie met gitaren en versterkers. Hoe de service in Utrecht is bij Feedback, weet ik niet (ik blijf het een nare zaak vinden) maar wellicht kun je er eens kijken en ideeën op doen.
Succes en laat even weten wat je gekocht hebt of op het oog hebt. (Van het merk Stagg moet je echt afblijven, pure rommel. Kijk hier eens rustig op het forum welke merken vooral voorgeschreven worden, tipje van de sluier: Epiphone, Squier, Richwood)

Harry
24 augustus 2008, 23:19
Feedback Utrecht is voor een beginner echt geen aanrader, en Staffhorst ook niet denk ik. Bij Dirk Witte kunnen ze advies geven.

Thijssie06
25 augustus 2008, 10:33
ha weer een Mat(t)hijs op t'forum, :rockon: welkom :rockon:

beruk
25 augustus 2008, 11:02
Welkom!

Als je een stukje wil fietsen of met lijn 3 naar Zuilen wil dan kan ik je een bezoekje bij Ebbeling (Amsterdamse straatweg, bij het Juliana park) aanraden.
Goed advies, selecte maar goede gitaar voorraad en (vind ik) aardige vent die Rob Ebbeling.
De bus stopt voor de deur.
Staffhorst acoustisch ook wel in orde, Feedback imo niet heel vriendelijk, Dirk Witte, prima technici, matige keuze beginners gitaren. Zeggen zelf dat ze crap verkopen, tja... :stop: