PDA

View Full Version : Msg Komt Naar Nederland!!!



Orpheo
22 augustus 2008, 01:22
tot twee keer toe zelfs! purmerend en Uden. 23 en 24 oktober, en ik ga erheen.

Squier4ever
26 augustus 2008, 12:38
MsG = Michael Schenker group?

Pedulla
26 augustus 2008, 12:46
Dat is heel erg leuk... moet wel even kijken wie hij als zanger meeneemt.

Ben niet zo'n fan van Gary Barden..(understatement)

Orpheo
15 september 2008, 09:54
Dat is heel erg leuk... moet wel even kijken wie hij als zanger meeneemt.

Ben niet zo'n fan van Gary Barden..(understatement)

zeker gary barden! de hele ouwe groep is er weer bij. nja de hele.... een paar vernieuwingen/verbeteringen. o.a. wayne findley op keyboard en 2e gitaar.

Pedulla
15 september 2008, 12:38
Mooi, dan hoef ik er niet heen !

DeiDRagonas
15 september 2008, 16:30
Msg???

Michael wie??


Boeieuhh...

hendrix_appendix
15 september 2008, 20:35
Msg???

Michael wie??


Boeieuhh...

Grapje toch?

Agent_Smith
17 september 2008, 22:23
Ik ben groot M. Schenker fan, dus heel misschien ga ik wel.
Ooit een keer naar UFO (org. LightsOut bezetting) geweest in het Noorderlicht. Echt geweldig!

artnaz
17 september 2008, 23:35
Ik ben groot M. Schenker fan, dus heel misschien ga ik wel.Beetje tegenstrijdige redenering! :D

DeiDRagonas
17 september 2008, 23:43
Grapje toch?

Ehm nope.. Anders had ik wel een ;) toegevoegd. Namen zeggen me vaak niks en ik ben dan ook gewoon een beetje een muziekbarbaar wat dat betreft. Heb me bijv in t andere topic nog net in kunnen houden.. Was van plan te roepen dat ik Focus toch echt wel n enorme rukband vond en vind, met of zonder... Ehm, hoe heet die pik ook alweer... Akkerman.

Grt R!

artnaz
17 september 2008, 23:46
Ehm nope.. Anders had ik wel een ;) toegevoegd. Namen zeggen me vaak niks en ik ben dan ook gewoon een beetje een muziekbarbaar wat dat betreft. Heb me bijv in t andere topic nog net in kunnen houden.. Was van plan te roepen dat ik Focus toch echt wel n enorme rukband vond en vind, met of zonder... Ehm, hoe heet die pik ook alweer... Akkerman.

Grt R!En denk je dat we je nu stoer vinden? :satisfie:

Squier4ever
17 september 2008, 23:47
michael schenker = scorpions, got it?

DeiDRagonas
18 september 2008, 00:05
En denk je dat we je nu stoer vinden? :satisfie:

Ehhhmm.. Oei goeie vraag. Daar had ik nog niet echt over nagedacht. Maargoed.. Zolang ik mezelf maar stoer vindt toch?

;)

Orpheo
20 oktober 2008, 19:18
michael schenker = scorpions, got it?

MSG =/= scorpions, al bijna 40 jaar niet meer. hij speelt heeeel soms mee, maar is geen vast bandlid meer. zijn stijl is heel anders dan die van de scorps. veel meer hardrock en minder glam.

Joey Handsome
20 oktober 2008, 20:25
Hmm... lijkt me helemaal niets dit. http://nl.youtube.com/watch?v=_vmo_ePVGGI&feature=related

heavy-metal-thunder
20 oktober 2008, 23:11
tot twee keer toe zelfs! purmerend en Uden. 23 en 24 oktober, en ik ga erheen.

hopelijk staat hij tegen dan droog. Heb youtube filmpjes gezien die écht beschamend waren, zelfs als een klein amateurtje van mijn niveau zo op de buhne staan.

Vroeger was hij wel goed en was ik behoorlijk into Michael. Maar dan vooral uit de periode met UFO. en de LP (ja, toen was er nog geen CD) Love drive waar hij ff terugkeerde naar de Scorpions, heb ik grijs gedraaid. Live at Budakon vond ik wel leuk.

heavy-metal-thunder
20 oktober 2008, 23:13
Hmm... lijkt me helemaal niets dit. http://nl.youtube.com/watch?v=_vmo_ePVGGI&feature=related

jep, hier heb je zo'n dieptepunt...

heavy-metal-thunder
20 oktober 2008, 23:15
Ehm nope.. Anders had ik wel een ;) toegevoegd. Namen zeggen me vaak niks en ik ben dan ook gewoon een beetje een muziekbarbaar wat dat betreft. Heb me bijv in t andere topic nog net in kunnen houden.. Was van plan te roepen dat ik Focus toch echt wel n enorme rukband vond en vind, met of zonder... Ehm, hoe heet die pik ook alweer... Akkerman.

Grt R!

je moet dat in zijn context en tijdsgeest zien. Toen waren ellenlange improvisaties schering en inslag. Eneuh... ze waren toch wel goed

teajay
21 oktober 2008, 02:03
ik had ook al gehoord dat ene schenker zou spelen in de P3 hier, iemand die er werkt vertelde me dat die gast 'een van de topgitaristen van de wereld nog steeds was', maar ik ken hem niet. Helaas kan ik niet, anders zou ik denk wel gegaan zijn.

En als ie weer zo dronken is kunnen ze altijd nog deze inhuren; http://nl.youtube.com/watch?v=MzoK_ojqOSc :rockon:

heavy-metal-thunder
21 oktober 2008, 15:08
ik had ook al gehoord dat ene schenker zou spelen in de P3 hier, iemand die er werkt vertelde me dat die gast 'een van de topgitaristen van de wereld nog steeds was', maar ik ken hem niet. Helaas kan ik niet, anders zou ik denk wel gegaan zijn.

En als ie weer zo dronken is kunnen ze altijd nog deze inhuren; http://nl.youtube.com/watch?v=MzoK_ojqOSc :rockon:

ja, eind seventies tot eerste helft eighties had die toch een hoge status.

Orpheo
24 oktober 2008, 13:46
hij gaat vanavond in purmerend dus spelen. ik heb echt nog geen idee of ik wil gaan. enerzijds is hij mijn held, en heeft ie echt te gekke shit afgeleverd, maar aan de andere kant... als ie een slechte avond heeft, is 't wel troep. dikke troep zelfs.

Orpheo
25 oktober 2008, 01:53
pff ben net thuis; wat een concert. Precies wat ik gehoopt had. schenker speelde verdomd lekker; goeie tone, wat lekker 'bij de les', barden zong goed, de ritmesectie was een allergaartje qua looks, maar stond als een huis, en al met al dik genoten. als cadeautje op de koop toe; gesigneerd shirt door Schenker himself; ben dik tevreden. Schenker speelde lekker strak. even floepte die jongen uit 1978, stranger(S) in the night, er tussendoor, maar hij heeft 't zeker niet verleerd, het gitaarspelen. tis net als fietsen, maar je moet niet met je dronken harses op je fiets gaan zitten. je valt gewoon keihard op je smoel!

wel jammer vind ik, is dat ie altijd dezelfde soort loopjes doet. hij 'kan' maar 1 ding. maar goed, iedere gitarist heeft weer zijn trademark.

2350
25 oktober 2008, 11:09
Ik vond het zonde van mijn tijd en geld........