PDA

View Full Version : Niet vriendelijk



thekid
21 augustus 2008, 23:50
Hey

Ik maak het meer en meer mee hier, als je iets vraagt dat er dan nieuwelingen nogal snel roepen: Gebruik zoekfunctie en dergelijke waardoor er dan door de mods een slotje word gezet. Terwijl als ik vroeger (lees enkele maanden geleden) gerust een pc gerelateerde vraag kon stellen en dat de oudere generatie daar dan ook deftig op antwoorden. Waar ik dan ook altijd heel dankbaar voor was.

Is dit nu de nieuwe mentaliteit hier? Ik zie ook dat er hier wel meer over geklaagt word en dat er ook toch enigzins gewardeerde gebruikers het hier ook aftrappen.

Als het zo voortgaat krijgen ze hier snel een naam hoor.
licht het aan mij word ik oud (20 toch niet zo oud) of is er echt iets aan de hand .

Mitch
21 augustus 2008, 23:54
Niet om je nou te bevestigen in je post, maar er is hier net vorige maand een heel topic over gewest. Deze: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=110815
EDIT o wacht effe, ik zie het al. Je topic werd gesloten. Computer-gerelateerde vragen doen we nu in één verzameltopic. Er werden goede antwoorden gegeven in je topic en er werd een zeer nuttige, informatierijke link gegeven.
Dan vragen naar torrents = illegaal downen = niet toegestaan, dus wat is je probleem verder?

gitaarvrouwtje
22 augustus 2008, 00:34
waar ik aan toe wil voegen dat dit gewoon een leuk forum is,..en je als gast soms gewoon moet schikken in de huisregels...
kvin ut allemaal welmeevallen eigenlijk en ik ben nog ouder namelijk 41 :cooler:

Mitch
22 augustus 2008, 00:38
Ik maak het meer en meer mee hier, als je iets vraagt dat er dan nieuwelingen nogal snel roepen: Gebruik zoekfunctie en dergelijke waardoor er dan door de mods een slotje word gezet.
Trouwens: dit is dus gewoon niet waar. Als een nieuweling gaat roepen dat je de zoekfunctie moet gebruiken zou een mod het sneller op slot gooien? Die oorzaak/gevolg relatie mag je mij eens mooi demonstreren aan de hand van een voorbeeld. Succes met ernaar zoeken, ben je nog wel even mee zoet denk ik :listen:

inteDes
22 augustus 2008, 06:28
Even kleine reactie: ik heb in het desbetreffende topic gezegd dat je op het forum waarvan ik de link gaf, eerst net zoals hier de zoekfunctie moet gebruiken. Maar dat bedoelde ik dus niet in de zin van 'jouw vraag staat hier verkeerd' maar eerder als waarschuwing omdat ik weet dat ze daar ook nogal eens luid kunnen roepen van 'gebruik eerst de zoekfunctie!'. Anyhow, ik hoop dat je een antwoord vind op al je vragen!

HertogJanNL
22 augustus 2008, 11:58
Niet om je nou te bevestigen in je post, maar er is hier net vorige maand een heel topic over gewest. Deze: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=110815
EDIT o wacht effe, ik zie het al. Je topic werd gesloten. Computer-gerelateerde vragen doen we nu in één verzameltopic. Er werden goede antwoorden gegeven in je topic en er werd een zeer nuttige, informatierijke link gegeven.
Dan vragen naar torrents = illegaal downen = niet toegestaan, dus wat is je probleem verder?

Ik was toch echt eerder hoor ;) (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=110559) Maar goed, soms gaat het inderdaad erg kort door de bocht en ik ben het ook vaak niet eens met de mods, maar over het algemeen is het redelijk te pruimen hier, zolang je sommige dingen maar niet te serieus neemt...

Mitch
22 augustus 2008, 12:46
Nou, Hertog, jij eerst.... als je goed gaat zoeken schrik je je rot hoe frequent dit soort topics al voorbij zijn gekomen! Meestal twee keer per jaar :listen:

Rutger
22 augustus 2008, 12:47
Ja man, dit is al tig keer voorbij gekomen, JTFS!!














:D

M Kactus
22 augustus 2008, 12:51
Ja man, dit is al tig keer voorbij gekomen, JTFS!!


Jive That Fucking Spanker ?

Rutger
22 augustus 2008, 12:52
Oeps, tikfoutje...

Hij heeft gelijk, je wordt overal op gepakt!


Heerlijk toch :D

marc_o
22 augustus 2008, 12:56
Newbees moeten chemisch gecastreerd worden, het zijn allemaal teringlijers, zonder uitzondering, echt, dat is laatst bewezen in een lab.

Thundermane
22 augustus 2008, 13:07
Ik vind het idd van de zotten dat er zoveeeel klaagtopics zijn, niet normaal.
Als je problemen hebt, PM het naar een mod ofzo, of los je probleem op, OF leef er gewoon mee.
Dit forum is al genoeg bevuild met dergelijke topics!

caliban
22 augustus 2008, 14:01
Ik vind het idd van de zotten dat er zoveeeel klaagtopics zijn, niet normaal.
Als je problemen hebt, PM het naar een mod ofzo, of los je probleem op, OF leef er gewoon mee.
Dit forum is al genoeg bevuild met dergelijke topics!
PM naar een mod sturen is inderdaad de beste oplossing. In PM's komen ze altijd minder boos over ofzo :D

Family guy lovers hier?

Mooie passage voor mensen die het hier niet goed vinden, let vooral op de vetgedrukte zin.
Stewie: Say Brian, now that I think about it, how can you possibly have a thirteen year old son, when you yourself are only seven?
Brian: Well, those are dog years.
Stewie: That doesn't make any sense.
Brian: You know what Stewie, If you don't like it, go on the internet and complain.
Probleem is dat we al op internet zitten.

Harry
22 augustus 2008, 14:56
dat gezeur over onvriendelijkheid moet maar eens afgelopen zijn. We zijn hier uitermate vriendelijk, en wie dat niet gelooft kan een ros voor zijn bakkes krijgen.

M Kactus
22 augustus 2008, 15:59
Nee, maar het voortdurende verongelijkt reageren op modacties van die nieuwelingen vind ik veel vervelender... Niet op jou bedoeld hoor, thekid. Of niet alleen ;)

stoppel
22 augustus 2008, 17:29
Ik ben nieuw en heb niet veel van onvriendelijkheid gemerkt.
Ik moet zeggen ben zelf niet zo heel snel op mijn pik getrapt.

Als iemand een rot-reply plaatst dan reageer ik daar niet eens op, lees ik overheen en negeer ik.

Het is maar hoe je er mee omgaat.

Wickerman
22 augustus 2008, 17:34
Hey

Ik maak het meer en meer mee hier, als je iets vraagt dat er dan nieuwelingen nogal snel roepen: Gebruik zoekfunctie en dergelijke waardoor er dan door de mods een slotje word gezet. Terwijl als ik vroeger (lees enkele maanden geleden) gerust een pc gerelateerde vraag kon stellen en dat de oudere generatie daar dan ook deftig op antwoorden. Waar ik dan ook altijd heel dankbaar voor was.

Is dit nu de nieuwe mentaliteit hier? Ik zie ook dat er hier wel meer over geklaagt word en dat er ook toch enigzins gewardeerde gebruikers het hier ook aftrappen.

Als het zo voortgaat krijgen ze hier snel een naam hoor.
licht het aan mij word ik oud (20 toch niet zo oud) of is er echt iets aan de hand .

't Is geklaagd, niet geklaagt.

thekid
22 augustus 2008, 17:36
waarschijnlijk zal het allemaal wel.

caliban
22 augustus 2008, 17:42
't Is geklaagd, niet geklaagt.
Die foutjes maken wel meer mensen hier op het forum. Thekid lijkt me trouwens wel een coole kerel.

Wickerman
22 augustus 2008, 17:53
Thekid lijkt me trouwens wel een coole kerel.

Het was dan ook maar een mopje in thema. ;)

davidof
22 augustus 2008, 23:38
Hey

Ik maak het meer en meer mee hier, als je iets vraagt dat er dan nieuwelingen nogal snel roepen: Gebruik zoekfunctie en dergelijke waardoor er dan door de mods een slotje word gezet. Terwijl als ik vroeger (lees enkele maanden geleden) gerust een pc gerelateerde vraag kon stellen en dat de oudere generatie daar dan ook deftig op antwoorden. Waar ik dan ook altijd heel dankbaar voor was.

Is dit nu de nieuwe mentaliteit hier? Ik zie ook dat er hier wel meer over geklaagt word en dat er ook toch enigzins gewardeerde gebruikers het hier ook aftrappen.

Als het zo voortgaat krijgen ze hier snel een naam hoor.
licht het aan mij word ik oud (20 toch niet zo oud) of is er echt iets aan de hand .

Ik kan ervan meespreken sinds deze middag, gewoon omdat je iets op de verkeerde plaats post word je door 10 verschillende leden de grond ingeboord. Sommigen hier kunnen duidelijk hun agressie nergens anders kwijt. of is het omdat ik belg ben .. kan ook

Groeten

calfie
22 augustus 2008, 23:44
Ik denk dat het komt omdat je belg bent..............
Serieus, de mens is tegenwoordig snel gefrustreerd, of het nou in het verkeer, in de winkel , of op een forum is.
Ik schenk er geen aandacht meer aan.

davidof
22 augustus 2008, 23:48
Ik denk dat het komt omdat je belg bent..............
Serieus, de mens is tegenwoordig snel gefrustreerd, of het nou in het verkeer, in de winkel , of op een forum is.
Ik schenk er geen aandacht meer aan.
Dat probeer ik ook.. soms een beetje moeilijk :( . Maar toch, meestal als ik een topic open komen er deftige reacties op, ookal is hij niet juist gepost dan zeggen ze het vriendelijk.. maar bij mijn laatste topic ging het er een beetje over.

FNaRK
23 augustus 2008, 00:01
pssssstt

het is een samenzwering ... ze proberen alle belgen weg te jagen
(maar niet doorvertellen hoor :sssh: )

hendrix2
23 augustus 2008, 00:13
Stomme Belgen :stop:
Zoek een eigen forum!

davidof
23 augustus 2008, 00:25
pssssstt

het is een samenzwering ... ze proberen alle belgen weg te jagen
(maar niet doorvertellen hoor :sssh: )

Zo zie je maar :D

hendrix_appendix
23 augustus 2008, 12:34
Ik kan ervan meespreken sinds deze middag, gewoon omdat je iets op de verkeerde plaats post word je door 10 verschillende leden de grond ingeboord. Sommigen hier kunnen duidelijk hun agressie nergens anders kwijt. of is het omdat ik belg ben .. kan ook

Groeten

tsja, als je voor een niet grappig filmpje je eigen topic gaat openen kun je hier rekenen op extra aandacht. Maar ik denk ook dat je ene beetje overgevoelig aan het zeiken bent, maar that's me.

gitaarvrouwtje
23 augustus 2008, 12:57
je kunt t ook zo bekijken
als ze hier iedereen in het wilde weg nieuwe topics laten aanmaken is dit forum binnen de kortste keren een grote puinhoop waar niemand nog de weg kan vinden
iedereen maakt wel eens een foutje bij het openen van een topic, heb zelf ook wel eens een filmpje gepost dat allang was gepost of in t foute topic stond
...dat krijg je dan te horen...
en subtiliteit is hier niet altijd de voornaamste eigenschap..maar ook dat moet je met de nodige humor en relativeringsvermogen oppakken
zo errug is t hier nu ook weer niet :satisfie:

Mitch
23 augustus 2008, 13:19
Hahahaha, het was maar een geintje hoor davidof, dat je hier mee moest komen janken :D
Anyway, nu zijn er dus twee mensen die boos zijn omdat hun topic gesloten werd omdat het een topic was dat betre een post had kunnen zijn in een verzameltopic. Misschien moeten we dat nog even duidelijk aangeven in de tips/regels, om frustraties te voorkomen.
Aan de andere kant: ik geloof dat beide topics nota bene nog op de eerste pagina stonden. Die van de filnpjes misschien niet, maar david is niet een nieuw lid, die had het kunnen weten dat we dat soort posts in één verzameltopic plaatsen.
En sorry, maar ik vind van beide dat er wel erg snel geklaagd wordt over een gesloten topic. Je krijgt toch geen boete van 50E of zo?

nevyn292
23 augustus 2008, 13:24
nee ze krijgen alleen niet het soort aandacht dat ze graag wilden, maarja daar zullen we allemaal maar aan moeten wennen

Blend
23 augustus 2008, 13:56
Dat probeer ik ook.. soms een beetje moeilijk :( . Maar toch, meestal als ik een topic open komen er deftige reacties op, ookal is hij niet juist gepost dan zeggen ze het vriendelijk.. maar bij mijn laatste topic ging het er een beetje over.

jouw naam schrijf je toch als 'Davidoff'? althans, zo heten die sigaretten die ik koop..

G.G.
23 augustus 2008, 14:23
nee ze krijgen alleen niet het soort aandacht dat ze graag wilden, maarja daar zullen we allemaal maar aan moeten wennen

Bingo. In één zin tot de oorzaak van de frustraties gekomen.

superken_nl
23 augustus 2008, 14:44
:hippie: Beide partijen hebben helaas schuld:

De newbe's kijken niet verder dan hun neus lang is, en willen kant en klare antwoorden zonder er moeite voor te doen.

De search van gitaarnet daarentegen, zuigt echt big time.... als ik zoek op "JCM 900" zoek dan krijg ik de melding dat er niks te vinden is. Je gaat me toch niet vertellen dat van al die duizenden posts er geen eentje over een jcm 900 gaat?

marter544
23 augustus 2008, 14:47
Ik kan ervan meespreken sinds deze middag, gewoon omdat je iets op de verkeerde plaats post word je door 10 verschillende leden de grond ingeboord. Sommigen hier kunnen duidelijk hun agressie nergens anders kwijt. of is het omdat ik belg ben .. kan ook

Groeten

Volgens mij viel dat nog wel mee hoor, de eerste reactie was:



Hiervoor hebben we al een grappige filmpjes topic.

En jouw antwoord was:



Gewoon antwoorden was te moeilijk ? Nee, persé toch mijn topic willen verneuken nice !


Ik vind jouw reactie toch heel wat grover en agressiever dan de eerste, en vervolgens ga je ook nog mensen een PM sturen, waar in je diegene bedreigt (nee dat doe je toch niet, dat weet ik ook wel, maar het gaat om het principe want dat stond er wel), omdat ze hun mening gaven. Naja, zand erover enzo.

EDIT: Wat een zeiktopic trouwens :sssh:

Mitch
23 augustus 2008, 14:48
:hippie: Beide partijen hebben helaas schuld:

De newbe's kijken niet verder dan hun neus lang is, en willen kant en klare antwoorden zonder er moeite voor te doen.

De search van gitaarnet daarentegen, zuigt echt big time.... als ik zoek op "JCM 900" zoek dan krijg ik de melding dat er niks te vinden is. Je gaat me toch niet vertellen dat van al die duizenden posts er geen eentje over een jcm 900 gaat?
De search gaat pas werken vanaf vier karakters. Je moet dus niet zoeken op JCM 900 maar op JCM900.
n00b! :D

Apenzoon
23 augustus 2008, 15:05
De search werkt bij mij heel vaak niet. Ik krijg een foutmelding van explorer. Zit dat bij mij?

Ik ben ook nieuw op de site en ik vind dat er over het algemeen wel vriendelijk gereageerd wordt. Maar ik weet uit ervaring dat als ik iets terug lees wat ik ooit verstuurd heb, dat het dan ineens heel aggressief lijkt terwijl dat helemaal niet zo bedoeld was. Daar zijn denk ik de emoticons voor bedacht.

superken_nl
23 augustus 2008, 16:27
De search gaat pas werken vanaf vier karakters. Je moet dus niet zoeken op JCM 900 maar op JCM900.
n00b! :D

Mitch, als moderator zou je toch beter moeten weten..... op het moment dat ik invul "JCM900" dan zoekt ie inderdaad op "JCM900", maar daar ben ik dus niet naar op zoek. Ik zoek naar de term JCM 900. Dat de search pas werkt met 4 karakters achter elkaar is niet mijn probleem, ik zoek naar 2 woorden met 3 karakters. Punt uit.

Niet iedereen zit al jaren op dit forum, en niet iedereen weet daarom dat er 4 karakters bij de search gebruikt moeten worden. Aangezien het ook niet bij de search vermeld wordt, is het ook niet zo gek dat niet iedereen dit weet. Bovendien kun je dus helemaal niets vinden op zoektermen met 3 karakters. Lekkere search dan.....

Conclusie: de search doet z'n werk niet goed. Als het echt zo belangrijk was om 4 karakters te gebruiken, dan hadden ze het er maar bij moeten zetten, of de search moeten hernoemen naar de "minimaalvierkarakterssearch". :)

Mitch
23 augustus 2008, 16:52
Is iedereen nou zo serieus vandaag :chicken:
Ik scheld je niet uit, ik vertel alleen hoe de zoekfunctie wél werkt. Dat dat niet ideaal is en beter zou moeten worden aangegeven heb ik geen invloed op, ik beheer de site niet. Stuur eens een mailtje naar Gitaarnet als je er een probleem mee hebt. Overigens is er ook een prachtige manier om via Google het forum te doorzoeken. Staat hier ook ergens vermeld, een post van ricktekent als ik het wel heb.
En als je zoekt op JCM 900 en niks vindt en niet wil zoeken op JCM900 is dat het probleem van de zoekfunctie en niet van jou....huh??? Ik snap het niet meer helemaal.... ik ga maar eens lekker optreden.

grayfink
23 augustus 2008, 16:55
ik ga maar eens lekker optreden.

Daar ben je moderator voor; om streng op te treden

Nielsje
23 augustus 2008, 17:32
Wat een gezeik allemaal.
Kunnen we nou niet gewoon allemaal eens leren forummen, en eens proberen om wat cynisme, sarcasme e.d te interpreteren en te accepteren??

Newbees moeten niet meteen beginnen te melken als ze iets niet bevalt. De sfeer op dit forum is ronduit goed. Mensen gaat echt niet met elkaar om op een manier die echt niet zou kunnen.

En blijkbaar leest niemand ooit de 'must-read' door, want dat soort vragen als de search functie...pfff..
Hopelijk is het gemauw van de emo-kids snel over (let op, smile: ;), dat betekend, dat ik het niet zo bedoel, het is een grapje, capice?)

drap
23 augustus 2008, 17:58
Overigens is er ook een prachtige manier om via Google het forum te doorzoeken. Staat hier ook ergens vermeld, een post van ricktekent als ik het wel heb.

Dat is niet eens een truukje. Als je 'gitaarnet jcm900' intoetst in Google, dan krijg je ook een hele riedel aan topics met jcm900 erin te zien. Google zoekt immers puur op woorden, of dat wat ook maar enigszins in de buurt komt.


Wat betreft dit topic, aardig doen... boring...

G.G.
23 augustus 2008, 19:00
Wat betreft dit topic, aardig doen... boring...

Precies, je schoolmeester is een eikel, de directeur een lul, je baas een klootzak, de politieagent een pisvlek en de treinconducteur een kloothommel. Iedereen die ergens moet toezien doet het fout. Maar het moet toch gebeuren dus niet zo janken.

davidof
24 augustus 2008, 01:45
Volgens mij viel dat nog wel mee hoor, de eerste reactie was:



En jouw antwoord was:




Ik vind jouw reactie toch heel wat grover en agressiever dan de eerste, en vervolgens ga je ook nog mensen een PM sturen, waar in je diegene bedreigt (nee dat doe je toch niet, dat weet ik ook wel, maar het gaat om het principe want dat stond er wel), omdat ze hun mening gaven. Naja, zand erover enzo.

EDIT: Wat een zeiktopic trouwens :sssh:

Dat mensen eerlijke comments geven, ok .. het was de manier waarop. Je kon het evengoed op een normale manier zeggen dat je het filmpje niks vond. Voor de rest, ik kijk bijna nooit in het offtopic gedeelte dus mijn excuses daarvoor. Ik wist niet dat er zo een topic was met "grappige" filmpjes, blijkbaar vonden jullie het niet echt fun maar dat is dan weer smaak. Ik had hetzelfde filmpje op een ander forum gepost, & daar konden ze wel met lachen dus dacht ik hetzelfde hier effe te doen. http://www.noxa.net/forum/63470

(ik heb het filmpjes-verzamel-topic nog niet gevonden :( )

Groe(n)ten!

Mr.Fingers
24 augustus 2008, 12:44
Niet kunnen vinden??? het staat ocharme op pagina 2 :stop:

ExRxIxC
24 augustus 2008, 14:39
jaja, het blijkt maar weer dat dit gewoon een kut forum is, geen discussie mogenlijk :D

davidof
24 augustus 2008, 18:52
Niet kunnen vinden??? het staat ocharme op pagina 2 :stop:
via de zoek knop;)

@forum mod's: Ik vind dan toch dat zo een topic een sticky moet krijgen ? Dan zou het pas duidelijk zijn ..

Jeroen_TRC
24 augustus 2008, 19:01
Dan moet bijna ieder 'vast' topic gestickyd worden.
En dan is 't einde zoek... wat is dan een vast topic?
Mooie Dames?
Tattoo topic?
Wat luister je nu?
Wat eet je nu?
Wat lees je nu?

Dadelijk staat de hele eerste pagina vol sticky's.
Ik snap al niet waarom het tv topic een sticky is. :sssh:

davidof
24 augustus 2008, 19:13
Dan moet bijna ieder 'vast' topic gestickyd worden.
En dan is 't einde zoek... wat is dan een vast topic?
Mooie Dames?
Tattoo topic?
Wat luister je nu?
Wat eet je nu?
Wat lees je nu?

Dadelijk staat de hele eerste pagina vol sticky's.
Ik snap al niet waarom het tv topic een sticky is. :sssh:

Zoveel "vaste" topics zijn er toch niet? het is gewoon om te voorkomen dat nog iemand dezelfde fout als mij maakt.

Mitch
24 augustus 2008, 19:41
via de zoek knop;)

@forum mod's: Ik vind dan toch dat zo een topic een sticky moet krijgen ? Dan zou het pas duidelijk zijn ..
In Off Topic houd je dan bijna de hele eerste pagina voor verzameltopics. Saai, irritant en beeldvullend. Gewoon zelf een klein beetje opletten, is er niks aan de hand. Er was trouwens sowieso niks aan de hand, je werd er alleen maar op gewezen maar dat is al besproken.

Henri H
24 augustus 2008, 21:27
jaja, het blijkt maar weer dat dit gewoon een kut forum is, geen discussie mogenlijk :DVolgens mij is het een rukforum. :D
Maar ben d'r ondertussen ook wel aan gewend dat je soms wel 's iets fouts doet dat er iemand wat van zegt.
Hier op gitaarnet doen ze dat soms erg ongenuanceerd (mooooooiii woooord ;)).
Het is zo lekker anoniem ook .... heerlijk van je afzeiken zonder dat je het risico loopt dat je 's tegen een knal aanloopt zoals in de kroeg. Hé!, die vergelijking komt me bekend voor ...

B.T.W. Wat je ook nog kunt doen is natuurlijk de rapporteerknop gebruiken.
Deze kon ik eerst ook niet vinden maar bevindt zich als 2e knopje links onder in een post.

Ik vind het hier steeds "gezelliger" worden. :D

Kim Wilson
25 augustus 2008, 10:29
In Off Topic houd je dan bijna de hele eerste pagina voor verzameltopics. Saai, irritant en beeldvullend. ...
Plus dat al die sticky's op alle pagina's terugkomen, dus geen ruimte meer hebt voor normale topics.

Er is trouwens voor beide kanten wat te zeggen. Zoeken levert niet altijd de gewenste info, of iemand wil gewoon even de onverdeelde aandacht. Dus opent hij een topic, om van gedachten te wisselen met andere forumleden. En ik vind idd ook wel dat er soms behoorlijk grof aangegeven wordt de search te gebruiken. Da's nie nodig.

Aan de andere kant zijn er ook topics die eigenlijk geen bestaansrecht hebben, omdat idd op de eerste pagina al 5 keer dezelfde vraag wordt beantwoord. Hoe vaak ik de laatste tijd niet "huiskameramp" i.c.m. "buizen" en "Epiphone Valve Jr." voorbij heb zien komen...

caliban
25 augustus 2008, 18:21
Stomme Belgen :stop:
Zoek een eigen forum!
:D, over een forum gesproken waar je voor het minste wordt uitgescheten.

drap
25 augustus 2008, 19:06
Gaan we nu gewoon weer niet vriendelijk doen? Beetje on topic blijven graag!

guitarfreakrobert
26 augustus 2008, 11:59
hey daar, dacht hier maar eens op te reageren. Moet zeggen dat ik altijd erg goed geholpen wordt, kan dus niet de mening.Mensen was het niet zoiets van ''zo je doet wordt je gedaan''.Neh word altijd erg goed geholpen, geen klachten van mijn kant.

greetzzz robert

davidof
26 augustus 2008, 12:42
hey daar, dacht hier maar eens op te reageren. Moet zeggen dat ik altijd erg goed geholpen wordt, kan dus niet de mening.Mensen was het niet zoiets van ''zo je doet wordt je gedaan''.Neh word altijd erg goed geholpen, geen klachten van mijn kant.

greetzzz robert

Ik heb héél blij voor u ;)

guitarfreakrobert
26 augustus 2008, 12:49
Ik heb héél blij voor u ;)
jah ik ook hoor ghehehehehehe