PDA

View Full Version : Uli Jon Roth



telecastermaster
28 februari 2003, 15:22
Ik heb laatst wat mp3tje gedownload van Uli Jon Roth (ik meen van het album Trancedantal Sky guitar). Ik vond het heel erg goed, en veel smaakvoller dan mr. Malmsteen.

Iemand bekend hier met het repertoir van Uli roth? Wat zijn goeie album om mee te beginnen?

kokeleko
1 maart 2003, 19:36
Uli Roth zat vroeger bij de Scorpions , weet zo geen titels , maar heeft ook een paar mooie solo platen gemaakt , heeft nog een tijdje met G-3 getourd geloof ik , in ieder geval met Satriani en Michael Schenker. O ja en natuurlijk een van de eerste met een 7- snarige gitaar ( verhoogd ) , nou ik ben uitgetikt.

Negative K3 fan
1 maart 2003, 19:49
ik had laatst een hendrix tribute show op videdo waar ook een of andere uli roth ofzo mneedeed, hij had een hele vreemdee gitaar om, waarschijnlijk een customn met heel veel frets en zn sound was verschrikkelijk.

vulvasonic
3 maart 2003, 13:11
Ik heb een schijthekel aan the Scorpions en ik heb ook een schijthekel aan mensen die zo nodig op Hendrix willen lijken.

Doch, o paradox, het album Tokio Tapes van Scorpions bevat een aantal van de mooiste solo's met het mooiste geluid dat ik ooit heb mogen horen. Ach meneer Roth toch....., waar is het toch mis gegaan????

MAY
3 maart 2003, 18:06
the scorpions is een van mijn favo hardrokbands ooit!!! Niet alleen het ouder werk is amazing maar ook het werk met gitarist matthias Jabs is ongelooflijk goed TOT (!!) Eye2Eye de meest waardeloze cd die ik ooit heb gehoord. Voor de msnesen die de cd niet kennen, de laatste cd van de scorpions. Inmiddels alweer uit 1998. Luister allemaal eens naar: Face the heat een echte topper in het genre. Met ongelooflijk goed gitaarwerk, al is het niet van Roth.