PDA

View Full Version : Gezocht: gitarist (Weert)



general.failure
21 augustus 2008, 15:20
Hobby bandje Kadavert zoekt solo-gitarist

Wie: www.kadavert.nl
Wanneer: Elke donderdagavond
Waar: Eigen oefenruimte in Weert
Wat: van black sabath tot nickelback, cult, cure, nirvana,
motorhead, peppers en alles wat leuk is. Dus geen ballads :-)

Afgelopen jaren hebben we een aantal optredens gedaan, en dat willen we graag wel eens blijven doen, maar in hoofdzaak gaat het om de donderdagavond.
We zoeken geen satriani, maar gewoon een enthousiaste gitaarder. De solo's zijn voor jou...

www.kadavert.nl voor het echte kadavert-gevoel!

Fuhgawz
21 augustus 2008, 16:04
Yoo Marcel, probeer het ook eens hier: http://www.musicfrom.nl/muzikantenbank/
Succes ermee.. ;)

general.failure
28 augustus 2008, 17:04
Hi D, ik had al op muzikantenbank geprobeerd, maar het heeft tot eergisteren geduurd eer dat wilde werken.
En al een reactie gehad ook: een gast uit Ivoorkust die vroeg of ik hem tegen een royale vergoeding wilde helpen met een volledig legale geld-transactie! We gaan binnenlopen met Kadavert, ik zeg het je! We hoeven dan niet eens meer te spelen om geld met onze band te verdienen!!

En de nieuwe gitarist mag meedelen!!!

Jeroen_K
28 augustus 2008, 19:13
Sorry dat ik ga bitchen,.. maar ik snap het even niet:


Hobby bandje Kadavert zoekt solo-gitarist

Wie: www.kadavert.nl
Wanneer: Elke donderdagavond
Waar: Eigen oefenruimte in Weert
Wat: van black sabath tot nickelback, cult, cure, nirvana,
motorhead, peppers en alles wat leuk is. Dus geen ballads :-)


En dan zet je op je site dat je graag nog Wasting love en Here I go again aan je setlist wil toevoegen?

general.failure
29 augustus 2008, 11:59
Laat ik dit maar als positieve feedback opvatten, tenminste iemand die onze site leest :-}
Wasting love was ooit een aardige gitaaroefening van mijn gitaarleraar, en Here I go again a slip of the tongue. Heeft het nooit gehaald.
Tevreden?

Jeroen_K
2 september 2008, 13:20
Het was niet negatief bedoeld, Ik vroeg me af welke van de 2 een foutje was =P Ik vind het allebei zeer vette nummers!!

general.failure
2 september 2008, 22:38
Toch hebben we nog altijd geen solo-gitarist :-(

a darker shade of grey
5 september 2008, 20:41
Hoi!

Ik woon in heythuysen en binnenkort waarschijnlijk in maastricht (maar heb OV). Ik speel ook gitaar en ik zou graag eens mee willen spelen.
Ik zeg er wel bij: ik heb 0,0 band ervaring. Ik heb wel spullen om mee in een band te kunnen spelen (versterker enzo). Ik kan ook nog niks spelen van wat je opnoemt, maar alles valt te leren. Ik heb mezelf elektrisch gitaar geleerd, speel nu zo'n 5 jaar gitaar waarvan het zowiezo het eerste jaar akoestisch. Aangezien ik elektrisch alles mezelf heb geleerd is mijn ontwikkeling misschien wat langzamer dan bij andere gitaristen, maar ik ben wel gemotiveerd. Solo's van de bands die je noemt wil ik leren spelen. Laat maar wat horen!

Groet,
Teun

a darker shade of grey
5 september 2008, 20:44
Hoi!

Ik woon in heythuysen en binnenkort waarschijnlijk in maastricht (maar heb OV). Ik speel ook gitaar en ik zou graag eens mee willen spelen.
Ik zeg er wel bij: ik heb 0,0 band ervaring. Ik heb wel spullen om mee in een band te kunnen spelen (versterker enzo). Ik kan ook nog niks spelen van wat je opnoemt, maar alles valt te leren. Ik heb mezelf elektrisch gitaar geleerd, speel nu zo'n 5 jaar gitaar waarvan het zowiezo het eerste jaar akoestisch. Aangezien ik elektrisch alles mezelf heb geleerd is mijn ontwikkeling misschien wat langzamer dan bij andere gitaristen, maar ik ben wel gemotiveerd. Solo's van de bands die je noemt wil ik leren spelen. Laat maar wat horen!

Groet,
Teun

In al mijn enthousiasme kijk ik nu pas op jullie website en (ik bedoel dit op geen enkele manier lullig :P) ik ben denk ik wel een beetje jong voor jullie met mijn 19 lentes :P Dus...ik denk niet dat ik er echt tussenpas dan. No hard feelings ;)

general.failure
7 september 2008, 14:26
Of je er tussen past, ligt niet aan je leeftijd! Een keer proberen kan geen kwaad...

Jim Haagmans
10 september 2008, 01:06
Mij lijkt het wel interessant om mee te doen aan een coverbandje, maar is een 3e gitarist niet een beetje veel van het goede? Wat is ongeveer de rol die jullie de 3e gitarist willen laten invullen?

general.failure
10 september 2008, 20:18
Derde gitarist, dat valt zat mee:
ikzelf speel nu, tussen de zang door, noodgedwongen de begeleiding, maar ik ben allang blij als ik wat meer aandacht aan de zang kan besteden. Mijn kwaliteiten als gitarist zijn beperkt, dus geen concurentie. Eerlijk gezegd voel ik me gewoon een beetje naakt zonder gitaar op een podium, anders liet ik hem helemaal thuis. Maar gelukkig heb ik afgelopen jaren toch nog wat meegespeeld, anders hadden we nu helemaal een probleem gehad.

Gijs speelt meestal niet de hele avond mee, wil niet optreden en speelt ook alleen begeleiding. Dus er is plek zat voor al je uitspattingen :-)

Je bent hartstikke welkom om eens te komen jammen...

Hans007
13 september 2008, 23:52
Hoi,

Ik ben een ruime veertiger met vier jaar gitaarervaring die graag solo´s speelt in blues en classic rock. Weinig ervaring maar wel veel gedrevenheid.
Ik woon in regio Eindhoven dus dat past prima.

Laat eens wat weten als jullie geinteresseerd zijn.

Groetjes,

Hans

general.failure
20 september 2008, 16:58
Hans007, ik heb een mailtje naar je gestuurd, maar je hebt nog niet gereageerd...

sjakie1945
21 september 2008, 21:16
Hoe oud zou de gitarist moeten zijn volgens jullie?

Ik heb wel band ervaring, maar nog redelijk weinig podium ervaring. Ik speel nu ongeveer 9 gitaar, waarvan dik 3 jaar elektrisch.
Ik speelde eigenlijk meer metal, maar daar ben ik momenteel een beetje op uitgekeken. Ik wil nu wat meer allround gaan spelen en ik denk dat ik aan het juiste adres ben.

PS. Ik woon in Budel, dus niet ver.

Grtz