PDA

View Full Version : Gekloot met delay.



Tin
21 augustus 2008, 10:22
Hey,

2 dagen terug wat gekloot met delay.
En dit is er uitgekomen:
http://www.megaupload.com/nl/?d=2DR8B9ZJ

Opgenomen op een Ibanez rg 521 (waarvan ik niet zeker weet of het wel een 521 is ) en via een digitech delay naar een toneport GX.

Herman
21 augustus 2008, 12:47
Ben wel benieuwd opzich, maar hoe download ik dit nou precies?

Tin
21 augustus 2008, 22:08
Heel simpel gewoon de 3 letterige code intoetsen en klaar.

Don Capo
22 augustus 2008, 08:39
Hoi Tin,

Megaupload is erg vervelend. Misschien kan je het beter op youtube of een andere direct stream zetten (lees ff de sticky's) Dan weet ik zeker dat je meer reacties krijgt.

Bram+
22 augustus 2008, 09:25
Hey,

2 dagen terug wat gekloot met delay.
En dit is er uitgekomen:
http://www.megaupload.com/nl/?d=2DR8B9ZJ

Opgenomen op een Ibanez rg 521 (waarvan ik niet zeker weet of het wel een 521 is ) en via een digitech delay naar een toneport GX.
Wat betreft dat laatste, als de gitaar een HH-pickupconfiguratie en een vaste brug heeft, zou het goed kunnen. Eind jaren 90 o.i.d.?

Tin
22 augustus 2008, 09:33
@don capo ,

Ahh oke dan ga ik het in het vervolg anders doen. Bedankt voor de tip.
Als ik thuis ga ik het wel veranderen op de hoop op wat meer reacties.

@bram+
Mhh het is wel Hum-Hum maar met een wilkinson tremelo. En het is een made in japan rg.

Bram+
22 augustus 2008, 09:47
@bram+
Mhh het is wel Hum-Hum maar met een wilkinson tremelo. En het is een made in japan rg.
Een wilkinson? Dat kom je ook niet veel tegen, ik heb het in ieder geval nog nooit gezien. Als dat origineel is, dan is het volgens mij geen 521, want die 1 zou erop moeten duiden dat ie een 'fixed bridge' heeft, alhoewel het niet de eerste keer zou zijn dat Ibanez weer een 'uitzondering' maakt op typenummers.

Je zou eens moeten kijken wat de eerste twee (of drie) cijfers van het serienummer zijn, dan kun je 'm in ieder geval tot op het jaar dateren en dan moet het in ieder geval te achterhalen zijn.