PDA

View Full Version : Ibanez Gio of Keiper Strat ?



johnny61
19 augustus 2008, 16:42
Een Ibanez Gio grx170 -€80
of
Een Keiper strat Goudkleurige hardware en tremolo en H-S-H opstelling met 5-standenschakelaar -€100

ik ben een beginner en wil "soft" rock spelen

Mr.Fingers
19 augustus 2008, 16:46
Keiper is zoiets als stagg, NOT DONE DUS!!!

Iba gio dan

hezz
19 augustus 2008, 16:52
Is het misschien mogelijk het budget te vergroten? Het zijn allebij namelijk niet fantastische gitaren, een goede beginners gitaar zit naar mijn idee altijd binnen het €100-€200 prijs-segment.

wietse
19 augustus 2008, 16:54
gemakkelijke keuze de ibanez dus, keiper is teveel kans dat het rommel is, heb ooit eens een keiper gehad die was goed maar dat was de uitzondering die de regel bevestigt.

wietse
19 augustus 2008, 16:56
Is het misschien mogelijk het budget te vergroten? Het zijn allebij namelijk niet fantastische gitaren, een goede beginners gitaar zit naar mijn idee altijd binnen het €100-€200 prijs-segment.

waarom? als je er 2ehands goedkoop aan kan komen is het toch geen probleem, ik heb topgitaren gekocht voor 25 euro en een keer een japanse ESP strat voor 4 euro.

johnny61
19 augustus 2008, 17:03
topgitaren voor €25 :???: how the hell dude :)

hezz
19 augustus 2008, 17:06
waarom? als je er 2ehands goedkoop aan kan komen is het toch geen probleem, ik heb topgitaren gekocht voor 25 euro en een keer een japanse ESP strat voor 4 euro.

Ja maar hoe jij aan je goeie gitaren komt weet niemand :seriousf:

Seriously though, ik denk niet dat de TS de know-how heeft om een goede gitaar te maken van een €25 tweedehands gitaar. Ik nam ook aan dat hij gewoon keek naar showroom prijzen en eentje nieuw wil aanschaffen/bestellen. Jij stopt ook altijd veel werk in het bespeelbaar maken van je vondsten. Dat gezegd te hebben, vind ik het ook altijd een goede aanrader om tweedehands te kijken.

Misschien heeft Wietse nog een goede liggen die hij verkoopt.

wiegersma
19 augustus 2008, 17:30
ibanez gio

Rormo
19 augustus 2008, 17:58
Is het misschien mogelijk het budget te vergroten? Het zijn allebij namelijk niet fantastische gitaren, een goede beginners gitaar zit naar mijn idee altijd binnen het €100-€200 prijs-segment.

Die Ibanez heeft een nieuwprijs van 200 euro. Niets mis mee dus. Is ook gewoon een prima gitaar. Geen wonder plank, maar degelijk en divers en daarmee goed geschikt om het op te leren.

Wel moet ik er bij zeggen dat je voor iets meer geld een 2e hands London City kunt kopen. Dat is dan een gitaar die nog wel een heel stuk beter is. Die vind ik ook geschikter voor "soft" rock.

almarvk
19 augustus 2008, 18:21
Of kijk naar een tweedehands Yamaha Pacifica.

hezz
19 augustus 2008, 18:27
Die Ibanez heeft een nieuwprijs van 200 euro. Niets mis mee dus. Is ook gewoon een prima gitaar. Geen wonder plank, maar degelijk en divers en daarmee goed geschikt om het op te leren.

Wel moet ik er bij zeggen dat je voor iets meer geld een 2e hands London City kunt kopen. Dat is dan een gitaar die nog wel een heel stuk beter is. Die vind ik ook geschikter voor "soft" rock.

Ah okay, mijn fout! Ik dacht dat de betreffende gitaar nieuw €80 zou kosten.

wietse
19 augustus 2008, 19:09
topgitaren voor €25 :???: how the hell dude :)

rommelmarkten en nog eens rommelmarkten aflopen, kijk maar eens op m'n site.
waar ik het meest voor betaald heb (220 euro) is ook de zeldzaamste, slechts 2 van bekend tot nu toe.
de meeste gitaren die ik heb heb ik nog geen 100 euro voor betaald, maar ik hapte effe vanwege de dooddoener dat er onder de 100/200 euro geen fatsoenlijke gitaren te koop zijn, zijn er wel, zelfs nieuw zegt de naam dean je wat?

en hezz ik heb inderdaad nog wel wat leuks in de verkoop, alleen als hij in limburg woont dan wordt het hem niet.