PDA

View Full Version : band harrie beton op harley dag delfzijl 2008



harrie-beton
19 augustus 2008, 12:02
Jij woont toch in die regio drap?

7 september. Overdag.
http://www.harleydag.com

groetn

JeroenSchaaf
19 augustus 2008, 12:10
En ik ook, kom zeker even kijken! met welke band?

gitaarvrouwtje
19 augustus 2008, 12:22
hey das leuk , als t lukt kom ik ook ik kan de herrie vanaf mn erf altijd al horen :cooler:

JeroenSchaaf
19 augustus 2008, 12:25
Hier in Appingedam hoor je niks, althans waar ik woon.

Ps Kris, 24 december Kerstmuzieknacht , The Hips live in jansen! zou gaaf zijn als je ook kwam!

gitaarvrouwtje
19 augustus 2008, 12:26
Hier in Appingedam hoor je niks, althans waar ik woon.

Ps Kris, 24 december Kerstmuzieknacht , The Hips live in jansen! zou gaaf zijn als je ook kwam!

zou ik ook heel leuk vinden maar beloven kan ik t niet, ik heb nog een meissie van zeven en oppas in de kerstnacht is schaars...mijn moeder pastte vroeger altijd op maar ik vrees dat dat ook niet meer kan nu
mocht t me toch lukken oppas te vinden dan kom ik natuurlijk kijken

gitaarvrouwtje
19 augustus 2008, 12:27
[QUOTE=Joene20]Hier in Appingedam hoor je niks, althans waar ik woon.

QUOTE]
ik woon natuurlijk wel een stuk dichter bij delfzijl he..zit zo n beetje tegen biesum aan joh

JeroenSchaaf
19 augustus 2008, 12:27
zou ik ook heel leuk vinden maar beloven kan ik t niet, ik heb nog een meissie van zeven en oppas in de kerstnacht is schaars...mijn moeder pastte vroeger altijd op maar ik vrees dat dat ook niet meer kan nu
mocht t me toch lukken oppas te vinden dan kom ik natuurlijk kijken

Lijkt mij zeer gaaf.

OT: Is je band beside that? Harrie benton?

harrie-beton
19 augustus 2008, 13:11
de band is www.besidesthat.nl (http://www.besidesthat.nl) eigen nummers. 4 cd´s gemaakt met eigen werk. We spelen live ook veel u2 covers. We spelen ook paar andere liedjes zoals "more than you deserve" Anouk, "no one knows" QOTSA, "bitter end" Placebo en "little devil" the Cult.

De heer beton speelt op een een nieuwe pod x3 met 2 versterkers.

Er is ook een bierbuiken verkiezing en een wet tshirt verkiezing.

http://www.besidesdata.nl//besidesthat_foto/foto_sunsation_2006/images/sunsation_6_mei_2006%20013.jpg

kokeleko
21 augustus 2008, 17:50
Das ook toevallig ik speel er ook met mijn band Mother Goose, op het Venne/Trikeplein om 12:00 uur.

drap
21 augustus 2008, 18:42
Jij woont toch in die regio drap?

7 september. Overdag.
http://www.harleydag.com

groetn

Klein beetje laat gelezen, sorry! Maakt ook niks uit, ik woon daar al een jaar niet meer ofzo... :satisfie:

En gitaarvrouwtje, woon je toevallig langs het Damsterdiep?

gitaarvrouwtje
21 augustus 2008, 20:07
nee drap ik woon langs de marsumermaar die weer uitkomt op de grote heekt die vervolgens weer uitkomt op het damsterdiep

maar ik zal t simpeler zeggen, ik woon in marsum..precies tussen holwierde en appingedam in..en dan wat meer naar achter het veld in zeg maar..

ken je het bos bij biesum? als je daar bij dat water staat, kun je wat boerderijen en een kerkje zien,..daar woon ik:p

drap
21 augustus 2008, 20:17
Ghehe, bos bij Biesum? Je bedoeld dat parkje van Biesum langs de autoweg? Marsum ken ik inderdaad. Ik ben in Delfzijl opgegroeid en heb nog een aantal jaar in Appingedam gewoond (hoewel ik dat probeer te verbannen uit mijn geheugen :satisfie: ), dus ken de omgeving daar op m'n duimpje.

Maar goed, ik was gewoon ff nieuwsgierig, omdat ik Appingedam, vlakbij Biesum las. Vandaar dat ik die weg langs het Damsterdiep dacht :)

vinni
27 augustus 2008, 14:33
Ach...misschien kom ik wel kijken.
He er twee jaar geleden gespeeld.

Het jaar daarvoor was ik er als bezoeker....Geweldig weer....massa's mensen.
Toen wij het jaar daarop speelde regende het de gehele dag.
We stonden op het trike-plein....de hele dag was dat plein vrijwel leeg.
Maar ach...onderling toch nog wel gelachen.
Vorig jaar zou ik er ook spelen...maar ja....band pleite.
Dat gebeurd wel eens...

Vinni

kokeleko
5 september 2008, 19:49
Het weer wordt redelijk zo lijkt het.

gitaarvrouwtje
5 september 2008, 20:44
Ghehe, bos bij Biesum? Je bedoeld dat parkje van Biesum langs de autoweg? Marsum ken ik inderdaad. Ik ben in Delfzijl opgegroeid en heb nog een aantal jaar in Appingedam gewoond (hoewel ik dat probeer te verbannen uit mijn geheugen :satisfie: ), dus ken de omgeving daar op m'n duimpje.

Maar goed, ik was gewoon ff nieuwsgierig, omdat ik Appingedam, vlakbij Biesum las. Vandaar dat ik die weg langs het Damsterdiep dacht :)
yep dat park ja, dat noemen ze hier t biesummer bosje hoor lol
maar t is inderdaad meer een parkje