PDA

View Full Version : nieuwe gitaar= nieuwe versterker???



Willem_V
18 augustus 2008, 11:39
Hallo,

ik ben eventueel geïnteresseerd om een nieuwe gitaar te kopen. Die zou tussen de prijsklasse van 500-->1000 euro liggen. Ik speel momenteel met een Ibanez RG370dx op een Line 6 Spider II 15 watt. Ik ben tevreden van die combinatie. Ik vroeg me af of een nieuwe versterker vereist is nu ik een gitaar zou kopen van een hogere prijsklasse. Ik kan er wel inkomen dat een duurdere versterker de nieuwe gitaar beter tot zijn recht zou laten komen, maar is dat wel nodig? Tenslotte ben ik niet van plan om in een band te gaan, en speel ik enkel op mijn kamer (waar het volume van mijn versterker nog niet op een kwart van het maximum staat).

no 1 hops
18 augustus 2008, 11:43
Hallo,

ik ben eventueel geïnteresseerd om een nieuwe gitaar te kopen. Die zou tussen de prijsklasse van 500-->1000 euro liggen. Ik speel momenteel met een Ibanez RG370dx op een Line 6 Spider II 15 watt. Ik ben tevreden van die combinatie. Ik vroeg me af of een nieuwe versterker vereist is nu ik een gitaar zou kopen van een hogere prijsklasse. Ik kan er wel inkomen dat een duurdere versterker de nieuwe gitaar beter tot zijn recht zou laten komen, maar is dat wel nodig? Tenslotte ben ik niet van plan om in een band te gaan, en speel ik enkel op mijn kamer (waar het volume van mijn versterker nog niet op een kwart van het maximum staat).if it aint broke don't fix it.
als je tevreden bent met het geluid dan mooi zo laten en om die andere gitaar gaan

Manuvdv
18 augustus 2008, 12:27
Zolang het niet nodig is, niet kopen. Eens je dan een nieuwe amp nodig hebt kun je dat geld alsnog gebruiken.