PDA

View Full Version : youtube update: Clapton jam



*AcousticGuitarMan*
17 augustus 2008, 21:14
Ik heb een nieuw filmpje opgenomen. I shot the sheriff. Het is de eerste op mij channel:

http://www.youtube.com/user/EricClaptonFan24

hendrix2
17 augustus 2008, 21:32
AcousticGuitarMan, mag ik je vriendelijk vragen je sig kleiner te maken. We hebben liever niet dat de sigs te groot worden. Anders doe ik het wel hoor ;)

Zo, en nu even het filmpje kijken

edit: niet slecht gespeeld, maar probeer er wat meer gevoel in te leggen. Ik vind het nu nogal 'gemaakt' overkomen. Maar je bent wel goed bezig, blijven verder gaan!

edit2: bedankt voor de sig-aanpassing :)

*AcousticGuitarMan*
17 augustus 2008, 21:36
AcousticGuitarMan, mag ik je vriendelijk vragen je sig kleiner te maken. We hebben liever niet dat de sigs te groot worden. Anders doe ik het wel hoor ;)

Zo, en nu even het filmpje kijken

edit: niet slecht gespeeld, maar probeer er wat meer gevoel in te leggen. Ik vind het nu nogal 'gemaakt' overkomen. Maar je bent wel goed bezig, blijven verder gaan!

edit2: bedankt voor de sig-aanpassing :)

Bedankt, Graag gedaan :)

Mr.Fingers
17 augustus 2008, 22:08
Die arrogante blik is ook al dik in orde merk ik :satisfie:

Klinkt goed, maar nog een beetje te steriel! Probeer er wat gevoel in te leggen, maar je doet het echt goed!

*AcousticGuitarMan*
17 augustus 2008, 22:17
Die arrogante blik is ook al dik in orde merk ik :satisfie:

Klinkt goed, maar nog een beetje te steriel! Probeer er wat gevoel in te leggen, maar je doet het echt goed!

Bedankt!!!:D:D:D Zal erop letten+ bedankt voor de tip

Komt door de spaaning van de camera. Als ik alleen ben gaat het heeeeel veel beter. moet ff wennen

StagD
17 augustus 2008, 23:23
Bedankt!!!:D:D:D Zal erop letten+ bedankt voor de tip

Komt door de spaaning van de camera. Als ik alleen ben gaat het heeeeel veel beter. moet ff wennen


Hehe die spanning herken ik, heb ik ook als ik optreed of zelf wat opneem. Wordt alles een stukje minder dynamisch. :p Op de feeling na is het een mooie cover, goed gedaan!

Sterik
18 augustus 2008, 02:03
zeker niet slecht, helemaal niet voor 10 maand
ook goed dat je vanuit verschillende posities speelt, iets waar ik nog altijd te lui voor ben :satisfie:
het heeft nog wel een bepaald "pingelgehalte", maar van wat ik hoor heb je een heel aardig gevoel voor timing en op welk moment je wat speelt
ga zo door

Mitch
18 augustus 2008, 10:49
17 regels sig is nog steeds een beeldvullende hoogte, ik heb 'm even wat compacter gemaakt hoor. Tien regels is plenty.

Je spel klinkt alweer minder stijfjes dan bij de vorig opnames, da's een goed teken. Halverwege wordt je ritmisch wel weer wat slordiger, daar lijk je weer wat minder naar de muziek te luisteren maar al met al: je gaat vooruit!

*AcousticGuitarMan*
18 augustus 2008, 11:05
17 regels sig is nog steeds een beeldvullende hoogte, ik heb 'm even wat compacter gemaakt hoor. Tien regels is plenty.

Je spel klinkt alweer minder stijfjes dan bij de vorig opnames, da's een goed teken. Halverwege wordt je ritmisch wel weer wat slordiger, daar lijk je weer wat minder naar de muziek te luisteren maar al met al: je gaat vooruit!

Bedankt voor de sig (ik wist helemaal niet hoe je dat moest doen)
En bedankt voor het commentaar :) :)