PDA

View Full Version : Warmoth Rhoads



IIoWoII
14 augustus 2008, 20:38
Ik wil graag z'n rhoads body en een Jackson nek van warmoth kopen...
Dan zelf, met hulp verven en lakken.
Nu heb ik wat vragen...

Kan er in z'n body gewoon Floyd rose?
Wat zijn 2 echte goede pickups voor metal, ik zat te denken aan de Zakk combo.
Hoeveel kan je er voor krijgen als je hem verkoopt als nieuw met de Zakk combo original floyd en alles top enzo, zonder erop gespeeld te hebben( natuurlijk wel voor afstellen) ?

Welke kleur zal ik hem geven?
Trans blueof black? of gewoon zwart, of metallic?

Thx

orreltak
14 augustus 2008, 21:17
Ik wil graag z'n rhoads body en een Jackson nek van warmoth kopen...
Dan zelf, met hulp verven en lakken.
Nu heb ik wat vragen...

Kan er in z'n body gewoon Floyd rose?
Wat zijn 2 echte goede pickups voor metal, ik zat te denken aan de Zakk combo.
Hoeveel kan je er voor krijgen als je hem verkoopt als nieuw met de Zakk combo original floyd en alles top enzo, zonder erop gespeeld te hebben( natuurlijk wel voor afstellen) ?

Welke kleur zal ik hem geven?
Trans blueof black? of gewoon zwart, of metallic?



Thx

bij warmoth kun een body bestellen met frezingen voor wat voor tremolo dan ook naar wens.op de site kun je kiezen uit wat voor houtsoort,opties en extra`s(wel tegen extra kosten).

voor de metalpickups is er keuze in overvloed op sites als van seymour duncan,dimarzio,emg.daar zijn geluidsamples,dus zou ik zeggen:geef je oren de kost.

mocht je hem daarna wegdoen dan krijg je maar een fractie terug van wat je er in geinvesteerd hebt als je er uberhaubt nog vanaf komt.

en imo is de originele randy rhoadskleur toch wel het mooist.

oja,waarom niet meteen bij warmoth laten spuiten?

IIoWoII
14 augustus 2008, 22:23
Bij warmoth laten spuiten is duur!( vind ik)
en lijk me leuk om zelf te doen.

Gothra
15 augustus 2008, 11:07
Het enige nadeel bij die RR's vind ik de plaats van die jack input, vroeg of ze hem bij warmoth ergens anders konden doen maar dat wilden ze niet:\

Orpheo
15 augustus 2008, 11:48
Het enige nadeel bij die RR's vind ik de plaats van die jack input, vroeg of ze hem bij warmoth ergens anders konden doen maar dat wilden ze niet:\

ze doen 'm op de top of zijkant, wat jij wilt.

lakken is juist goedkoop. 220$! das een bargain. professioneel laten lakken en poleisten kost echt veel meer dan, omgerekend, 180 euro.

en ja, de OFR past er gewoon in. DUH, anders zeggen ze niet dat ze de floyd-routing doen.

qua pups raad ik je de seymour duncan alternative8 aan, of de rio grande crunch/punchbox set. of gewoon de swineshead Venom-set. nja in een alder-body, zou ik er een setje xbuckers inzetten (meer laag, meer punch) of de bareknuckles warpig set, of de BKP painkillerset, of de BKP miracle man set.

Gothra
16 augustus 2008, 10:17
ze doen 'm op de top of zijkant, wat jij wilt.

lakken is juist goedkoop. 220$! das een bargain. professioneel laten lakken en poleisten kost echt veel meer dan, omgerekend, 180 euro.

en ja, de OFR past er gewoon in. DUH, anders zeggen ze niet dat ze de floyd-routing doen.

qua pups raad ik je de seymour duncan alternative8 aan, of de rio grande crunch/punchbox set. of gewoon de swineshead Venom-set. nja in een alder-body, zou ik er een setje xbuckers inzetten (meer laag, meer punch) of de bareknuckles warpig set, of de BKP painkillerset, of de BKP miracle man set.


ik wou hem zeg maar aan de zijkant op de bovenste hoorn, netzoals bij die alexi dingen, op top vind ik lelijk en op zijkant onder speelt dat kut.

Orpheo
16 augustus 2008, 11:27
ik wou hem zeg maar aan de zijkant op de bovenste hoorn, netzoals bij die alexi dingen, op top vind ik lelijk en op zijkant onder speelt dat kut.

ooh daar. en dat vind je lekker.... :stop: weird. nja. nee, das doen ze niet. had je de lefty versie moeten kiezen (oh nee, das ook weer verkeerd om :P )

RoelTM
16 augustus 2008, 11:53
lakken is juist goedkoop. 220$! das een bargain. professioneel laten lakken en poleisten kost echt veel meer dan, omgerekend, 180 euro.
sterker nog: €150...

maarre, is zelf doen niet nog goedkoper?
ik was €30 kwijt voor primer, metallic lak (kleur) en blanke lak
van Motip (wat een erg goed merk schijnt te zijn, en ben er tot nu toe ook heel erg tevreden over :) )

Orpheo
16 augustus 2008, 12:43
sterker nog: €150...

maarre, is zelf doen niet nog goedkoper?
ik was €30 kwijt voor primer, metallic lak (kleur) en blanke lak
van Motip (wat een erg goed merk schijnt te zijn, en ben er tot nu toe ook heel erg tevreden over :) )

om 't zo strak te doen? lijkt me niet. je hebt spuit-spullen nodig, polijstwielen, etc etc. je moet, met wat pech, de boel ook nog vullen. nja, tis mijn gitaar niet :)