PDA

View Full Version : Bandleden !!!MET SPOED GEZOCHT!!! omgeving: Amsterdam.



jupiler
14 augustus 2008, 00:03
Hoi,

We zijn op zoek naar : gitarist/bass-gitarist/piano/keyboard/drummer in de omgeving Amsterdam, genre : punk/rock/pop "ramones,nirvana,good charlotte,rhcp,NOFX,Lenny Kravitz,Creed,Foo Fighters,Pearl Jam,Puddle of Mudd etc" type band.
We willen met zn 2e een bandje starten, en zoeken meer mensen voor de functies boven aan.
Ik heb een aantal maanden ervaring, en kan goed zingen, en oefen elke dag een paar uur, ik heb 2 elektrische gitaren en 1 akoestische gitaar, 3 aardige versterkers eentje die ook op batterij werkt, een microphone en nog wat meer equipment, als je geen tijdelijk geen instrument heb, of wat dan ook, mag je altijd gebruik maken van de equipment als je wilt. :noob:
Als het je wat lijkt, neem dan contact met mij op 8) , we zijn van plan om in de toekomst op de dam te gaan staan bijv, of op het podium in het Vondelpark, kleine bars, om te spelen, en mischien wat geld te verdienen :seriousf: , en hopelijk succes krijgen.
Wil je ook wat geld verdienen xD? als we succes hebben delen we alles eerlijk :harmony: dat beloof ik. 'als we ooit succes krijgen teminste'
We zijn er erg serieus mee en, het lijkt me het leukst om eerst wat populaire liedjes te spelen, live! en veel te oefenen, en dan uiteindelijk zelf liedjes schrijven, en ons proberen te promoten via sites, op straat, cd's op te nemen en uit te delen op straat, etc.
leeftijd licht tussen de 16/19 jaar oud, en je moet wel serieus met muziek bezig zijn!!! en veel tijd vrij hebben om te oefenen.
Nou ja, als het je wat lijkt laat even een bericht achter Thanks.
Oh btw je hoeft niet veel ervaring te hebben, ik zelf ben ook een best wel een newbie dus over zoiets, hoef je je niet druk te maken MmOkay that's it,

Bye

paulusdeBKB
14 augustus 2008, 00:25
Hee Zjuup! Wat een jeugdig enthousiasme, leuk hoor! Welkom op het forum en veel plezier hier. Ik meld me niet aan voor je bandje maar ik hoop wel jullie snel op de Dam te zien!

vincent136
14 augustus 2008, 10:45
elke dag een paar uur oefenen is wel heel erg veel :nervous:

jupiler
14 augustus 2008, 12:33
elke dag een paar uur oefenen is wel heel erg veel :nervous: Valt wel mee ik ga nog niet met mijn gitaar naar bed :sssh:

Blind Owl
15 augustus 2008, 01:23
Ik wil wel een keer met jullie spelen :dance: En dan kijken of dat wat is :p

Heb je bericht gestuurd.

joan
18 september 2008, 01:24
hey

zou graag een keer met jullie willen spelen als jullie nog steeds mensen nodig hebben. speel zelf gitaar.

Like-Minded Lunacy
18 september 2008, 12:17
Hey,

Zou ook wel een keertje willen meespelen/kijken of het wat is. Vooral het veel tijd vrij hebben kan een probleem worden, maar is ook maar relatief natuurlijk ;).

Je hebt een pm.