PDA

View Full Version : jerome Epps welke gitaar gebruikt hij hier een SG ik denk het niet wat denken jullie



bagheera
13 augustus 2008, 21:12
hey daar,

ik was vandaag op you tube aan het zoeken naar smooth jazz om een beetje mee te spelen op de muziek en ik vond Jerome Epps ik had nog nooit van hem gehoord maar hij speelt lekker warm.
De gitaar die hij hier gebruikt vind ik wel iets hebben misschien de vorm die mijn zelfbouwproject (ooit) wel zou kunnen aannemen.

Welke is het het lijkt op een sg maar is het denk ik toch ook niet en zouden dat nu seymour duncan pickups zijn

http://nl.youtube.com/watch?v=vm4zsILESDY&NR=1

Het filmpje is gewoon geluid en een paar foto's die afwisselen dus even wachten voordat je de body ziet

Kakihara
14 augustus 2008, 07:40
Lijkt me een Yamaha SG

bagheera
14 augustus 2008, 11:04
a ok zal eens kijken

Kakihara
14 augustus 2008, 11:13
Kan ook een Gordon Smith Graduate Slim zijn...

bagheera
14 augustus 2008, 11:19
Kan ook een Gordon Smith Graduate Slim zijn...
I think we havea winner

ja ik heb eens gegoogled en ik denk dat je gelijk hebt want de yamaha heeft ze niet met dod inlays en met die sunburst ook niet echt.

Weet jij toevallig ook wat zo eentje nieuw kost nog nooit van gehoord

Kakihara
14 augustus 2008, 12:02
ff surfen naar Gordon Smith Guitars (http://www.gordonsmithguitars.com/products/) en een willekeurig model aanklikken, dan zie je de prijs en de eventuele opties. Er zijn geen vaste dealers op het vasteland, dus als je interesse hebt, moet je bestellen en laten overkomen. De prijzen zijn best wel schappelijk en naar wat ik vernomen heb zijn Gordon Smiths redelijk wat bang for the buck. Klantvriendelijkheid schijnt ook helemaal top te zijn.

bagheera
14 augustus 2008, 12:56
jammer dat ze hier niet zomaar in de winkel te vinden zijn ik zou ze wel eens willen testen.
Ik had de site al gevonden maar het stond allemaal in pond ik moet die wisselkoers nog eens berekenen. Die Gordon Smith Graduate Slim kwam op 780 pond of zo iets. Ik kan zo voorlopig toch niet betalen.