PDA

View Full Version : Eerste (mini) gitaar video online gezet



Dj_Tuning
13 augustus 2008, 20:54
Na een 5 maanden gespeeld te hebben, heb ik vanavond een korte video gemaakt met mijn telefoon :sssh: en heb deze op joeptoep gezet. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. :rockon:

Er zitten nogal wat foutjes in natuurlijk, ik heb gewoon mijn scheurijzer gepakt en 1 opname gemaakt, zoals ik het ook aan vrienden laat zien..

De kwaliteit van de video is trouwens wel behoorlijk slecht..


Ik kan me trouwens herinneren dat er een topic was met verschillende beginnelingen, maar kan die met de zoekfunctie nergens meer vinden (slacht me niet aub :seriousf: ) Als iemand die link voor me heeft dan graag, dan kan ik daar in het vervolg de updates posten.


linkje naar het filmpje: Klikkerdeklik (http://nl.youtube.com/watch?v=S6BMD2mcBcg)

bagheera
13 augustus 2008, 21:17
dapper van je dat je jezelf zo vlug op youtube gesmeten hebt ik heb er langer over gedaan plankenkoorts zeker.
blijven oefenen

Dj_Tuning
13 augustus 2008, 22:58
Thnx.. Dat oefenen zit wel goed, ik heb er een hele mooie hobby in gevonden! En waarom niet op youtube? Iedereen is ooit begonnen, om dat feit hoef ik me niet te schamen ;)

Ik zal binnenkort nog wat meer video's maken, het is best leuk om jezelf zo terug te zien :rockon: :dance: