PDA

View Full Version : Jackson RR3 vragen



gitaarmanrr
13 augustus 2008, 20:24
Hoi,

Ik ben op zoek naar een hogeresolutie foto van de achterkant van een jackson rr3. Ik heb al op google gezocht, maar niks gevonden. Ik wil ook vragen of iemand ergens kent waar ik genoeg elzenhout kan vinden voor een neckthrough zelfbouwproject.

Groetjes,

gitaarman

Dark_Tranquillity
13 augustus 2008, 20:32
Doe je huiswerk.

Een RR3 is niet neckthru.

www.jcfonline.com/forums
www.jacksonguitarpalace.com

Hout: google.

gitaarmanrr
13 augustus 2008, 20:34
Ik zei helemaal niet dat een rr3 neckthrough was, ik vroeg gewoon om een foto van de achterkant

Dark_Tranquillity
13 augustus 2008, 20:38
Als je zo graag een neckthru wilt maken zou ik toch een foto van een neckthru RR vragen. Maarja, het verschil is natuurlijk miniem, dus ik zal wel achterlijk zijn. 4 Bouten, een plaatje, een andere contour, niks bijzonders.

gitaarmanrr
13 augustus 2008, 20:47
Dan zou ik graag een foto van de achterkant een rr24 hebben, want het project wordt zeg maar een rr24 met 22 frets en 2 humbuckers.

Dark_Tranquillity
13 augustus 2008, 21:13
Een RR1 dus. De foto zoek je zelf maar op, ik heb je de bronnen al gegeven. Succes.

En ik meen het, doe alsjeblieft je huiswerk, want je komt zo heel dom over. Zelfs op de Jackson site zelf had je deze info nog kunnen vinden.

gitaarmanrr
13 augustus 2008, 21:36
Ok, sorry.
Ik wou een foto van een neckthrough rr met een floyd rose, en dacht dat de rr1 niet met een floyd rose bestond