PDA

View Full Version : Metal Instructie Video



Bloodline
13 augustus 2008, 13:29
Hoe je Tide of The Fallen moet spelen.

@ Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=UeuSrkwTdkU

En de tab is hier: www.mendelb.com/TOTF.gp5


Veel plezier en lekker riffen!

marter544
13 augustus 2008, 13:41
De riffs zijn zeker cool, maar je tab doet het op gp 5.0 niet, daarvoor moet ik updaten (en om 1 of andere reden werkt dat nie, hehe). Zou je die eens kunnen opslaan als een gp4 bestand?

Tony L
15 augustus 2008, 00:06
Lekkerrrr gespeeld man! Vette riffs!

Riky
15 augustus 2008, 13:07
engels voor beginners:D

nee ongein... je bent echt idioot goed! Ik ben alleen geen metal fan:)

edit: idoot goed...

Bloodline
16 augustus 2008, 12:43
Lekkerrrr gespeeld man! Vette riffs!


Dankje wel !

Tony L
16 augustus 2008, 18:06
You're welcome man!

Hoe gaat ie btw met de band? Veel optredens? :rockon:

Bloodline
16 augustus 2008, 21:34
Staan nu een stuk meer optredens dan vorig jaar.
Morgen optreden in Beverwijk, wordt een tof showtje vermoed ik.

En wie weet gaat er nog iets gebeuren maar! Ik mag niets zeggen allemaal top secret! ;)

Madcow
16 augustus 2008, 21:38
haha die links die ernaast staan. Wel lekkere strakke muziek.

FrankS
17 augustus 2008, 12:51
haha inderdaad. De associatie van anal met die gitaar roept pijnlijke beelden op.

Maar gaaf gedaan, Mendel!

ExplorerNut
22 augustus 2008, 23:55
Inderdaad riff 3 wat is die lekkerrr!!! Die ga ik op mijn gemakje eens proberen.

Eén puntje van commentaar. Je noemt het een instructional video, maar je doet verder weinig dan iets spelen en daarna op halve snelheid nog een keer. Leg eens wat van je techniek uit en ik zou de camera meer inzoomen op de linkerhand, want het is echt niet te volgen. Gelukkig kan ik het op gehoor doen.

Toevallig kwam ik je net ook al tegen met een geweldige post... keep up the good work!

Bloodline
23 augustus 2008, 14:01
Inderdaad riff 3 wat is die lekkerrr!!! Die ga ik op mijn gemakje eens proberen.

Eén puntje van commentaar. Je noemt het een instructional video, maar je doet verder weinig dan iets spelen en daarna op halve snelheid nog een keer. Leg eens wat van je techniek uit en ik zou de camera meer inzoomen op de linkerhand, want het is echt niet te volgen. Gelukkig kan ik het op gehoor doen.

Toevallig kwam ik je net ook al tegen met een geweldige post... keep up the good work!

Dankje wel voor je tip ! Zal eens wat meer in depth gaan.