PDA

View Full Version : Lenny Kravitz HMH 12-08-'08



Fender75
13 augustus 2008, 09:47
Geweldig!! Meer kan ik er niet over zeggen..:) Serieus goed concert, al had ik het idee dat Lenny zelf het er goed van genomen had in een coffeeshop! Goede selectie nummers, van nieuw tot zijn klassiekers, superstrak uitgevoerd. Zijn solo gitarist (ben z'n naam ff kwijt) damn, die gast kan spelen zeg! Hij ziet er niet uit, maar ja..:) Al die muzikanten spelen al mee sinds 1989/1990. Behalve de drummert dan..Maar allemaal fucking goed!

Mindere dingen: Een hele hoop vrouwen aan het gillen, het volume net iet te hard (mijn oren zitten nog dicht) en het was weer teringwarm....

Maar wel ERRUG GOED!!!!!!!

Fender75
14 augustus 2008, 22:44
Is hier echt helemaal niemand naar toe geweest? Damn....

jw009
15 augustus 2008, 01:18
Ik heb hem vorige week in Montenegro gezien. BRIL-JANT !!!

Echt heerlijk hoe hij alle oude nummers uitbouwde met heerlijke jazz/blues stukken. Prachtige sax en trompet speler, heb een geweldige avond gehad. Ik was geen fan, kende een paar nummers en wist niet wat ik kon verwachten maar het zag er allemaal super gelikt uit.

Ik had hem graag nog een keer aan het werk gezien, helaas kwam ik de 12e thuis en had ik geen tijd meer op te gaan. Daarnaast was het volgens mij uitverkocht. Hoe duur waren de kaarten trouwens?

Ik had een kaartje voor 15 euro, en kreeg na Lenny ook nog Armand v. Helden. Was een top avond.

Fender75
15 augustus 2008, 11:34
Hehehe...kaartjes waren volgens mij iets van € 65,-....maar dat was het wel waard moet ik zeggen. Ik ben net de piep uit mijn oren weer een beetje kwijt! Ik moet echt oordopjes hebben...

MaarteN123
18 augustus 2008, 22:11
Het was inderdaad een geweldig concert... :cooler:
ik had de kaartjes gewonnen bij het kopen van m'n mobiel :p
En achteraf ook nog een meet and greet. Erg relaxe gast, die Lenny Kravitz