PDA

View Full Version : Bassist gezocht in Veldhoven (Eindhoven) voor Symphonische Power Metal Band



JimiDylan
12 augustus 2008, 18:29
Wij (Nick, Susan, Tetske en Jesper) zijn op zoek naar een bassist om onze Symphonic/Power/Progressive Bandje af te ronden. De huidige bezetting is dus

Susan: Zang en Fluit
Nick: Gitaar en Zang
Jesper: Drums
Tetske: Synth.

We hebben invloeden van Nightwish, Kamelot, Dream Theater, Sonata Arctica, dat soort bandjes. We repeteren hoogstwaarschijnlijk in Veldhoven, verder zijn we op zoek naar iemand in de leeftijdscategorie 15-19 jaar, ongeveer, mag er wel iets buiten zitten natuurlijk.

LuukdeBrouwer
12 juni 2013, 00:48
Wij (Nick, Susan, Tetske en Jesper) zijn op zoek naar een bassist om onze Symphonic/Power/Progressive Bandje af te ronden. De huidige bezetting is dus

Susan: Zang en Fluit
Nick: Gitaar en Zang
Jesper: Drums
Tetske: Synth.

We hebben invloeden van Nightwish, Kamelot, Dream Theater, Sonata Arctica, dat soort bandjes. We repeteren hoogstwaarschijnlijk in Veldhoven, verder zijn we op zoek naar iemand in de leeftijdscategorie 15-19 jaar, ongeveer, mag er wel iets buiten zitten natuurlijk.

Hallo,

Ik ben Luuk de Brouwer en ben groot Within Temptation en Nightwishfan. Ik ben 17 jaar en woon in de buurt van Tilburg.
Ik zou graag wat meer info hebben over jullie band, spelen jullie vaak live, groot publiek?
We zouden email kunnen uitwisselen voor verder contact?

Groetjes,

Luuk de Brouwer

JimiDylan
12 juni 2013, 12:01
Hey Luuk, dit is een heeeeel oud topic, helaas dus ook totaal niet meer van toepassing, dat bandje is er uiteindelijk zelfs nooit van gekomen en dat gaat ook niet meer gebeuren ben ik bang.

HaroldA
12 juni 2013, 12:20
Ghehe: "Tetske" :ok:

hole
14 juni 2013, 15:18
Ghehe: "Tetske" :ok:

:seriousf: ( . Y . )