PDA

View Full Version : Cpex Tabs



Frijid Paul
12 augustus 2008, 14:49
Heeft iemand juiste Clement Peerens Explosition tabs ?
Weet iemand of er van deze groep een tabboek bestaat?

Alvast nen dikke merci ;)

Baco
12 augustus 2008, 17:06
Lijkt me toch niet zo moeilijk te zijn? Heb indertijd Den Dikken Lu nog gespeeld, dikke pret, hehe :)

Welk(e) nummer(s) zoek je? Ken nl niet alles van hen...

caliban
28 augustus 2008, 00:47
http://www.911tabs.com/tabs/c/cpex/
Tabs voor twee nummers, allemaal best wel simpel denk ik. En wat een rockschijven.

Van op hun myspace:
"En ze hebben een nieuwe drummer: Dave Depeuter!
Peerens: ‘Onze drummer, onze vorige drummer moet ik eigenlijk zeggen, is spijtig genoeg verhinderd. De Bock Swa zit namelijk in de jail in Thailand. Hij is na het concert in het Sportpaleis in maart op vakantie gegaan naar Phuket en we hebben sindsdien niks meer van hem gehoord, tot een week of drie geleden. Toen kreeg zijn bejaarde moeder een postkaart, en daar stond op: "Lieve moeder. Ik zit hier in den bak in Thailand te wachten op mijn proces. Ik denk dat ik door ’t oranje ben gereden, want voor de rest kan ik mij eigenlijk geen misstappen herinneren". Maar no worries: Dave is een absoluut toptalent. Die gast heeft al ongelooflijke dingen gedaan bij Antwerpse groepen als Black Space, Warfare with Satan en The Untamed Peamels. En ofcourse: de beroemde neger/bassist Aertbeliën Sylvain zal in meer dan volle glorie aanwezig zijn!"
Ze nemen zichzelf serieus :D:D