PDA

View Full Version : Nieuwe bas



HANNESSTINKT
12 augustus 2008, 13:20
Ik denk ik volg de trend en ik start ook een toppic over mijn nieuwe Bass. :satisfie: Ik heb dus voorige week een Fender Bigblock Precision bass Gekocht (yay) Bij Spanjaard muziek handel voor €865. Nu weet ik dus ook meteen waarom ik de hele zomer dat kutwerk heb zitten doen ;). Ik heb hem alleen nog niet binnen dus zet ik er eerst even een plaatje van internet bij en dan post ik later mijn eigen foto's wel. :D
http://namm.harmony-central.com/SNAMM05/Content/Fender/PR/Big-Block-P-Bass-lg.jpg

Nu alleen nog een Flightcase ervoor halen

Mr.Fingers
12 augustus 2008, 13:24
zoals al gezegd in het "aanwinsttopic"

mooie basjes, dat zeker! alleen een beetje jammer dat er geen echt P-element opzit.

Misschien kan je het nog wat "opleuken" door er een slagplaat van 51 Precision op te zetten, maakt het geheel net iets minder kaal (wit, mint of bruin tortoise is beeldig bij een zwarte bas!)


enneh, blockinlays = :cooler: (maar met een witte binding had het nog mooier geweest :D). Is het een Precision-hals(topkam 42mm breed) of Jazz-hals(topkam 38mm breed)

HANNESSTINKT
12 augustus 2008, 13:29
haha ja daar had ik hem ookal gezet maar ik moest hem ook hier zetten. :D
Het is een precision bass neck daar moest ik eerst wel even aan wennen aangezien mijn eigen beginners bass een jazz bass (ripoff) is. :D
Het is inderdaad wel jammer dat hij geen witte neck binding heeft dat vind ik zelf altijd gaaf. Maarja ik ben er zo als nu is ook dolblij mee. :D

Wabbie
12 augustus 2008, 13:56
Ik vind hem een beetje kaal zo zonder slagplaat en P-element.

Maar voor de rest een gaaf apparaat, zal ook wel lekker lomp klinken lijkt me zo.

Valentijn
12 augustus 2008, 15:10
ik vind m er super uitzien.... zou t zelfs mooier vinden als dat metalen plaatje bij de knoppen niet op had gezeten

is t een jap of amerikaan?

HANNESSTINKT
12 augustus 2008, 16:55
ik vind m er super uitzien.... zou t zelfs mooier vinden als dat metalen plaatje bij de knoppen niet op had gezeten

is t een jap of amerikaan?

het is een mexicaan :p
Maar ik ben blij dat jullie hem allemaal ook mooi vinden. :D

Mr.Fingers
12 augustus 2008, 23:08
http://i528.photobucket.com/albums/dd324/williamsanders127/gitaaar/pblockaangepast1.jpg

http://i528.photobucket.com/albums/dd324/williamsanders127/gitaaar/pblockaangepast2.jpg


Much better hé (wit, dan bruin tortoise). Geeft de bas net dat tikkeltje extra mooiheid mee!


(dat mini-switchje, is dat een coilsplit?)

Valentijn
12 augustus 2008, 23:16
ik vind t veel minder :P

Yosed
12 augustus 2008, 23:28
Ik moet zeggen, +1 voor die flitsende paintskillzzz... ik weet hoe moeilijk het is om een raar ding uit te snijden, maar dat terzijde :D

Mooie bas trouwens, zonder plaat lekker strak, maar dat bruin is ook errug mooi.

HANNESSTINKT
13 augustus 2008, 16:28
Zeker goed gemaakt ja. Die tortiose vind ik wel wat die witte minder maar ik kijk nog wel even wat ik ermee doe.

musicmaestro
16 augustus 2008, 23:25
lekker laten zoals-ie nu is, zo'n mooie bas!

Fender75
17 augustus 2008, 10:09
Ik zou er ook niks aan doen, ziet er bruut uit zo! gefeliciteerd!

blindfaith85
17 augustus 2008, 16:41
Mooi ding man! laat je rob er nog neutrickjack inzetten?

HANNESSTINKT
18 augustus 2008, 17:05
Ja het enigste wat ik er voorlopig op ga aanpassen is dat ik er straplocks op ga zetten :satisfie: