PDA

View Full Version : LINE 6 TONEPORT UX1 presets



Azrahell
12 augustus 2008, 09:21
Hallo Allemaal,

Is er ergens een site waar je presets kan downloaden voor de toneport?

Ik heb al gekeken in de library van toneport zelf maar daar staat niet zoveel keuze aan metal sounds.

Is er een site waar mensen hun eigen gemaakte kunnen presets plaatsen ofzo??

Niet om te kopieren voor de duidelijkheid, maar om te vergelijken en te tweeken.

cheers,

pol
12 augustus 2008, 09:48
www.sevenstring.org heeft er wel goeie voor metal, moet je je wel eerst registreren.

Ik zou je wel aanraden de 3 model packs erbij te nemen, kost iets van 35 euro.
alhoewel het dual rectifier model + tubescreamer model met de drive op 0 en gain goed open ook niet slecht klinkt voor metal.

Jason34
12 augustus 2008, 09:58
ik heb zo`n 2400 presets gedownload op www.guitarampmodelling.com, even registreren en dan op het forum even zoeken, iemand heeft een heel groot pakket erop gezet. Overigens zou ik ook de model packs aanschaffen vanwege de aanvullende amps die je dan hebt.

vincent136
12 augustus 2008, 10:32
ik heb zo`n 2400 presets gedownload op www.guitarampmodelling.com, even registreren en dan op het forum even zoeken, iemand heeft een heel groot pakket erop gezet. Overigens zou ik ook de model packs aanschaffen vanwege de aanvullende amps die je dan hebt.

http://www.guitarampmodeling.com

met een l minder, nu werkt de site wel

M Kactus
12 augustus 2008, 10:34
En ik geloof dat de presets van SyntaxSinner zo hoog staan aangeschreven... Moet je maar even op googlen/zoeken op het Line6-forum.

Azrahell
12 augustus 2008, 12:14
Hey, Hardstikke bedankt allemaal, ga vanavond gelijk ff checken.


Cheers