PDA

View Full Version : TomVldk



TomVldk
11 augustus 2008, 18:52
Dag allemaal,
ik ben Tom en zal me ook even voorstellen op dit handige forum.
Ik kom uit Aalst (BE-OVL) en ben 19 jaar oud :)
Ik speel al ongeveer 6 jaar elektrische gitaar, heb een eigen bandje (The Royal Ponies > myspace.com/royalponies).
Ik luister vooral naar classic/hard rock, metal en blues. Een paar favoriete bands zijn Thin Lizzy, Black Stone Cherry, Velvet Revolver, Rainbow .. , tot B.B.King e.d.

Ik zal mijn aankopen/gear ordenen van oudst naar recentst!

1. Beginnersset Caliber = 1 Calibergitaar (strat shape) + 15 watt versterker. Dit onder het motto, iedereen moet ergens mee beginnen :p

2. Vox AD 50 Valvetronix combo ('04)

3. Fender Stratocaster USA HSS & Floyd Rose in sunburst ('97)

4. VHT Pittbull Classic combo 100w ('06)

Dat waren zowat de hoofdaankopen, hiertussen hebk ik nog een Korg Ax3000G effectenbord gehad maar alweer verkocht ondertussen.
Ook heb ik nog een Boss chromatische tuner in pedaalvorm + een Ibanez TubeScreamer TS9 liggen.

Ziezo dit was het zowat denk ik, verder mogen jullie steeds nog opmerkingen of vragen neerschrijven!

Grtz Tom

iron maarten
11 augustus 2008, 20:53
Hoi welkom

ennuh.....geinige naam tomvldk
als je het hardop zegt, zeg je tomvluduk

okee dan weten we weer hoe laat het is (hahaha)

robert-gitarist
11 augustus 2008, 21:43
Welkom op het forum Tom!
Leuke setup heb je. Staan er nog meer spullen op je verlanglijst?

*jeuj 4800 ste post :jam: *

DeiDRagonas
11 augustus 2008, 21:43
Hoi Vluduk!
Welkom op t forum man! Veel plezier hier..

Grt Roy!

TomVldk
12 augustus 2008, 11:49
Zit je eens op een gitaarforum, begint er toch direct iemand over mijn naam.. Vldk zijn een paar medeklinkers uit mijn achternaam. Kzou begot niet weten wat vluduk wil zeggen eigenlijk.

@robert
Ben van plan om binnenkort een Gibson LP te kopen. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar een Classic..