PDA

View Full Version : TomVldk



TomVldk
11 augustus 2008, 18:52
Dag allemaal,
ik ben Tom en zal me ook even voorstellen op dit handige forum.
Ik kom uit Aalst (BE-OVL) en ben 19 jaar oud :)
Ik speel al ongeveer 6 jaar elektrische gitaar, heb een eigen bandje (The Royal Ponies > myspace.com/royalponies).
Ik luister vooral naar classic/hard rock, metal en blues. Een paar favoriete bands zijn Thin Lizzy, Black Stone Cherry, Velvet Revolver, Rainbow .. , tot B.B.King e.d.

Ik zal mijn aankopen/gear ordenen van oudst naar recentst!

1. Beginnersset Caliber = 1 Calibergitaar (strat shape) + 15 watt versterker. Dit onder het motto, iedereen moet ergens mee beginnen :p

2. Vox AD 50 Valvetronix combo ('04)

3. Fender Stratocaster USA HSS & Floyd Rose in sunburst ('97)

4. VHT Pittbull Classic combo 100w ('06)

Dat waren zowat de hoofdaankopen, hiertussen hebk ik nog een Korg Ax3000G effectenbord gehad maar alweer verkocht ondertussen.
Ook heb ik nog een Boss chromatische tuner in pedaalvorm + een Ibanez TubeScreamer TS9 liggen.

Ziezo dit was het zowat denk ik, verder mogen jullie steeds nog opmerkingen of vragen neerschrijven!

Grtz Tom

iron maarten
11 augustus 2008, 20:53
Hoi welkom

ennuh.....geinige naam tomvldk
als je het hardop zegt, zeg je tomvluduk

okee dan weten we weer hoe laat het is (hahaha)

robert-gitarist
11 augustus 2008, 21:43
Welkom op het forum Tom!
Leuke setup heb je. Staan er nog meer spullen op je verlanglijst?

*jeuj 4800 ste post :jam: *

DeiDRagonas
11 augustus 2008, 21:43
Hoi Vluduk!
Welkom op t forum man! Veel plezier hier..

Grt Roy!

TomVldk
12 augustus 2008, 11:49
Zit je eens op een gitaarforum, begint er toch direct iemand over mijn naam.. Vldk zijn een paar medeklinkers uit mijn achternaam. Kzou begot niet weten wat vluduk wil zeggen eigenlijk.

@robert
Ben van plan om binnenkort een Gibson LP te kopen. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar een Classic..
Maar 'k zou toch graag eens op een Custom spelen ook, gewoon om het verschil eens te weten :) Ook een Classic Custom lijkt mij een zalige gitaar! Maar het heeft natuurlijk ook zijn prijs hé.

Trouwens ik heb overlaatst een LP Custom in 2dehands gezien, ik zal een ander topic starten zodat jullie jullie mening eens kunnen geven! Misschien ga ik deze wel eens bespelen als het de moeite waard is!

Met mijn VHT heb ik wat problemen met de klank, aangezien deze zo laag is gaat het geluid op optredens meestal onder mij weg. Zodat ik mezelf niet zo goed hoor zonder monitoring althans. Meestal verhelp ik dit door er twee Jupilerbakken onder te zetten :p Maar misschien dat ik mij nogwel een 2de cabinet bijbestel ooit!

TomVldk
12 augustus 2008, 12:14
http://i36.tinypic.com/34hymwj.jpg
De strat en de vht op de achtergrond dus :)