PDA

View Full Version : mmmm....vaag



pim1234
27 februari 2003, 17:59
stukje uit kirk's equipment:

Ibanez RG470 Black, Ibanez Infinity pickups
(humbuckers at neck and bridge, single coil at mid) 1 volume and 1 tone control
Bolt-on neck, rosewood fretboard
Floyd Rose Bridge, black hardware
The guitar has been beaten up pretty bad, the bottom of the guitar is duct taped together.
Can be seen: "Live Shit: San Diego" - ("Guitar solo (Mistreated)")

FragDaddy
27 februari 2003, 18:08
ja? dus? hij heeft dus ooit een keer een Ibanez gebruik?

hij gebruikt niet alleen gibsons (oude endorsement) en ESP's (nieuwe endorsement)
maar ook een hele zwik andere gitaren.

Electrical Storm
27 februari 2003, 18:40
Zulke dingen blijven me wel verbazen... Gaan er ook geen geruchten dat In Utero zelfs is ogenomen met een Ibanez?!

Jay Cal
27 februari 2003, 18:43
Kirk's Ibanez is ook te zien als "warming-up guitar" in 1 van de year and a half vids.

Texter
1 maart 2003, 04:22
kHeb ergens die video liggen ja. Hij is niet bepaald aardig tegen dat ding. Ik geloof niet dat Ibanez nog leesbaar op de headstock staat. Toch apart zo'n RG deurmat. Niet bedoeld om mee op te nemen trouwens. Zwaaien, smijten, erop springen etc. hehe.

Negative K3 fan
1 maart 2003, 14:09
Op 2003-02-27 17:40, schreef Electrical Storm:
Zulke dingen blijven me wel verbazen... Gaan er ook geen geruchten dat In Utero zelfs is ogenomen met een Ibanez?!


Een ibanez les paul uit de jaren 70 ja, maar "niemand" weet het zeker.

Ic3gl0vE
1 maart 2003, 16:01
die man heeft in elke kamer van zijn waarschijnlijk veeeeeeeeeel te grote huis een gitaar liggen... dat zijn vast niet alleen gibsons en esp's inderdaad.

ik heb een video van fade to black waar 'ie op een jackson randy rhoads speelt. en in de video van I Disappear speelt 'ie op een oude fernandez

FragDaddy
1 maart 2003, 17:10
ik heb een video van fade to black waar 'ie op een jackson randy rhoads speelt. en in de video van I Disappear speelt 'ie op een oude fernandez


bij verschillende concerten, oa de Cunning Stunts Tour, staat ie ook op die jackson RR te spelen. die gebruikt ie dus nogsteeds best vaak. in de videoclip van one staat ie zelfs op een strat te raggen. zo zijn er nog wel een hele zooi voorbeelden.

Negative K3 fan
1 maart 2003, 18:10
Ik heb ook een live video van MOP waar hij op een RR speelt, en in de one clip speelt hij op een ESP strat dachtik.

pim1234
2 maart 2003, 11:31
ja maar een strat met emg81 erin dat is wat anders dan een rg470 met standaard pickups

Texter
2 maart 2003, 15:13
Hallo wakker worden, dat ding gebruikte hij om rond te smijten. Dan is dat schelle geluid niet zo belangrijk meer.

sash
2 maart 2003, 15:34
Op 2003-03-01 15:01, schreef Ic3gl0vE:
die man heeft in elke kamer van zijn waarschijnlijk veeeeeeeeeel te grote huis een gitaar liggen... dat zijn vast niet alleen gibsons en esp's inderdaad.

ik heb een video van fade to black waar 'ie op een jackson randy rhoads speelt. en in de video van I Disappear speelt 'ie op een oude fernandez


Tijdens Cunning Stunts gebruikt ie tijdens Creeping Death ook een RR en tijdens Fade to Black en Nothing Else Matters een Gibson LP Custom. De rest speelt ie op z'n ESP's dacht ik. Oh ja op het eind speelt ie ook nog op die doorzichte met blauw spul gevulde ESP telecaster.

Ibanez
2 maart 2003, 16:19
Op 2003-03-02 14:34, schreef sash:


Op 2003-03-01 15:01, schreef Ic3gl0vE:
die man heeft in elke kamer van zijn waarschijnlijk veeeeeeeeeel te grote huis een gitaar liggen... dat zijn vast niet alleen gibsons en esp's inderdaad.

ik heb een video van fade to black waar 'ie op een jackson randy rhoads speelt. en in de video van I Disappear speelt 'ie op een oude fernandez


Tijdens Cunning Stunts gebruikt ie tijdens Creeping Death ook een RR en tijdens Fade to Black en Nothing Else Matters een Gibson LP Custom. De rest speelt ie op z'n ESP's dacht ik. Oh ja op het eind speelt ie ook nog op die doorzichte met blauw spul gevulde ESP telecaster.
Je verbaast me toch elke keer weer dat je al die dingen weet terwijl je toch zelf meer een bluesman bent (dacht ik?)

Neals
2 maart 2003, 16:45
Hij heeft ook een ESP RR model

sash
2 maart 2003, 16:47
Kom maar eens kijken in m'n cd rek, staat heel wat Metallica, Iced Earth en Maiden. Op m'n compu staat nog meer :smile:

Edit: dit was tegen ibanez.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sash op 2003-03-02 15:48 ]</font>