PDA

View Full Version : Bassist zoekt punkband



spikeyjoe
11 augustus 2008, 08:17
Bassist zoekt punkband

Na het uiteenvallen van mijn vorige band (Superhero) een tijd geen muziek gemaakt vanwege studie. Ben nu weer op zoek naar een nieuwe band. Meer specifiek een melodieuze punkband met liefst een flinke dosis urgentie en inhoud maar niet té serieus. Bands/Artiesten waar ik naar luister (invloeden) zijn in willekeurige volgorde: Ignite, Bouncing Souls, Aquabats, Bruce Springsteen, Propagandhi, Descendents, the Loved Ones, Tom Petty, Me First and the Gimme Gimmes, Goldfinger, Less than Jake, Face to Face, Screeching Weasel, etc., etc.
Ik wil heel veel spelen. Opnames maken natuurlijk ook maar de nadruk ligt toch op het live spelen. Ik ben overigens in het bezit van degelijk eigen materiaal en hopelijk binnenkort ook eigen vervoer. Heb ruime podiumervaring (niet alleen de lokale kroeg) en ook studio ervaring. Ben woonachtig in Sittard, NL.

Bands die een bassist zoeken of mensen die net zo'n band willen beginnen, stuur een berichtje naar: spikeyjoe@hotmail.com

Raguil
16 augustus 2008, 00:10
Jammer dat superhero uit elkaar is als ik dat mag zeggen. Best goede band. Kom zelf uit Urmond en heb ze wel eens gehoord. nog succes met je zoektocht. Ben zelf gitarist en ook opzoek naar een punk bandje maar ben pas een beginneling :cheerup:

spikeyjoe
22 augustus 2008, 07:28
Dat mag je zeggen :) Heb je onstoevallig op Urpop gezien?

We blijven gewoon doorzoeken. Succes met jouw zoektocht trouwens. Veel advertenties plaatsen en aan iedereen vertellen die het wil horen, dan heb je een goede kans...

Raguil
22 augustus 2008, 21:06
Dat mag je zeggen :) Heb je onstoevallig op Urpop gezien?

We blijven gewoon doorzoeken. Succes met jouw zoektocht trouwens. Veel advertenties plaatsen en aan iedereen vertellen die het wil horen, dan heb je een goede kans...

Zou inderdaad best kunnen. Gl jij ook natuurlijk. Ben benieuwd wat het word. :hippie: