PDA

View Full Version : Tab The Hell Song gezocht



Mattijs
10 augustus 2008, 21:27
Kan iemand mij aub een juiste tab van The Hell Song van Sum 41 bezorgen?
Ultimate-guitar.com heb ik al afgezocht

BamBuFan1
10 augustus 2008, 23:44
Kan iemand mij aub een juiste tab van The Hell Song van Sum 41 bezorgen?
Ultimate-guitar.com heb ik al afgezocht

http://www.guitaretab.com/s/sum-41/24544.html

Vonk
11 augustus 2008, 01:10
EDUCATIEVE TOEVOEGING: tik in google "the hell song tab" in, dan vind je 300 tabs van het nummer. Bepaal dan zelf welke tab goed is.

BamBuFan1
11 augustus 2008, 01:29
EDUCATIEVE TOEVOEGING: tik in google "the hell song tab" in, dan vind je 300 tabs van het nummer. Bepaal dan zelf welke tab goed is.

Hallo zeg, kijk wel even naar de verzachtende omstandigheden!!

1. Mattijs is van december 1992. Dat maakt hem automatisch tientjeslid (niet dat hij weet wat dat ooit was) van de Internet generatie. Voor iemand uit die generatie is Google nogal nineties... Informatie wordt door hen verzameld via educatieve netwerken als hyves, partyflock, twitter, myspace en msn.

2. Kennelijk heeft hij via die bronnen netjes een website, namelijk Ultimate-guitar.com weten te vinden, maar daar zijn maar drieëndertig tabs (http://www.ultimate-guitar.com/search.php?s=hell+song&w=songs) van 'The Hell Song" te vinden!!!

Wat kun je dan nog in Isaac Hayesnaam doen, behalve een forum om raad vragen (en ook nog in één keer het juiste forum en zelfs subforum!!!)

Ik vind dat Mattijs meer dan zijn best heeft gedaan en dat een beloning dus wel op z'n plaats was.

(O en Mattijs, wel netjes je helm opzetten op de scootâh hè! Chickies diggen geen pimps met getransplanteerde huid op hun bakkes)

Vonk
11 augustus 2008, 11:53
Was ook eigenlijk helemaal niet kwaad bedoeld, ik zeg het tegenwoordig standaard bij iedere vraag die makkelijk via Google beantwoord kan worden. Volgens mij weten veel mensen met dit soort vragen niet hoe Google werkt, en hoeveel sneller je een antwoord kan krijgen ipv vragen op het forum.