PDA

View Full Version : zanger/leadgitarist en drummer gezocht omgeving Sittard



rockin' over tha world_
10 augustus 2008, 21:15
hey, wij zijn een beginnende serieuze band, die rock/metal muziek maken. we hebben al een gitarist en bassist, dus we zoeken alleen nog een leadgitarist(e)/zanger(es) en een drummer met ervaring.een toetsenist zou eventueel ook kunnen.
we hebben een eigen repeteer ruimte met drumstel.

dus als je rond de omgeving Sittard woont, tussen 13 en 18 jaar bent, en bent wat wij zoeken, reageer dan even :D

Raguil
13 augustus 2008, 19:04
hey, wij zijn een beginnende serieuze band, die rock/metal muziek maken. het is een gemixte band,dus jongens en meisjes. we hebben al een gitariste en bassiste, dus we zoeken alleen nog een zanger(es)/leadgitarist(e) en een drummer met ervaring.een toetsenist zou eventueel ook kunnen. we hadden eerst een leadgitariste maar die kon bijna nooit repeteren.
we hebben een eigen repeteer ruimte met drumstel.

dus als je rond de omgeving Sittard woont, tussen 13 en 18 jaar bent, en bent wat wij zoeken, reageer dan even :D

Ik kom uit buurt Sittard (Urmond) maar speel zelf nog niet zo heel lang. Wat voor muziek spelen jullie? Ik heb zelf een vriend die metal speelt en die speelt wat langer. Ben zelf bijna 18 hij bijna 17. Hoor het wel.

rockin' over tha world_
14 augustus 2008, 13:49
Ik kom uit buurt Sittard (Urmond) maar speel zelf nog niet zo heel lang. Wat voor muziek spelen jullie? Ik heb zelf een vriend die metal speelt en die speelt wat langer. Ben zelf bijna 18 hij bijna 17. Hoor het wel.

hey, wat spelen jullie? op dit moment doen we rock/metal covers totdat de band compleet is. maar als we eige muziek gaan maken, gaan we richting metal. iets hardere/snellere muziek in ieder geval.

Raguil
15 augustus 2008, 23:57
Vriend van mij meer Metal inderdaad meer wat jij zoekt ik meer QotsA ed. Niet zo erg snel. We spelen echter allebei nog niet zo lang...

rockin' over tha world_
16 augustus 2008, 11:19
Vriend van mij meer Metal inderdaad meer wat jij zoekt ik meer QotsA ed. Niet zo erg snel. We spelen echter allebei nog niet zo lang... hoelang je speelt maakt niet bepaald uit, onze gitarist speelt ook pas ong. 1 jaar. het gaat meer om de manier hoe je speelt, maar jullie klinken wel goed genoeg. ik stuur je mijn msn wel even in een pb, dan kunnen we misschien iets afspreken.