PDA

View Full Version : 2 nieuwe gitaren!



joelvereycken
10 augustus 2008, 18:31
http://img176.imageshack.us/img176/8080/m5110090pd6.th.jpg

http://img71.imageshack.us/img71/2328/m5110091dc1.th.jpg

wat vinden jullie ervan?

btw
Gibson les paul studio
Fender classic player '60

robert-gitarist
10 augustus 2008, 18:32
beetje moeilijk te bepalen op zulke kleine foto's :P
Maar goed, gefeliciteerd! Altijd wel mooi een witte Les paul.

gibsonfreak7
10 augustus 2008, 18:33
ik wil niet mierenneuken maar ik zie het niet echt goed :(
kan aan de pc liggen dat ik de foto niet kan openen ofzo ;)

joelvereycken
10 augustus 2008, 18:34
ik snap t ook niet:S

lollol
10 augustus 2008, 18:37
wat vinden jullie ervan?

btw
Gibson les paul studio
Fender classic player '60

2!!!! nieuwe gitaren, en nog wel een fender en een gibson :o (dit doet me er trouwens aan denken dat ik nog ff een topic over mijn nieuwe gitaar (100 euries :punk: )moet openen :D )

yalexw
10 augustus 2008, 18:38
Jammer dat de foto's zo klein zijn maar gefeliciteerd. Heb je nog een verhaaltje over hoe je in een keer deze twee mooie gitaren rijker bent geworden?

hezz
10 augustus 2008, 18:42
Gast, heb je nou helemaal niets geleerd van de topics die je al geopend hebt? Of heb je nou ook een nieuwe versterker erbij?

:confused:

inteDes
10 augustus 2008, 18:43
Jammer dat de foto's zo klein zijn maar gefeliciteerd. Heb je nog een verhaaltje over hoe je in een keer deze twee mooie gitaren rijker bent geworden?

Hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=112250) en hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=112076) is een stuk verhaal. Toch gefeliciteerd.

Mr.Fingers
10 augustus 2008, 18:48
@Hezz: +1

Toch gefeli (al vind ik zo'n witte LP spuuglelijk!)

Mr.Fingers
10 augustus 2008, 18:50
even de .th uit de link gehaald, en dan krijg je dit...

http://img176.imageshack.us/img176/8080/m5110090pd6.jpg

http://img71.imageshack.us/img71/2328/m5110091dc1.jpg


Misschien toch ook eens installeren in straplocks. als er een gibson & fender afkan, dan kunnen er twee setjes straplocks zeker af

soup
10 augustus 2008, 18:53
Wat is het verschil tussen een studio en standard? Kwaliteit van de materialen waardoor hij duurder en beter is/klinkt?


Het zal wel goed spelen zo'n studio maar ik zou het nooit kopen.
Ik vind hem ook niet echt mooi, heeft niet de ''gibson''-touch imho.

Mr.Fingers
10 augustus 2008, 18:53
geen binding rond de body & hals... andere elementen? (gibsonkenners?)

inteDes
10 augustus 2008, 18:55
Neen het is geen jaloezie, maar op je 15 al zo'n gitaren? :o :confused:
Maar verlos ons nu eens van de grote vraag: heb je ook een nieuwe versterker gekocht of niet?

Mr.Fingers
10 augustus 2008, 18:56
Neen het is geen jaloezie, maar op je 15 al zo'n gitaren? :o :confused:
Maar verlos ons nu eens van de grote vraag: heb je ook een nieuwe versterker gekocht of niet?

Zei de dame met de twee epiphones :D

Nee, volgens mij heeft hij die (bagger) Marshall MG nog...

barno
10 augustus 2008, 18:57
ben jij die jongen met die flutversterker die ervoor kiest om twee dure gitaren te kopen? tamelijk ongelooflijk maar soit. enjoy.

soup
10 augustus 2008, 18:58
Neen het is geen jaloezie, maar op je 15 al zo'n gitaren? :o :confused:
Maar verlos ons nu eens van de grote vraag: heb je ook een nieuwe versterker gekocht of niet?

Ik ben ook al redelijk verwend qua gear (vind ik toch) op mijn 18 jaar.

Les TeleStrat
10 augustus 2008, 19:01
Hmm.. hier herken ik mezelf wel een beetje in :D

Ik had Een Fender USA standard strat en een Gibson Les Paul standard faded op m'n 18de. Ik speel nu nog steeds over een niet echt goede Vox VR30 :confused:

euroboy
10 augustus 2008, 19:09
Ik ben 16 en heb een VOX AC 50 waar ik veel te veel voor betaaldt heb een epi LP een fender thinline en een JAP strat....

grayfink
10 augustus 2008, 19:10
geen binding rond de body & hals... andere elementen? (gibsonkenners?)

Ik ben niet echt een kenner, maar een LP studio heeft in principe hetzelfde hout en hardware als een LP custom. 490r en 498t pickups, mahonie body met gewelfde esdoorn top.
Het verschil zit in de binding en in de lak. En daar betaal je een boel geld voor.

Mr.Fingers
10 augustus 2008, 19:10
ja, maar jij bent josszee, en dat is buiten categorie :D

inteDes
10 augustus 2008, 19:11
OK dan onderschat ik blijkbaar de jeugd van tegenwoordig :D

soup
10 augustus 2008, 19:12
great, nu heb ik weer GAS gekregen!!! :(

Ik wil nog altijd een (fender) telecaster (met humbuckers).

Riky
10 augustus 2008, 19:23
mooie gitaren!

Soundscape
10 augustus 2008, 19:55
Ik ben meer een Fender man, maar zo'n witte LP Studio met gouden hardware is iets waar ik al een tijdje op gas. Mooi spul!

fenderke
10 augustus 2008, 20:00
Dit snap ik nu echt niet. Je was veel beter afgeweest met een buizenamp of de GT-10. Waarom open je die posts ( die nu zinloos blijken te zijn )?

Maar toch mooie gitare

Op 14 jarige leeftijd zou ik een van deze gitaren gekocht hebben en een valveking fzo :p

:o

joelvereycken
10 augustus 2008, 20:18
ik ben nu aan het sparen voor een buizen amp, nu nog geen buizen omdat ik toch nog niet optreedt

Bram+
10 augustus 2008, 20:23
Volgens mij kun je eerst beter een Baya Tele, SG Faded, Epiphone ES-335 en een Gretsch Electromatic halen.

soup
10 augustus 2008, 20:24
Welke amp zou je willen kopen?

Riky
10 augustus 2008, 20:25
vox ac30 natuurlijk....



duh...










:D

joelvereycken
10 augustus 2008, 20:42
Welke amp zou je willen kopen?

weet ik nog niet, mssg, randall KH???

rudolfb
10 augustus 2008, 20:46
Waarom koop je zulke gitaren als je nooit optreedt? Kun je wel een noot spelen dan?

allochthomas
10 augustus 2008, 21:01
Waarom koop je zulke gitaren als je nooit optreedt? Kun je wel een noot spelen dan?
jaloers? moet hij toch zelf weten? zolang hij er maar zelf voor spaart.

Dark_Tranquillity
10 augustus 2008, 21:01
Waarom koop je zulke gitaren als je nooit optreedt? Kun je wel een noot spelen dan?

ROFL :D

Maar hey, op mijn 17de had ik ook twee gitaren van rond de 3000 euro, who cares? Leuke gitaren man, veel plezier ermee!

euroboy
10 augustus 2008, 21:02
ja, maar jij bent josszee, en dat is buiten categorie :D


Haha wanneer ben jij beginnen spelen fingers ?

beruk
10 augustus 2008, 21:12
zolder gitarist, heb je er ook veel van, maar weinig met zo'n collectie op zo'n leeftijd. :lp:

Les TeleStrat
10 augustus 2008, 21:49
Waarom koop je zulke gitaren als je nooit optreedt? Kun je wel een noot spelen dan?

Ik kan me, mede omdat ik zelf ook een niet al te geweldige zoldergitarist ben, heel goed voorstellen dat iemand die niet in een band speelt, toch geld aan mooie en vooral goede gitaren uit wil geven. In tegenstelling tot de klassieke methode (een goedkope gitaar kopen en dan leren spelen alvorens je een duurdere goede gitaar koop), wist ik van mezelf dat ik zeker verder wilde met gitaarspelen. Ik ergerde me aan het goedkope ***startersgitaartje. Een betere gitaar (zoals de Fender en Gibson van de topicstarter - de merken die ik ook bezit) kan je ook beter motiveren en je spel naar een hoger niveau brengen. Als het lekkerder speelt, beter klinkt, etc. heb je veel meer zin om verder te leren en jezelf te verbeteren.

Verder is het idd zeker aan te raden, zoals enkelen hier ook zeggen, om zeker niet te vergeten een goede (buizen)versterker aan te schaffen. Een geweldig geluid haal je nu meestal niet uit een goedkope (moddeling)versterker, daar ben ik zelf ook achter gekomen. Je kunt een reeks pedalen kopen (sommigen zullen mij nog herinneren van mijn tevergeefse zoektocht naar tubescreamer-reviews :D )), maar écht goed klinken zullen mijn Vox VR30 en de Marshall van de topicstarter niet. Ik moet wel bekennen dat ik liever mijn geld uitgeef aan een nieuwe gitaar dan aan een versterker, maar nu heb ik mezelf toch laten overtuigen. De topicstarter doet dat vast ook.

Misery Signals
10 augustus 2008, 23:14
Ik ben niet echt een kenner, maar een LP studio heeft in principe hetzelfde hout en hardware als een LP custom. 490r en 498t pickups, mahonie body met gewelfde esdoorn top.
Het verschil zit in de binding en in de lak. En daar betaal je een boel geld voor.
Waarom vind ik een LP Custom dan zoveel beter klinken? Ik heb zelf ooit ook een Studio gehad...
Kwaliteit van hout, betere hals, meer hout?
We hebben ooit opgenomen met mijn ex-band met dezelfde amp en instellingen, ik had een Studio en de andere een Custom, ik kocht zo snel ik kon er zelf eentje achteraf, groot verschil in de recording room... LP Studio klonk vooral veel modderiger en dunner...
Ik haal zomaar wat aan, ik ben geen gitaarbouwer, en discussie is wss al veel gevoerd...Uitleg over Gibson (en vaak niet zo flatterend) heb ik zelf gehad van een bouwer die deze elementen aanhaalde.
Langs de ander kant heb ik AFI en Coheed&Cambria al met Studio's zien spelen...

MS

joelvereycken
11 augustus 2008, 09:45
wat vinden jullie van die randall KH?? ik moet nog wel even sparen, mijn geld is nu echt meer dan OP!! :P

vincent136
11 augustus 2008, 09:57
Dat kan ik mij dan ook erg goed voorstellen

Daan_B
11 augustus 2008, 10:00
Mooie gitaren man, mijn stratje is zelf ook sunburst :) .
Je bent alleen wel de eerste die ik zie met een dimmu borgir shirtje op een 3sc strat.

Maarten66
11 augustus 2008, 10:01
Ik zou ook zoiets kunnen doen. Zo heb ik ook getwijfeld een witte studio te kopen in plaats van een nieuwe amp. Waren de band maatjes het niet mee eens. En achteraf gezien ben ik ook erg blij dat ik een JCM 900 heb gekocht ipv die studio.

beruk
11 augustus 2008, 10:05
die randalls worden vooral gemaakt voor de metal/hard rock scene. Als dat je ding is... Die KH 15 likt wel een goede oefen amp. Als je nu toch door spaart zou ik voor dit lekkertje gaan:
Mesa Express (http://www.mesaboogie.com/Product_Info/Express/Express-525-1x12-enlarged.htm)
Maar dat is dan weer een heel ander soort versterker

joelvereycken
11 augustus 2008, 10:07
dan wel voor de kh- 120 natuurlijk

beruk
11 augustus 2008, 10:08
Voor boven op zolder? :seriousf: ....

RobertoL
11 augustus 2008, 10:26
Toch gefeli (al vind ik zo'n witte LP spuuglelijk!)
Een witte LP is het mooiste wat er is. Gefeliciteerd met je twee nieuwe gitaren.

Gothra
11 augustus 2008, 16:06
Dan draag je een Dimmu borgir shirt, en koop je een fender>< Niet echt de gitaar waar je zulke muziek op speelt

beruk
11 augustus 2008, 16:19
Als je alles op 10 zet kom je een heel eind. (ben geen liefhebber, merk je)
Beuken met een strat kan heel goed vraag maar aan Eddy Clarke :B

Riky
11 augustus 2008, 16:22
Dan draag je een Dimmu borgir shirt, en koop je een fender>< Niet echt de gitaar waar je zulke muziek op speelt

nou en?? Ik ben fan van queen, maar speelt voornamelijk arctic monkeys, qotsa en rhcp style.... Zijn ook 2 verschillende dingen.

Paulio
11 augustus 2008, 17:14
Mooie gitaren!

Zelf had ik alleen een witte strat gekocht en een sunburst lp:P

Maarten66
11 augustus 2008, 17:44
Dan draag je een Dimmu borgir shirt, en koop je een fender>< Niet echt de gitaar waar je zulke muziek op speelt

Gast, 2 woorden, Iron Maiden.

Johannes
11 augustus 2008, 17:59
Gast, 2 woorden, Iron Maiden.

Iron maiden heeft naar mijn idee vrij weinig met dimmu borgir te maken... al moet ik bekennen dat beide bands een drummer hebben :P

Gothra
11 augustus 2008, 18:18
Gast, 2 woorden, Iron Maiden.

Ben jij nou zo dom of lijkt dat maar zo, symfonische black metal heeft vrij weinig te maken met een of andere klote rock/metal/shit band

Maarten66
11 augustus 2008, 18:26
Ben jij nou zo dom of lijkt dat maar zo, symfonische black metal heeft vrij weinig te maken met een of andere klote rock/metal/shit band

Wat een onvriendelijk toontje. Het enige wat ik zeg is dat de connotatie die jij je herinnert bij een strat niet per sé hoeft te kloppen. Los daar van neem ik aan dat hij het gebruikt om diversiteit te bereiken.

calfie
11 augustus 2008, 18:42
Rustig aan meiden.

universe777
11 augustus 2008, 19:32
Ben jij nou zo dom of lijkt dat maar zo, symfonische black metal heeft vrij weinig te maken met een of andere klote rock/metal/shit band
Morgan van Marduk speelt ook op een strat.

Gothra
11 augustus 2008, 19:47
Wat een onvriendelijk toontje. Het enige wat ik zeg is dat de connotatie die jij je herinnert bij een strat niet per sé hoeft te kloppen. Los daar van neem ik aan dat hij het gebruikt om diversiteit te bereiken.

En als ik het heb over een dimmu borgir shirt en een strat, dan heb ik het niet over iron maiden. En trouwens dimmu borgir speelt op ESP;)

Mr.Bluesbreaker
11 augustus 2008, 20:21
Wat een pubertopic. Echt typisch waarom ik zelden meer in dit forum ga zitten neuzen, mannetjes die lopen te roepen zonder idee te hebben wat het eigenlijk is.

Ontopic. Topicstarter: van harte met je 2 gitaren, trek je niets aan van die schreeuwerts die zelf een Stagg hebben en moord en brand schreeuwen.
Je hebt 2 totaal verschillende instrumenten en sounds in huis gehaald waar je samen een hele hoop kanten mee opkan. Laat ze van tijd tot tijd eens checken op afstelling en bespeeldbaarheid door een luthier of een bekwame kennis en je hebt er jarenlang plezier aan.

Een goeie amp komt vanzelf wel, er is niks mis mee om gewoon eerst bij een te gek, of 2, instrument te beginnen. Als je alleen (nu nog) thuis speelt zijn er misschien zelfs wel betere alternatieven dan meteen 'buizenamp' roepen. Ik heb nog nooit een fatsoenlijk geluid uit mijn amps weten te halen op 'appartement' niveau kan ik je zeggen.

fuchs
11 augustus 2008, 20:23
Dikke +1 voor Mr Bluesbreaker. Gefeliciteerd met je gitaren, heel veel plezier ermee!!!

Frisods
11 augustus 2008, 23:09
Dikke +1 voor Mr Bluesbreaker.
Helemaal mee eens. 9van de 10 zouden willen dat ze zulke gitaren wouden hebben toen ze "jong" waren
Dikke shit voor de TS!!

pannekoek
11 augustus 2008, 23:34
Wat een pubertopic. Echt typisch waarom ik zelden meer in dit forum ga zitten neuzen, mannetjes die lopen te roepen zonder idee te hebben wat het eigenlijk is.

Ontopic. Topicstarter: van harte met je 2 gitaren, trek je niets aan van die schreeuwerts die zelf een Stagg hebben en moord en brand schreeuwen.
Je hebt 2 totaal verschillende instrumenten en sounds in huis gehaald waar je samen een hele hoop kanten mee opkan. Laat ze van tijd tot tijd eens checken op afstelling en bespeeldbaarheid door een luthier of een bekwame kennis en je hebt er jarenlang plezier aan.

Een goeie amp komt vanzelf wel, er is niks mis mee om gewoon eerst bij een te gek, of 2, instrument te beginnen. Als je alleen (nu nog) thuis speelt zijn er misschien zelfs wel betere alternatieven dan meteen 'buizenamp' roepen. Ik heb nog nooit een fatsoenlijk geluid uit mijn amps weten te halen op 'appartement' niveau kan ik je zeggen.


+ tientekens

hezz
11 augustus 2008, 23:37
+1 maar tegelijkertijd ook -1.

Hij begint op het forum door te vragen wat hij het beste kan kopen, daarin wordt erg duidelijk gemaakt wat hij het best zou kunnen doen. Antwoord daarop was een goede versterker kopen, aangezien hij ook in de nabije toekomst wil gaan optreden (zie zijn oproep maar in gezocht/aangeboden).

Daarna komt hij met een topic waarin hij klaagt dat hij geen leuke distortion uit z'n strat krijgt. Ten eerste een grote "WEL DUH" als antwoord, ten tweede de vraag waarom hij niets eens goed getest heeft (iets wat in elk topic ala wat moet ik kopen ter sprake komt). Eigen schuld dikke bult.

Dus na al dit vertoon van naïviteit komt hij nog eens een topic openen om zijn gitaren te schowen, had perfect ook in een van de andere topics gekund.

Maargoed, hij heeft aangegeven dat hij een nu voor een goede versterker gaat sparen en dat vind ik een goede keus van de jongen en maakt zijn naïef gedrag wat mij betreft helemaal goed. En de gitaren zijn inderdaad super, hij heeft het als beginner al meteen goed te pakken! Ik had alleen graag gezien dat hij had geluisterd naar de mening waar hij zelf naar gevraagd had, ipv daarvan leek het alsof hij de keuze allang gemaakt had en gewoon wou patsen. Best begrijpelijk als je 14 bent, maar het neemt niet weg dat het eigenwijs overkomt.

Anyway, dat was mijn mening maar. Nogmaals gefeliciteerd en succes met het spelen! :B

Riky
12 augustus 2008, 00:39
eigenwijs maakt mensen slim... daar leer je van. Misschien denkt hij nu ik had beter een betere vesterker kunnen kopen. En dat is een weet voor de volgende... Maar misschien denkt hij ook helemaal niet zo en is hij blij dat hij het advies genegeerd heeft...

Ik vind het tegekke gitaren... helemaal voor je leeftijd! Ik heb niet zulke gitaren!

laterss

the_arod
12 augustus 2008, 07:18
eigenwijs maakt mensen slim... daar leer je van. Misschien denkt hij nu ik had beter een betere vesterker kunnen kopen. En dat is een weet voor de volgende... Maar misschien denkt hij ook helemaal niet zo en is hij blij dat hij het advies genegeerd heeft...

Ik vind het tegekke gitaren... helemaal voor je leeftijd! Ik heb niet zulke gitaren!

laterss
maar je leert OOK als je luistert en daarvan achteraf ziet of het juist is geweest of niet, niet anders dan wanneer je eigenwijs bent

macwilliams
12 augustus 2008, 09:02
Wat een pubertopic. Echt typisch waarom ik zelden meer in dit forum ga zitten neuzen, mannetjes die lopen te roepen zonder idee te hebben wat het eigenlijk is.'t zal de leeftijd zijn


Ontopic. Topicstarter: van harte met je 2 gitaren, trek je niets aan van die schreeuwerts die zelf een Stagg hebben en moord en brand schreeuwen.
Je hebt 2 totaal verschillende instrumenten en sounds in huis gehaald waar je samen een hele hoop kanten mee opkan. Laat ze van tijd tot tijd eens checken op afstelling en bespeeldbaarheid door een luthier of een bekwame kennis en je hebt er jarenlang plezier aan.

En tegen de tijd sat je een goeie stemvaste trem nodig hebt, heb je je excuus voor je derde (4de?) gitaar.


Een goeie amp komt vanzelf wel, er is niks mis mee om gewoon eerst bij een te gek, of 2, instrument te beginnen. Als je alleen (nu nog) thuis speelt zijn er misschien zelfs wel betere alternatieven dan meteen 'buizenamp' roepen. Ik heb nog nooit een fatsoenlijk geluid uit mijn amps weten te halen op 'appartement' niveau kan ik je zeggen.

Ik weet zeker dat die versterker die je nu hebt goed genoeg klinkt op huiskamer niveau. Er is in iedergeval genoeg aan af te regelen. Met een buizen versterker is het pas mooi als het ook hard mag.

pupanus1
12 augustus 2008, 09:28
Van harte gefeliciteerd met je twee gitaren!!! Mooi werk hehe

@De schreeuwerts
Hij komt hier om advies en meningen van anderen vragen, dat hoeft NIET persee te betekenen dat hij het op gaat volgen. Hij heeft nergens gezegd jullie advies is kut! Jullie sucken en begrijpen er niets van. Naar mijn inziens heeft hij gewoon netjes vragen gesteld onderzoek gedaan, en daaruit zijn eigen (misschien in jullie ogen niet al te slimme) conclusie getrokken. Nu komt hij erachter dat z'n distortion ruk klinkt op z'n strat. Ja hij had het kunnen weten, maar waarom zouden jullie je daar druk over maken :)

Bram+
12 augustus 2008, 11:48
Ben jij nou zo dom of lijkt dat maar zo, symfonische black metal heeft vrij weinig te maken met een of andere klote rock/metal/shit band
Iron Maiden 'rock'? Genrediscussies zijn misschien net zo zinloos als religiediscussies, maar volgens mij is Maiden wel dé archetypische metalband. Als je vervolgens niet weet wat ze met Dimmu Borgir te maken hebben, moet je misschien terug naar school.

Riky
12 augustus 2008, 12:38
Van harte gefeliciteerd met je twee gitaren!!! Mooi werk hehe

@De schreeuwerts
Hij komt hier om advies en meningen van anderen vragen, dat hoeft NIET persee te betekenen dat hij het op gaat volgen. Hij heeft nergens gezegd jullie advies is kut! Jullie sucken en begrijpen er niets van. Naar mijn inziens heeft hij gewoon netjes vragen gesteld onderzoek gedaan, en daaruit zijn eigen (misschien in jullie ogen niet al te slimme) conclusie getrokken. Nu komt hij erachter dat z'n distortion ruk klinkt op z'n strat. Ja hij had het kunnen weten, maar waarom zouden jullie je daar druk over maken :)

+1... mee eens!



Misschien maar weer ontopic gaan nu ipv van deze discussie door te voeren???:)

Orpheo
12 augustus 2008, 13:03
ik vind 't een goeie zet om 2 goeie gitaren te kopen ipv 1 goeie en 1 amp. ik vermoed dat deze jongen nog niet in een band zit, en een dikke buizenbak...wat heb je eraan thuis? ik heb ook slechts 2 transistorbakkies en 1 kleine 15w buizenamp (hoewel die ene transistor waaanzinnig goed is, en ik die gebruik als een overdrive-apparaat, niet pedaal, en monitor). meer heb ik niet nodig, en live ook niet. tuurlijk wil ik ook wel een dikke Koch supernova stack, maar wat heb ik eraan? veel teveel zeulen en sjouwen, en thuis kan ik 'm toch niet opendraaien.

@ t.s. gefeliciteerd met je aanwinsten. mooie gitaren, lekker veelzijdig. leer maar met deze gitaren een mooie tone te maken op je marshall. als je daar al straks een lekkere, goeie sound op kunt maken, hoe goed moet je dan wel niet klinken op een goeie buizenbak? :) zie 't zo maar he.

WillemdaGuide
12 augustus 2008, 13:34
Gefeliciteerd lekker veelzijdig met een strat en een LP.

1 tip om het helemaal af te maken...optima gold strings op je LP!!

http://i323.photobucket.com/albums/nn446/Willemdaguide/LP%20Studio/2008-08-09-22h37m13.jpg

joelvereycken
11 oktober 2008, 15:44
Hallo mensen, heb lang niet meer iets van me laten horen,,,

Dit topic gaat over mijn nieuwe aanwinst, dus LOS van het feit dat jullie mijn versterker slecht vinden, ik ben toch zeer tevreden met mijn aanwinst (en de overdrive van die strat: het klinkt niet slecht, maar ik zou een wat dikkere overdrive willen (ook geen keiharde metal overdrive) maar dat komt gewoon door dit kut effectpedaal, misschien ook door de amp, maar met een gt 10 weet ik zeker dat je best kan scheuren met dat ding.

Ik vind de mensen op dit forum (ik noem geen namen mr fingers) best brutaal en jaloers overkomen, ze weten ALLES altijd beter en doen het zelf allemaal PERFECT!! okee, niet alle mensen op dit forum, de laatste paar berichten vond ik zeer positief

Mr.Fingers
11 oktober 2008, 16:03
Fijn voor je dat je tevreden bent van je gitaarspullen. Ikzelf speel over een Fender HotRod Deluxe, volgens velen een kutbuizenbak, maar ik vind 'm goed.

En brutaal & jaloers, ik? :D Mijn gitaargear is zeker vergelijkbaar met het uwe, dus ik heb zeker geen nood om jaloers te zijn.

Maar als je een vraag stelt, geven wij (ik niet alleen) een antwoord op, en als dat antwoord niet strookt met uw ideeën, pech dan voor u. Er staat trouwens nergens "Mr.Fingers' woord is wet", wij geven alleen maar advies, en je kan er vaak van op aan dat het advies dat hier gegeven wordt accuraat & correct is.

Noid
11 oktober 2008, 22:37
Mooie gitaren. Gefeliciteerd! Welke van de twee bevalt je tot nog toe het best?

Jorikjet
11 oktober 2008, 23:20
leuke gitaren! ik had zelf alleen dan voor een zwarte studio met gouden hardware gekozen

pannekoek
11 oktober 2008, 23:53
Hallo mensen, heb lang niet meer iets van me laten horen,,,

Dit topic gaat over mijn nieuwe aanwinst, dus LOS van het feit dat jullie mijn versterker slecht vinden, ik ben toch zeer tevreden met mijn aanwinst (en de overdrive van die strat: het klinkt niet slecht, maar ik zou een wat dikkere overdrive willen (ook geen keiharde metal overdrive) maar dat komt gewoon door dit kut effectpedaal, misschien ook door de amp, maar met een gt 10 weet ik zeker dat je best kan scheuren met dat ding.

Ik vind de mensen op dit forum (ik noem geen namen mr fingers) best brutaal en jaloers overkomen, ze weten ALLES altijd beter en doen het zelf allemaal PERFECT!! okee, niet alle mensen op dit forum, de laatste paar berichten vond ik zeer positief

met een gt10 heb je ontzettend veel veelzijdigheid maar het haalt het lang niet tegenover een goede buizenversterker!

toneblo
12 oktober 2008, 08:30
"Mr.Fingers' woord is wet", wij geven alleen maar advies, en je kan er vaak van op aan dat het advies dat hier gegeven wordt accuraat & correct is. ...mooi gesproken. Vooral ook de laatste suggestie: ...accuraat en correct....:nervous:
...was dat maar altijd zo:seriousf: