PDA

View Full Version : eelt kweken



-Karen
9 augustus 2008, 22:36
al vele topics hierover gelezen, maar iedereen zegt weer wat anders, dus daarom:
wat is volgens jullie de beste manier om eelt te kweken en te onderhouden?
Er komt al een klein beetje eelt aan, maar hoe zorg ik dat het dikker word en hoe blijf ik het goed onderhouden?
Alvast bedankt :D

wiegersma
9 augustus 2008, 22:37
Spelen, spelen en nog eens spelen.

-Karen
9 augustus 2008, 23:11
Haha..ik speel genoeg :P
te veel misschien zelfs ..xD

maar hoe onderhoud je het goed en hoe krijg je nog meer? :)

mr-02
9 augustus 2008, 23:21
nog meer spelen (?) :D

mja ... eelt is wel handig maar als je dr geen last van ebt daje dr nie zoveel ebt, dan gwn zo laten... da komt wel :cooler:

eelt onderhouden :P sinds wnr is da nodig :P

grtz

wietse
9 augustus 2008, 23:30
nog meer spelen (?) :D

mja ... eelt is wel handig maar als je dr geen last van ebt daje dr nie zoveel ebt, dan gwn zo laten... da komt wel :cooler:

eelt onderhouden :P sinds wnr is da nodig :P

grtz`

en nu in begrijpelijk nederlands?

er is maar 1 manier om eelt te kweken naast veel spelen, werken met je handen, bouwvakker oid worden. :D

soup
9 augustus 2008, 23:42
Ik heb denk ik zelfs geen eelt. Maar ik speel ook niet overdreven vaak of hard.

barno
10 augustus 2008, 00:05
Haha..ik speel genoeg :P
te veel misschien zelfs ..xD

maar hoe onderhoud je het goed en hoe krijg je nog meer? :)

nee, je speelt niet genoeg :)
ik verzeker je, als je veel speelt, heb je eelt, altijd, en het gaat niet weg omdat je veel blijft spelen.
Wat ook wil helpen, zijn dikke snaren natuurlijk.

Tho
10 augustus 2008, 11:49
nog meer spelen (?) :D

mja ... eelt is wel handig maar als je dr geen last van ebt daje dr nie zoveel ebt, dan gwn zo laten... da komt wel :cooler:

eelt onderhouden :P sinds wnr is da nodig :P

grtz

Gewoon 3 maal daags een beetje eten geven

mr-02
10 augustus 2008, 14:46
Gewoon 3 maal daags een beetje eten geven

Ja inderdaad, maar zeker niet teveel eten geven :D

(sorry voor m'n "nederlands" van m'n vorige post,... 'k ga er op letten ;-) )

OmarM
10 augustus 2008, 15:46
Hahah xD. Omdat ik twee weken op vakantie was en al niet meer zoveel speelde krijg ik nu weer enorme zeer aan me vingers :(. Je moet gewoon veel gaan spelen. Ik was nadat ik dan heb gespeeld en het doet zo'n zeer altijd me handen met veel zeep. Dat lucht dan even op :P.

Gearjunkie
10 augustus 2008, 15:59
Hahah xD. Omdat ik twee weken op vakantie was en al niet meer zoveel speelde krijg ik nu weer enorme zeer aan me vingers :(. Je moet gewoon veel gaan spelen. Ik was nadat ik dan heb gespeeld en het doet zo'n zeer altijd me handen met veel zeep. Dat lucht dan even op :P.
Ik zou wel stoppen voordat het gaat bloeden... ;)

OmarM
10 augustus 2008, 16:11
:P, met Hey Joe moet je de hele tijd over de snaren glijden dan doet nu echt zeer xD. Maar ik stop wel als het te erg word.

FruscianteFan
10 augustus 2008, 16:18
Gewoon veel spelen, in de richting van elke dag niet minder dan een half uur, is inderdaad de oplossing. Als het een beetje pijn doet, is het goed. Let wel: als het geen pijn doet is het nog beter, als het teveel pijn doet moet je even stoppen en als er sprake is van een andere pijn dan die van de snaren die in vingers drukken, dan is het NOOIT goed.

Eelt onderhouden doe je ook door regelmatig te spelen. Het is minder verstandig om gelijk te gaan spelen als je vingers nat zijn van het douchen of zwemmen ofzo.

Dark_Tranquillity
10 augustus 2008, 16:42
Doorgaan tot het bloed op je gitaar zit.

FruscianteFan
10 augustus 2008, 17:35
Waarom stoppen als je je vingers toevallig openhaalt?

Dark_Tranquillity
10 augustus 2008, 17:58
Heelt vanzelf weer.