PDA

View Full Version : Signatures



Flitser
9 augustus 2008, 23:19
Kan je ook een signature instellen? Of is dat niet mogelijk op dit forum?

RoelTM
9 augustus 2008, 23:26
ehhh... ja... (???)

jij hebt nu toch die Les Paul emoticon...?

Flitser
9 augustus 2008, 23:30
ehhh... ja... (???)

jij hebt nu toch die Les Paul emoticon...?

Ik bedoel eigenlijk meer plaatjes, geen onderschrift in de vorm van tekst.

Mr.Fingers
9 augustus 2008, 23:58
4 plaatjes (emoticons) in je sig, geen afbeeldingen tussen [IMG] tags

Flitser
10 augustus 2008, 00:08
4 plaatjes (emoticons) in je sig, geen afbeeldingen tussen [IMG] tags

Ok, dan is dat duidelijk. Dit topic kan op slot. :punk:

GlobalWarming
18 maart 2009, 20:43
Zou signatures [img] niet aanmogen eigenlijk ?
Met beperkingen van 50 KB en 150 x 300 Pixels ?

bert k
18 maart 2009, 21:28
Nee, want dan wordt het een zooi in de topics. Net als avatars niet toegestaan door Gitaarnet.

GlobalWarming
18 maart 2009, 21:33
Nee, want dan wordt het een zooi in de topics. Net als avatars niet toegestaan door Gitaarnet.

Je hebt een punt,
maar met de foto's overal ziet het er toch ook soms een zooi uit, niet ?

bert k
18 maart 2009, 22:20
Ja, dat is zeker waar. Maar hoe meer extra dingetjes, hoe langzamer het wordt, dat speelt ook mee.

hendrix2
18 maart 2009, 22:30
Daarbij, mods kunnen wel een plaatje in hun sig zetten, dus dat maakt het dubbel zo mooi :D

flappie
20 maart 2009, 21:49
:seriousf:all animals are equal, but some animals are more equal than others :seriousf:

G.G.
20 maart 2009, 23:09
Daarbij, mods kunnen wel een plaatje in hun sig zetten, dus dat maakt het dubbel zo mooi :D

Leugenaar.

hendrix2
21 maart 2009, 10:12
Leugenaar.

ohnee, geen leugen :)

bert k
21 maart 2009, 12:33
Maar mij lukt het toch ook niet...

Mephistocles
21 maart 2009, 15:08
:seriousf:all animals are equal, but some animals are more equal than others :seriousf:

Qoud licet Iovi, non licet bovi.

flappie
21 maart 2009, 20:01
zover buiten de deur reikt mijn talen bultje ook weer niet.
wat betekend het ?

GlobalWarming
21 maart 2009, 20:08
zover buiten de deur reikt mijn talen bultje ook weer niet.
wat betekend het ?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Quod_licet_Iovi_non_licet_bovi

Hopelijk helpt dat !

Geoffrey
21 maart 2009, 20:14
Qoud licet Iovi, non licet bovi.

Dat wat Jupiler is toegestaan, is niet aan elke stella toegestaan..?

Outrage
22 maart 2009, 01:43
Dat wat Jupiler is toegestaan, is niet aan elke stella toegestaan..?

Heet ze zo dan?

hendrix2
22 maart 2009, 10:14
Maar mij lukt het toch ook niet...
Almar heeft/had er eentje in z'n sig. Ik ook. Ik zal het straks even opnieuw doen. :)

edit: het ventje in mijn sig is een afbeelding

BosaBoss
22 maart 2009, 11:03
Ik denk toch dat het qua opslagruimte enz (ken er niks van) goed te doen is, als er wat regels aan vast hangen (maximum grootte enzo). Er zijn zoveel fora die het doen.

Ik zie hier ook talrijke topics met grote foto's in, post je strat, post je gibson, post je eerste e-gitaar, post je collectie, post je huisdier, post je kleine teen.. komt bijna allemaal op hetzelfde neer eigenlijk, maar er worden aparte topics voor gemaakt.

Bram+
22 maart 2009, 11:59
Het forum is op sommige piekuren al zo traag als dikke stront door een vergiet en ik vraag me af of plaatjes in signatures daar positief aan kan bijdragen. Overzichtelijker wordt het er ook niet op, dan ben ik (nog steeds) meer voor het helemaal uitzetten van de signatures in het voordeel van avatars omdat die niet 'in de weg' zitten.

GlobalWarming
22 maart 2009, 14:48
Beetje meer fleur kan geen kwaad maarja thats my personal opinion

Maroon
22 maart 2009, 15:43
Avatars: ja! gewoon kleintjes. Maakt het één en ander stuk persoonlijker. Activeer ze alleen voor Off-topic! Dat lijkt mij niet zo moeilijk te programmeren...

Plaatjes in je sig: Nee! Daar wordt de boel al helemaal onoverzichtelijk van.

En dat mods dan weer wel plaatjes in hun sig. 'mogen' is echt weer heel typisch. Ik beticht jullie niet van hypocrisie, maar het neigt er wel sterk naar.

Bassbitch
22 maart 2009, 15:54
Tsja, wij hebben er niet om gevraagd ofzo, zo zijn de instellingen gewoon.

bert k
22 maart 2009, 16:21
AvatarsEn dat mods dan weer wel plaatjes in hun sig. 'mogen' is echt weer heel typisch. Ik beticht jullie niet van hypocrisie, maar het neigt er wel sterk naar.
Het is ook niet waar, dat lukt ons ook niet. En dan, wij maken de instellingen niet.

GlobalWarming
22 maart 2009, 16:50
Gewoon avatars dan activeren ?
Normaal gezien kan je bijna alles configureren
Hou ze klein, en niet aanstootgevend, maakt het makkelijker om personen te onderscheiden

artnaz
22 maart 2009, 16:57
Ik ben ook pro Avatars, maar con plaatjes in sig. Die sigs vind ik nu al vaak storend, maar met Avatars herken je snel de persoon en blijft het overzichtelijk aan de linkerkant.

Maar zoals het nu is is het ook prima eigenlijk. :)

Maroon
22 maart 2009, 16:59
Het is ook niet waar, dat lukt ons ook niet. En dan, wij maken de instellingen niet.

Ok, fair enough. Dan neem ik mijn woorden terug. :)

flappie
22 maart 2009, 17:02
http://nl.wikipedia.org/wiki/Quod_licet_Iovi_non_licet_bovi

Hopelijk helpt dat !

nog even en ik word een literair onderlegd persoon!:???:
igg dank voor de explanatie

Maroon
22 maart 2009, 17:06
Even terug komend op voorgaande:

-Is het niet een geweldig compromis om Avatars toe te staan in Off-topic?

Daar waar er een persoonlijkere sfeer hangt e.d.

bert k
22 maart 2009, 17:28
Die discussie is al honderd keer gevoerd, en Gitaarnet heeft meegelezen. Ik denk niet dat het er van gaat komen.

hendrix2
22 maart 2009, 22:41
En dat mods dan weer wel plaatjes in hun sig. 'mogen' is echt weer heel typisch. Ik beticht jullie niet van hypocrisie, maar het neigt er wel sterk naar.

Er is wel al op gereageerd, maar ik wil het ook even doen.
Het is echt maar heel toevallig dat ik zag dat (sommige?) mods dat wel kunnen. Nooit om gevraagd ofzo, en we gebruiken het ook niet (buiten ik nu even, maar da's binnen een minuut gedaan)

olaftheholy
29 maart 2009, 14:52
Het is ook niet waar, dat lukt ons ook niet. En dan, wij maken de instellingen niet.

niet om het een of ander...maar wie maakt die instellingen wel dan? is er een grote baas van gitaarnet (of super superGOD)

budje
29 maart 2009, 14:55
niet om het een of ander...maar wie maakt die instellingen wel dan? is er een grote baas van gitaarnet (of super superGOD)

hou nou eens op :seriousf:

Bram+
29 maart 2009, 15:10
niet om het een of ander...maar wie maakt die instellingen wel dan? is er een grote baas van gitaarnet (of super superGOD)
Zeker: Chris Winsemius. Hij lijkt heel onschuldig met zijn versterkerfabriek, dinsdagpolls en energiedrankjes, maar ondertussen is hij de grote dictator hier waar zelfs de mods voor buigen en bukken.

budje
29 maart 2009, 15:17
er zit ook niemand op mijn foto met roze shirt te wachten bij elk bericht :soinnocent:

olaftheholy
29 maart 2009, 15:20
Zeker: Chris Winsemius. Hij lijkt heel onschuldig met zijn versterkerfabriek, dinsdagpolls en energiedrankjes, maar ondertussen is hij de grote dictator hier waar zelfs de mods voor buigen en bukken.

crap! ik had het al wel gedacht maar heb nou eindelijk bevestiging.
Wou net een amp bij hem bestellen...maar DAT kan hij nou mooi vergeten!

hendrix2
29 maart 2009, 17:45
niet om het een of ander...maar wie maakt die instellingen wel dan? is er een grote baas van gitaarnet (of super superGOD)

Gitaarnet (ja, da's z'n username) is de administrator en verzorgt alle instellingen enzo.

Portel
31 maart 2009, 09:00
ik vind plaatjes in de sig niet echt nodig, maar avatars zullen wel handig zijn.
Dan vind je jezelf sneller terug in die hele lijst met reacties (als je jezelf even nodig hebt)

olaftheholy
31 maart 2009, 12:01
Gitaarnet (ja, da's z'n username) is de administrator en verzorgt alle instellingen enzo.


crap,tis nog echt waar ook... er bestaat een oer-gitaarnetter


http://i244.photobucket.com/albums/gg12/olaftheholy/gnetadmin.gif

bert k
31 maart 2009, 12:55
Ja, hij is ook gewoon de eigenaar van heel Gitaarnet.

olaftheholy
31 maart 2009, 13:29
prachtig die eerste posts uit april 2001...
grappig is dat er toen een gebruiker was geregistreerd in 1978....
forum was nog niet zo 'waterdicht' als nu
leuk om al die historie/histerie te lezen

nu weer on topic

hendrix2
31 maart 2009, 14:47
GitaarNet Admin komt hier niet meer denk ik. Da's nu Gitaarnet. Of is dat allebei dezelfde persoon (Ido?).

Leuk boek: "De Geschiedenis van Gitaarnet: hoe een internet forum je studies/werk kan verneuken"

:D

Rik van der Meulen
7 april 2009, 16:38
GitaarNet Admin komt hier niet meer denk ik. Da's nu Gitaarnet. Of is dat allebei dezelfde persoon (Ido?).

Leuk boek: "De Geschiedenis van Gitaarnet: hoe een internet forum je studies/werk kan verneuken"

:D

You're right! :seriousf: